انا ماعندي امراض فقر دم دمرلي حياتي مخزون الحديد 2احس اني ساموت 🥺بسبب سوء امتصاص بسبب القولون العصبى جربت كل الأدوية وحميات ،مالقتش حل ،ارجوك دكتور 🌷 اعطيني حل للعلاج انا ام وزوجه وعندي مسؤوليات كثيرة ،اغلب وقتي مستلقية في سرير بسبب الدوخه
2026-02-04 13:30:02
23
هند line :
السبب هو الاكل غير صحي والضغط النفسي والتوتر والهم والحزن
2026-02-16 15:27:44
158
•هِــ👸🏻ـبـة||𝐻𝑒𝑏𝑎• :
طب جرثومه المعده يادكتور أعالجها ازاي
2026-02-02 22:03:13
61
🇱🇾طبيبة_معالجة✨Dr HANAN :
صحيح اغلب الأمراض غير معروفة السبب ولكن هناك عوامل مساعدة تشترك في كل الأمراض فلهذا أنا درست طب تكميلي وطب الشامل الموحد عشان اعرف السبب الجذري لأمراض وكيف علاجه بعيدا عن الادوية الكيماوية ومن يعارض هذا الكلام أما مستفيد او خايف ✨
2026-02-03 12:40:49
101
🇸🇦𝓢𝓐𝓡𝓐𝓑 :
احفظو بوستات الدكتور ضياء الله يرحمه يمكن تختفي نصيحه مني لكم هذا البوست مرجع نستفيد منه للمستقبل
2026-04-20 18:08:35
20
Aelmahy :
والله شركات الأدوية كلها بيزنس فعلا
2026-02-10 16:09:57
9
محمد آل سعود 🇸🇦 :
هو في حاجه اسمها unknown
2026-02-11 01:00:14
82
user2063017215762 :
كلامه صراحه منطقي يوم اهلنا من زمان ماياكلون الا اللحم والرز والتمر والسمن ماكانوا يمرضون
2026-02-03 02:13:30
23
shahe. shreif. :
دكتور الله يرضى عليك علاج الهبات السخنه تعبت تلت سنين تعبت
2026-02-02 22:49:23
14
العديني :
كان عندي سؤال بالنسبة لنظام الطيبات
هل ممكن طبخ الرز والبطاطا مع شوية بصل وثوم وتوابل ام صافي تماما"
2026-04-28 14:56:00
6
Dina youssef :
نتفق معاك أو نختلف لكنك مثقف وعالم كبير
رحمات الله عليك اللهم أبدله دارا خيرا من داره
وأهل خير من أهله اللهم ثبته عند السؤال
2026-04-24 18:39:40
8
TFL :
المرض الذي لم يعرفوا دواه يسموه مرض مزمن
2026-04-26 00:05:00
13
حمو دهيب🎤🔞(الفنان) :
فوقو يا بشر ربنا بعتلنا الراجل ده رسالة الناس تسمع كلمو وتمشي بي وتجرب مش هتخسر حاجة وشوف الفرق ربنا يرحمك يا دكتور🥰
2026-04-24 04:31:25
6
ابراهيم الحديدي غالي :
الراجل ده فاهم مش حافظ زي غيره ربنا يسترها عليه
2026-02-22 23:29:06
5
Jlile Jeloune :
الله يرحمك يا دكتور😭
2026-04-20 13:56:35
5
ABO OMR :
الله يرحمه ويغفر له ويسكنه فسيح جناته
2026-04-28 06:07:13
5
ماجده حمارنه 🇯🇴🇯🇴🇯🇴 :
والله كل كلامه مزبوط حتى علماء أمريكان تكلموا بهيك مواضيع ممنوع يكتبوا سبب الوفاة الناتجة عن العلاج ومنها العلاج الإشعاعي الكيميائي
2026-02-03 00:34:38
7
hananhanon011 :
دكتور انا وشي علطول باهت و تعبانه علطول و بيطلعلي حبوب كتير و بقع في وشي و كلف في جسمي
2026-02-03 02:28:13
13
جوري علي علي :
اغلب الأمراض هي،حاله نفسيه من قهر النفسيه اذا تعبت تمرضت جلطه سكر،ضغط كله من الضغوط النفسيه
2026-02-04 19:07:09
23
Yaya :
حد يرد طيب 🤔🤔🤔
2026-02-02 16:05:25
21
Aladdin Faisal El Ha :
تعبنا والهي 🖤 انا شخص عادي الف راي وفكر مختلف بقينا مش عارفين الصح من الغلط وفي النهاية حياتنا دائما بتبقي أسواء
2026-02-03 23:01:51
5
محمد :
الجينات الوراثيه هى سبب 90% من الامراض حتى النفسيه هى سببها
2026-02-19 00:35:25
16
Mohamed :
هل حبوب الفياجرا مسموحه في نظام دكتور ضياء ؟
2026-03-06 01:56:55
12
To see more videos from user @fga541, please go to the Tikwm
homepage.