בבני ברק יש בשש שקל הכל כשר מה שתרצו לא ממומן פלאפל הלל בבני ברק טעים רצח
2026-02-07 21:07:26
61
the joker :
היה פעם 7
2026-02-07 21:43:21
13
shira zohar :
כשר?
2026-02-07 23:15:42
9
Morris.bike :
פעם 6
2026-02-07 21:39:58
2
Alex🌴🥵🔥🏖️ :
איפה זה
2026-02-07 20:27:40
1
יואב צברי :
יש מנה פלאפל בכפר ערבי ב 5 שקל הכי טעים בארץ
2026-02-08 08:02:51
4
Ariel avraham :
באמת טעים שם
2026-02-07 18:11:23
2
אוראל מחזיר עוקבים :
יש פאלפאל בבני ברק ב6 ש"ח שתיה ומנה וכל התוספות קוראים פלאפאל הלל
2026-02-08 14:49:42
5
אסי :
זה שזה זול , ממש לא טעים לדעתי , ביס 1 לפח!!!
2026-02-08 04:15:15
3
💖סימני אהבה 💘שחר חסון😍🥰😘& :
נמצא בקינג ג'ורג'תל אביב 🥰טעים
2026-02-07 21:19:31
3
Y. C. S. :
אחלה פלאפל שבעולם.
טעם של פעם.
2026-02-08 07:00:54
1
🦋 Koral 🦋 :
מצטערת אני לא אעקוב אחריך כי אין אפשרות לשמור את הסרטונים כדי להפיץ.
ביי
2026-02-07 21:00:57
2
user5570758132360 :
פלאפל סוף הדרך מספר 1 טעים מומלץ👌
2026-02-08 04:54:36
2
Tair🪬🤍 :
המקום הזה ממש ממש טעים כולם לבוא לשם🙏❤️❤️
2026-02-08 15:39:14
2
user3430512222291 :
ואיייי טעים טעים וגם נקי וזול
2026-02-08 02:57:46
1
ג׳קי :
מי שכותב שזה לא טעים. או שיש לו עסק של פלאפאל או למישהו ממשפחתו. כי זה טעים מאד. ואם לא טעים גם אם היו משלמים לי לא הייתי אוכל.
2026-02-08 08:05:13
3
שחר כהן :
נלמד אתכם שיטה לא בטוח שזה ככה אצלו אבל טריק שיווקי שזיהיתי במהלך השנים: הפיתה 9 השתייה 4 , החריף סופר חריף כדי שתקעו עוד שתייה ב 4 שקלים , הרווח שלו על השתייה יותר מהמנת פלאפל, - לא אומר שזה אצלו בעסק ככה אבל ניסיון חיים..😏
2026-02-08 17:35:34
5
אדיטים חינם :
ראשון
2026-02-07 17:03:06
1
💛🖤1936🖤💛 :
בבני ברק יש מנה ב6 שקל
2026-02-08 04:43:37
1
𝕟𝐞𝓋𝕠ⓑ𝕖ⓝVαŕ𝕠ⓝ :
הייתי שם טעים רצח ועלה שהייתי עלה 8
2026-02-07 17:14:32
1
Motti.BS :
הוא גם הכי טעים
2026-02-15 13:42:48
1
Luvtiktoklady66 :
Go to bnei Berak. Felafel 6shek
2026-02-11 08:01:07
1
ל.מ :
ד"יפצה אותך בפרנסה טובה ויתן לך את הפרנסה טובה ויתן לך ברכה במקום אמן
2026-02-08 01:21:36
1
EyalVagas :
המחיר טעים
2026-03-24 20:17:36
0
jonathan :
שלישי
2026-02-07 17:21:45
0
To see more videos from user @omri.malinsky, please go to the Tikwm
homepage.