@zainabalam28: Conaz shampoo for dandruff? Blisk shampoo Bond repair shampoo Rice hair mask . . . . . . . . . . . . . . #skincareroutine #hair #haircare #haircareroutine #viral

zainabalam28
zainabalam28
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 02 February 2026 08:35:53 GMT
368732
6153
146
478

Music

Download

Comments

muhammadakmalsajid
Muhammad Akmal Sajid :
it really works for dandruff i used this. highly recommended
2026-02-04 05:49:32
92
itx_moon004
itx-moon :
mn tu lany ka soch rhi thi 😂
2026-02-03 14:12:19
19
teriheer4455
heer :
ye bht acha hai may use krti Hoon
2026-02-02 19:34:57
44
lukitazika0
Lukitazika :
conaz ne mare hair white kar diye 😫
2026-06-09 16:23:47
1
hadiqa424
itx_ hadiqa ☺️💗 :
agr hairs prr oiling ki hui hoo to bhi phly conaz shampoo pphly scalp pr or bad my daily use shampoo use kr skty hinn ?
2026-02-02 09:45:16
8
usman_write_01
♡USMAN♡ :
Kisi regular shampoo me b use kr skty ha
2026-02-06 15:51:09
1
mehak.gull4
Mehak Gull :
I love this shampoo
2026-02-03 02:21:40
11
bhajwa56
bahjhwa :
bajiiii ye bht acha hn
2026-02-08 13:58:45
0
asadarman_508
A س A D 🖤 :
. baalo pe nahi lagayenge tu scalp pe kese lagega .. muje to ye samaj nhi Aaa raha
2026-06-22 14:38:55
1
hamnailyas313
🪔 :
Hair mask month ma kitni dafa use krna ha ?
2026-02-02 10:54:30
6
awan12890
awan :
phala conaz shampoo use kra phir daily Jo shampoo use krta wo use krna ha?
2026-02-02 11:25:29
4
dynamicdazzle2
Hina Khan🦋 :
conaz shampoo best hai is se boht farq parhta hai dandruff aur hairfall mein... highly recommended....
2026-02-03 17:33:02
4
itswahabawan4
smart boy 12 :
I really use this shampoo very nice 💯
2026-02-23 11:36:08
2
somi7719
Somi :
conaz ko kaise use kare ?
2026-02-05 23:23:08
4
diomend.cloud
✨Diomend Cloud 😶‍🌫️ :
conaz shampoo use akrny ke Baad aik aur shampoo use karain gain?
2026-07-20 14:26:26
1
imwasimaslam
Wasim Aslam :
Same
2026-02-03 09:06:32
3
sheikh.jhanzaib
Sheikh Jhanzaib :
boht acha h dandraff itching klye
2026-02-03 13:20:19
4
ziauddinkhan62
Zia ud din Khan Tanoli🚩 :
selsun blue best ha
2026-03-24 08:36:05
1
letslearntogetherguys
Aliya Aliya :
💯worked
2026-02-03 13:14:47
1
ayesha36931
ayesha :
mask price plzz
2026-02-03 03:19:50
1
ahtishamahmed169
💫احتشام :
Ye hair py kese na lagy sirf scalp py kese lagyn
2026-03-20 00:46:33
1
mr.ayaan003
️ :
Same here
2026-02-03 11:36:48
1
ayin_0fficial
ع'🤍 :
Zainab blist shampo use kr skty scalp or length dono k liye???
2026-02-02 08:59:26
0
samijadoon302
Samijadoon302 :
mery hair sery ghir rhy hen is sey sis
2026-03-29 15:32:16
1
nabeelahmad413
Na Beel :
me use krta hun is shampoo ko bht acha shampo hai dandruff khtm ho gai hai is se
2026-02-03 14:19:15
0
To see more videos from user @zainabalam28, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About