o gece ard arda 3 deprem oldu durdu kaçalım dedikçe tekrar hızlandı 3 dakika sürdü Rabbim bidaha gostermesin
2026-02-05 01:40:50
3
elizabeth03 :
rüyamda deprem olduğunu gördüm evim sallanıyordu allahım hayırlara işaret eylesin
2026-02-04 17:05:37
17
Gülçin Ergen :
adana da kaç bina yıkıldı..osmaniye yi saymadı yarısı gitti buranın..Rabbim göstermesin bir daha
2026-02-04 17:14:10
3
Züleyha Akar :
Allahım bir daha yaşatmasın ama unutuldu şükür yok insanlar acık giyinmeye basladı anlamadılar daha cok gudurdular Rabbım affetsin onları
2026-02-04 04:10:53
1
**GeCeM** :
offf allahimm offff rabbim bir daha böyle bı acı yaşatmasın 😭😭😭😭
2026-02-04 07:07:44
18
pınarezgi :
🥺 o geceyi hiç unutamayacaz çok zor du hava soğuk kar yağmur çocuklarımın çığlıkları kızımın ağlayışı 🥺🥺 Rabb'im bir daha yaşatmasın inşallah 🤲
2026-02-04 05:38:36
2
Nida 🧚🏼♀️ :
Ben gece deprem oldu zaman sade bizde oldu sandım yani Maraş’a elektirik yoktu haber izleyemedik çünkü 11 il ve köylerinin de oldunu çok sonra öğrendik 🥺
2026-02-04 02:38:29
7
menekşe111 :
izlerken hala tüylerim diken diken oluyor Rabbim bi daha yaşatmasın
2026-02-04 16:29:51
3
EMEL :
deprem cok büyüktü kırıkkale bile cok sallandı. asla o günü unutmam hamileyim eşime kalk kıyamet kopmus heryer yıkılmıs dedim. aglamaktan icim dısıma cıktı hala cok üzülüyorum
2026-02-05 04:13:10
2
Fırocan Kaptan :
Allahu Teala bizi uyandırmak istedi ve biz insanlar hayla uyanamadik Rabbim bizi koru ölenlere Rahmet kalanlara sabır versin inşallah
2026-02-05 08:13:49
2
ismaildemiroz17 :
Yerlerin ve göklerin sahini kendini hatırlattıı insan oğlu bazı şeyleri umutuyor
2026-02-05 04:47:46
3
☠YORGUN BEY☠ :
yüce rabbim birdaha bize böyle acı hisetirmesin insalah
2026-02-04 02:48:42
4
melikenur🌹 :
depremde tüm ölenlerin mekanlarını cennet eylesin 😥😥
2026-02-05 01:28:40
2
𝑨𝒃𝒊𝒕 𝒄𝒊𝒎𝒆𝒏☚♛ :
Bu sesi duydukça hala tüylerim diken diken oluyor
2026-02-04 08:47:35
5
yusa :
bence o 7 degildi 8 falandi
2026-02-06 13:34:36
2
haticesahan46 :
yaa tüylerim diken diken oldu 🥺🥺
2026-02-04 05:02:30
2
🇫🇷.𝕯𝖆𝖗𝖐 𝕬𝖓𝖌𝖊𝖑. :
ben mersinde otruom ve hatirliyom keske hatirlamsam 😥😰😓😢😪😭
2026-02-15 20:54:58
2
su :
5 şubatta niyetlenip yattım dedim ki rabbim önümdeki günlerde iyi gün var mı yüreğim yoruldu dağım kar kaplı güneşim açar mı bana yol göster öle yattım rüyamda oğlumla kaçıyorduk heryer yıkılmış ağlayanlar bağıranlar kaybolanlar oğlumun eli morarmıştı sımsıkı tutmuşum sabah ağlayarak uyandım kafa dağılsın diye tvyi açtım açmaz olaydım çöktüm kaldım orta yere cehennem ah cehennemdi o gün söz verdim kendime ilk yardım dersi alıcam aldım afata gönüllü yazıldım eğitimi tamamladım yol bu muydu bilmem ama ben dağımdaki kar çok dediğimden utandım rabbim bir daha yaşatmasın ama deprem ülkesiyiz nolur ilk yardım dersleri alın sağ kalırsanız birilerinize faydanız elbet olur 🤲
2026-02-04 21:42:02
3
Tansu Akkuş Yenigün :
Kıbrıs ta idim çok sallandik 7.4 den daha fazlaydi
2026-02-05 04:49:11
2
metehan :
haaa beeeee😢😢😢😢
2026-02-04 20:48:25
1
papatya 🌼 :
Rabim bır daha yaşatmasınn😢😢
2026-02-05 05:41:18
1
ozgurglrx :
Bizler bu haberi duymadık 😞 #KAHRAMANMARAŞ
2026-02-05 04:48:52
1
kamanlı 40 :
allahım 😭😭😭
2026-02-04 00:42:55
1
sibelaatay0 :
10 il silindi milyonlarca can gitti ama biz o kadar duyarsızızki herşeyi unuttuk gene güldük eglendik hırslarımıza teslim olduk nenemin dediği gibi helva dışarda pişince kokusu bi hoş geliyo malesef
2026-02-04 11:02:25
1
To see more videos from user @ersinakinci, please go to the Tikwm
homepage.