@delicio.couture: #brighteningmask #tonerpad #exfoliatingpad #skintificmy @Skintific.my

Fazi-Delicio Couture
Fazi-Delicio Couture
Open In TikTok:
Region:
Monday 09 February 2026 22:37:34 GMT
3000000
9072
290
1856

Music

Download

Comments

anakbongsutia_19
🫰🏻🐈‍⬛ Ti@r@19🐈‍⬛🫰🏻 :
Sya dh guna yg Pink.. Ton kulit sya tk sekata.. Sblum ni muka saya sunburn skrng dh nk dekt sblan pkai, alhamdulillah berkesan, dn kesan luka kt muka mkin pudar.. Sya guna pkai mlm Sblum tido biar kn smpai besok pgi.. Bru basuh
2026-06-02 14:56:51
6
gadiskampung24
MaaBakk :
Sesuai tak utk bf
2026-07-06 15:51:35
0
miharo_floral
Miharo Floral :
sis, yg pink tu kalau x bila xpe ke?
2026-07-07 00:36:32
0
azuraabass
tenang :
blh bli dkt beg kuning awk ke
2026-05-11 00:15:26
0
hamizansofia
mizan :
kalau muka berjerawat boleh guna ke yang pepel tu
2026-07-29 01:12:00
1
liyasapar
Umieiffa G🍉🇯🇴 :
klau muka kusam dan bjerawat pakai mana 1.?
2026-07-05 13:48:01
1
zera4711
Zera :
selepas pakai yang purple boleh pakai yang pink ke? ke tak perlu?
2026-07-05 12:53:23
0
mommycute82
🎀 intanzz🎀 :
Umo berapa erk bole guna ni
2026-07-04 02:12:08
1
delicio.couture
Fazi-Delicio Couture :
Purple kecutkan jerawat tau!
2026-08-08 04:51:25
0
risyazreenfatina92
risyazreenfatina :
nk tnye sebelum nk pakai tu.. kne cuci muke dlu ke sis?ke terus pakai
2026-06-26 08:43:50
1
foryou3904
ForYou❤️ :
best combo
2026-06-03 03:37:40
0
imr_77
Ai :
Set kombo berapa charge kak
2026-06-13 10:24:57
0
mzfsh0
MãzfâÌshãñ :
berapa Kali pakai yg purple n pink berapa Kali?
2026-07-06 05:07:56
1
mummyiffah0
Mummy Effa !! :
Kulit kusam guna apa
2026-07-14 01:30:02
1
kethy_edukids
KethyEdukids :
pakai yang mana 1 dl ye?
2026-07-08 13:23:43
1
shitaazeri
masita70 :
pakai yg ni x yah pakai toner dh ke?
2026-07-14 04:47:41
0
yattmahat
tasnim :
klw kulit kering sesuai x yg warna ungu tu
2026-07-01 16:59:55
0
sarina.mery
Sarina mery :
lau kita dh pki tona...boleh ke pki toping muka yg ping
2026-07-18 06:50:49
1
butterflyy4700
wiya 🦋 :
yang purple tuu pregnant bole takk
2026-06-06 11:39:01
0
wnnrzzh
Wnnrzzh :
Bf mom ok ka ?
2026-06-04 04:23:47
0
mekpink93
🌼ikin🌼 :
yg pink tu utk preg mom bleh pkai tak?
2026-07-02 15:46:09
1
goddessglam_808
goddess glam :
Bilakah waktu terbaik untuk menggunakannya?
2026-06-04 08:38:07
2
syahirah883
🦋mek syah9966🦋 :
Sis, sorry sy x tgk brg yg sis rv.. Sy tertarik lg dkt lipstick sis pkai tu.. Hahaha
2026-06-03 19:02:58
0
coffeelatte0121
Coffee Latte :
hi, mungkin ni dah lambat. saya nak tanya saya ada blackhead dengan pores. kalau saya pakai yang pink tu boleh mengecilkan blackhead and pores. sorry lambat tanya. saya baru nak beli
2026-07-07 01:39:49
1
cahayasyifa
cahaya syifa :
purple tu bf xbole ke sis?sy dh terbeli dan terpakai..
2026-07-07 01:21:57
0
To see more videos from user @delicio.couture, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About