@zamriz_: PAUL WALKER IS BACK? Betul ke? Fast and Furious 11 akan diberi tajuk Fast Forever, siapa korang rasa akan muncul dalam last installment movie ni? Komen2. #fastforever #fastandfurious #fastandfurious11 #vindiesel

Zamriz
Zamriz
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 02 February 2026 06:10:46 GMT
22197
378
35
44

Music

Download

Comments

nizammohamad59
nizammohamad59 :
CR7
2026-02-02 06:32:07
2
murgyatno
Yatno :
tolonglah biar ini installment yg last sbb apa lg yg diorang nk cerita lg nanti.. sejujurnya brand Fast n Furious ni antara rantaian filem yg konsisten dan terjaga continuity brbanding X-Men. Bg sy, ia universe kedua trbaik slps mcu.
2026-03-04 12:03:15
2
thaqif.nasypro
WWC SULTAN :
ronaldo
2026-08-21 09:48:26
0
uliaqbelinkiaq
Khairul Batu :
jalaludin hassan dgn sharudin tambi of course jadi extra. klu xcaya sudah
2026-05-21 14:59:11
1
adudu_tigasegi
Cctv_adudu :
tunggu aku umur 30 lh MCM ni 😂
2026-02-03 16:48:20
0
su31291
su :
cody walker adik paul walker
2026-03-28 11:16:33
0
ashrafkhan9869
Acap29 :
Vince tu tk ptut matikan watak dye,,kesian dye kwn dom dari kecik syg je
2026-07-15 12:47:53
0
faridfazamoza
Farid Zamani Fazamoza :
Multiverse dgn Jumanji dgn Star Trek
2026-02-04 10:19:54
0
janicev88
GOBLIN :
Pelakon baru Cristiano Ronaldo baru lah gempak...
2026-07-17 12:18:41
1
kandaputra955
𝔰𝔥𝔦𝔫𝔫𝔬𝔡𝔞 𝔄𝔎𝔄 :
jangan lupa ronaldo pun ada sekali berlakon👍
2026-05-16 09:43:44
0
ashraffeetahsim11
ashraffeetahsim11 :
adui lambat nye
2026-02-04 04:54:45
1
znth303
Dc'Licious 2 :
ingatkn betul2 CR belakon skli
2026-07-21 06:57:41
0
mohdfadzli8603
lee :
cr7
2026-04-02 15:45:36
0
amirolsyah
@mirolsyah17 :
katanya lawan thanos
2026-02-03 20:02:35
1
amieryana912
Bass Btrack malaya :
Gisselle ada tu
2026-02-03 07:06:18
0
tuan_penasihat77
🔥🔥Ⓜ️®️. NETℹ️ZEN💥💥 :
klau yg sblm ni diorg pg angkasa lepas, mungkin kli ni diorg pegi bwh laut lak 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-02-02 16:30:24
0
someoneggggsjjs
someonegggggjsss :
@m mm mm mm mm m . mm m mm mm n mm mm mm mm. k. mm mm mm.
2026-07-24 16:05:54
0
daiman384
Irwan :
Ronaldo 😅
2026-02-03 07:04:20
0
mirul.6472
Mirul 6472 :
CR yg jadi braian nnti..
2026-08-07 18:58:52
0
irwanmuchlis7
irwanmuchlis :
siuuuuuuu
2026-02-03 03:50:04
0
mrffzy
𝓔.𝔃 :
fastx pn tergantung
2026-02-02 19:13:33
0
ashraffbizzle
B I Z Z L E O F F I C I A L :
cody walker berlakon sudah tentu brian akan muncul
2026-02-02 19:10:27
0
azmanbob
MR BURN :
Ronaldo belakon
2026-02-02 14:05:11
2
thechilaxrider
TheChilaxRider / Movie Reviews :
Kali ni kereta depa masuk another dimension/timeline melalui portal ala ala doc strange then tie-up balik ngan kemunculan Charlize Theron kat ending Dr Strange 2 then akan jumpa balik Gal Gadot lepas dia jatuh kapal terbang tu, rupanya tak mati lagi sebab dia pakai gelang kebal dan time dia jatuh tu rupanya ada shield yg dia galas kat belakang dia
2026-02-02 14:59:15
1
abu_roco
Aburoco :
Semua tak mati , sbb dia pakai ai
2026-02-02 16:13:32
1
To see more videos from user @zamriz_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About