@zamriz_: PAUL WALKER IS BACK? Betul ke? Fast and Furious 11 akan diberi tajuk Fast Forever, siapa korang rasa akan muncul dalam last installment movie ni? Komen2. #fastforever #fastandfurious #fastandfurious11 #vindiesel
tolonglah biar ini installment yg last sbb apa lg yg diorang nk cerita lg nanti.. sejujurnya brand Fast n Furious ni antara rantaian filem yg konsisten dan terjaga continuity brbanding X-Men. Bg sy, ia universe kedua trbaik slps mcu.
2026-03-04 12:03:15
2
WWC SULTAN :
ronaldo
2026-08-21 09:48:26
0
Khairul Batu :
jalaludin hassan dgn sharudin tambi of course jadi extra. klu xcaya sudah
2026-05-21 14:59:11
1
Cctv_adudu :
tunggu aku umur 30 lh MCM ni 😂
2026-02-03 16:48:20
0
su :
cody walker adik paul walker
2026-03-28 11:16:33
0
Acap29 :
Vince tu tk ptut matikan watak dye,,kesian dye kwn dom dari kecik syg je
2026-07-15 12:47:53
0
Farid Zamani Fazamoza :
Multiverse dgn Jumanji dgn Star Trek
2026-02-04 10:19:54
0
GOBLIN :
Pelakon baru Cristiano Ronaldo baru lah gempak...
2026-07-17 12:18:41
1
𝔰𝔥𝔦𝔫𝔫𝔬𝔡𝔞 𝔄𝔎𝔄 :
jangan lupa ronaldo pun ada sekali berlakon👍
2026-05-16 09:43:44
0
ashraffeetahsim11 :
adui lambat nye
2026-02-04 04:54:45
1
Dc'Licious 2 :
ingatkn betul2 CR belakon skli
2026-07-21 06:57:41
0
lee :
cr7
2026-04-02 15:45:36
0
@mirolsyah17 :
katanya lawan thanos
2026-02-03 20:02:35
1
Bass Btrack malaya :
Gisselle ada tu
2026-02-03 07:06:18
0
🔥🔥Ⓜ️®️. NETℹ️ZEN💥💥 :
klau yg sblm ni diorg pg angkasa lepas, mungkin kli ni diorg pegi bwh laut lak 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-02-02 16:30:24
0
someonegggggjsss :
@m mm mm mm mm m
. mm m
mm mm n mm
mm mm mm.
k. mm
mm mm.
2026-07-24 16:05:54
0
Irwan :
Ronaldo 😅
2026-02-03 07:04:20
0
Mirul 6472 :
CR yg jadi braian nnti..
2026-08-07 18:58:52
0
irwanmuchlis :
siuuuuuuu
2026-02-03 03:50:04
0
𝓔.𝔃 :
fastx pn tergantung
2026-02-02 19:13:33
0
B I Z Z L E O F F I C I A L :
cody walker berlakon sudah tentu brian akan muncul
2026-02-02 19:10:27
0
MR BURN :
Ronaldo belakon
2026-02-02 14:05:11
2
TheChilaxRider / Movie Reviews :
Kali ni kereta depa masuk another dimension/timeline melalui portal ala ala doc strange then tie-up balik ngan kemunculan Charlize Theron kat ending Dr Strange 2 then akan jumpa balik Gal Gadot lepas dia jatuh kapal terbang tu, rupanya tak mati lagi sebab dia pakai gelang kebal dan time dia jatuh tu rupanya ada shield yg dia galas kat belakang dia
2026-02-02 14:59:15
1
Aburoco :
Semua tak mati , sbb dia pakai ai
2026-02-02 16:13:32
1
To see more videos from user @zamriz_, please go to the Tikwm
homepage.