Sya dh guna yg Pink.. Ton kulit sya tk sekata.. Sblum ni muka saya sunburn skrng dh nk dekt sblan pkai, alhamdulillah berkesan, dn kesan luka kt muka mkin pudar.. Sya guna pkai mlm Sblum tido biar kn smpai besok pgi.. Bru basuh
2026-06-02 14:56:51
6
MaaBakk :
Sesuai tak utk bf
2026-07-06 15:51:35
0
Miharo Floral :
sis, yg pink tu kalau x bila xpe ke?
2026-07-07 00:36:32
0
tenang :
blh bli dkt beg kuning awk ke
2026-05-11 00:15:26
0
mizan :
kalau muka berjerawat boleh guna ke yang pepel tu
2026-07-29 01:12:00
1
Umieiffa G🍉🇯🇴 :
klau muka kusam dan bjerawat pakai mana 1.?
2026-07-05 13:48:01
1
Zera :
selepas pakai yang purple boleh pakai yang pink ke? ke tak perlu?
2026-07-05 12:53:23
0
🎀 intanzz🎀 :
Umo berapa erk bole guna ni
2026-07-04 02:12:08
1
Fazi-Delicio Couture :
Purple kecutkan jerawat tau!
2026-08-08 04:51:25
0
risyazreenfatina :
nk tnye sebelum nk pakai tu.. kne cuci muke dlu ke sis?ke terus pakai
2026-06-26 08:43:50
1
ForYou❤️ :
best combo
2026-06-03 03:37:40
0
Ai :
Set kombo berapa charge kak
2026-06-13 10:24:57
0
MãzfâÌshãñ :
berapa Kali pakai yg purple n pink berapa Kali?
2026-07-06 05:07:56
1
Mummy Effa !! :
Kulit kusam guna apa
2026-07-14 01:30:02
1
KethyEdukids :
pakai yang mana 1 dl ye?
2026-07-08 13:23:43
1
masita70 :
pakai yg ni x yah pakai toner dh ke?
2026-07-14 04:47:41
0
tasnim :
klw kulit kering sesuai x yg warna ungu tu
2026-07-01 16:59:55
0
Sarina mery :
lau kita dh pki tona...boleh ke pki toping muka yg ping
2026-07-18 06:50:49
1
wiya 🦋 :
yang purple tuu pregnant bole takk
2026-06-06 11:39:01
0
Wnnrzzh :
Bf mom ok ka ?
2026-06-04 04:23:47
0
🌼ikin🌼 :
yg pink tu utk preg mom bleh pkai tak?
2026-07-02 15:46:09
1
goddess glam :
Bilakah waktu terbaik untuk menggunakannya?
2026-06-04 08:38:07
2
🦋mek syah9966🦋 :
Sis, sorry sy x tgk brg yg sis rv.. Sy tertarik lg dkt lipstick sis pkai tu.. Hahaha
2026-06-03 19:02:58
0
Coffee Latte :
hi, mungkin ni dah lambat. saya nak tanya saya ada blackhead dengan pores. kalau saya pakai yang pink tu boleh mengecilkan blackhead and pores. sorry lambat tanya. saya baru nak beli
2026-07-07 01:39:49
1
cahaya syifa :
purple tu bf xbole ke sis?sy dh terbeli dan terpakai..
2026-07-07 01:21:57
0
To see more videos from user @delicio.couture, please go to the Tikwm
homepage.