noon1972mobahil :
ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله تبارك الله
الكيلو ال اديتيني ليهو لحظة عودتنا للخرطوم رهيييييب و الله بلا مجاملة.. مع اني بقيت اتفادي السكريات لكن ان شاء الله ندوق منها تاني.. كل واحدة احسن من التانية اظن البسبوسة الاعلي و كلها رهيييبة ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله تبارك الله
2026-02-03 07:32:00