@501awani: Ibu bapa perlu memainkan peranan utama dalam mengawal penggunaan media sosial dan aplikasi digital oleh kanak-kanak bawah usia 16 tahun bagi melindungi mereka daripada risiko jenayah siber dan penyalahgunaan data. #AWANInews

🇲🇾Astro AWANI🇲🇾
🇲🇾Astro AWANI🇲🇾
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 08 February 2026 12:22:50 GMT
183788
5123
48
1010

Music

Download

Comments

abmrihrn3
abmrihrn :
No social medias until 18, not 16.
2026-02-08 12:50:22
54
dera8205
© :
The parents themselves are addicted to smartphones 😅😅
2026-02-08 12:45:48
54
mychang497
My-chang :
bawah 20
2026-02-08 12:41:54
10
nekja86
NEK JA :
hapuslh game dri aplikasi 🤣
2026-02-16 23:16:33
0
norahamid5542
cik nur :
Bukan setakat 16 tahun ja.. yg da 18tahun pun kita dok pantau ja nk lagi bujang/anak dara..pengaruh kawan lebih kuat dr family..risau mak
2026-02-08 13:19:33
12
nunaa2886
หนูนาเอง😍 :
Agreee
2026-02-08 12:52:45
4
kaltvin5512
KVN512 :
fyp ke anak😂
2026-02-08 15:10:19
1
halau_rohingya
Irfan pendiam :
setuju
2026-02-08 12:29:59
5
hadiefhaikal
HadiefHaikal :
mengawal je kan? bukan ban social media :)
2026-02-08 15:06:53
1
3rw7n
3RW7N :
lahh baru tahu ke😂
2026-02-08 14:05:13
2
hafif.bin.harun
MR Weather :
sebab tak ada masalah . tunggu ada masalah lah😂😂😂
2026-02-08 13:30:54
6
zennnnns
Zen :
6
2026-02-08 12:56:15
5
zyra.ashley
insan terahir19_4 :
kerajaan patut di pantau jgk..
2026-02-08 18:36:15
0
anggerik803
Anggerik Jelita :
bg umur 20 thn
2026-02-08 13:20:57
3
yus_mtr82
MtR :
patut kerajaan yg sekat mna2 video yg xpatut ditgk oleh kanak2
2026-02-08 14:04:03
3
justcallmesha67
!{Love_<3\`×⚽ :
AGREEE!!!! Ibu bapa yang saya tengok selalu ignore anak tengok cerita apa, tapi mak ayah saya connect phone diaorang (selalu ayah) dengan saya, jadi tak ada benda pelik-pelik yang saya tengok dan dekat dalam gallery.
2026-02-08 14:52:18
2
hru.ryuka0
Didzz🇵🇸 :
saya hensem Senanyaa
2026-02-08 23:48:22
1
ptraziqyen
𝖕𝖙𝖗𝖍𝖟𝖖 :
2026-02-08 15:29:18
1
han_21732
Han_2☕ :
first
2026-02-08 12:28:05
4
reonz_10
RAZ :
kenapa aku minat math sebab algebra hampir sama Ngan cara pakai hero ML tapi kenapa bapak aku tk bagi main game nooooooooooo
2026-02-08 15:04:38
1
nrainfrisya
aænf :
2026-03-29 16:06:56
0
enyzam0
enyzam :
ank xde medsos pn gune parents pny. ape ssh.. skang kan parents mg bg fon kt anak dr lahir, br skang nk sekat, larang? haahaha.. sia2 je ape kajaan nk buat ni.. xpyh d sekat la.. xgune pn
2026-02-11 04:55:08
0
ilham59656
ilham :
setuju.. stop info dlm wasap sekolah jgk untuk elak anak2 pegang Fon . guna surat mcm dlu2
2026-03-24 10:52:55
0
streetboywalkingtime
streetboy :
2026-02-08 15:54:06
0
To see more videos from user @501awani, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About