@masitahmzln: New launching elformula nia-ceramide bright moisture gel โ€ผ๏ธ@Elformula Malaysia #elfromulaniaceramide #newlauch #racuntiktok #niaceramidemoisturizer

๐’Ž๐’‚๐’”๐’Š๐’•๐’‚๐’‰๐’Ž๐’›๐’๐’ ใƒ„
๐’Ž๐’‚๐’”๐’Š๐’•๐’‚๐’‰๐’Ž๐’›๐’๐’ ใƒ„
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 10 February 2026 11:02:08 GMT
2752
53
45
8

Music

Download

Comments

4idashop
Liyanaaida :
comel bekas ni, blh try nanti
2026-02-16 10:29:32
0
mummyaudi
Mummy Audi & Alfa ๐Ÿงธ :
Lovenya packaging mcmni! Lebih hygienic ๐Ÿ’ฏ
2026-02-11 08:02:07
0
chdhiey_
chedhiraee แฅซแญก.๐™š :
woww ada yg baru plk๐Ÿ™ˆ sblum ni pkai yg biru mmg best. nnti nk try lh ygni
2026-02-12 09:10:56
0
thatslily_
Lily :
No paraben ni mmg bagus laa
2026-02-11 06:25:24
0
raniaaurellia
Rania Aurellia ๐Ÿฆ‹ :
Best pakai yang ni sebab kulit rasa lembab dan lembut
2026-02-11 04:21:01
0
alyaalisha.co
Alya Alisha :
Yang baru punya ke ni ? Wahh kena try ๐Ÿ˜
2026-02-10 13:01:47
0
myraaurora_
Myralavanilla :
Weiii warna pink!!! Hahahahaha I teracun lah benci
2026-02-11 10:46:24
0
hyeciksiti
HyeCikSiti :
oily skin ssuai x dear? nmpk best
2026-02-11 05:07:54
0
syahirahwanie
Syahirahwanie :
Sesuai utk semua jenis kulit eh ni
2026-02-11 06:04:31
0
puteri.nora91
PUTERI NORA :
mini saiz yg cutez packaging... bagus merawat masalah skin
2026-02-11 06:01:58
0
be11a_n0rdin
Bella Nordin :
unik nye packaging die.. suka la ๐Ÿ˜
2026-02-11 04:59:53
0
angahjeniang921
ANGAH JENIANG2 :
Memang best dia cepat meresap n tak melekit๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
2026-02-11 04:35:36
0
tatambear_co
๐Ÿป NomNomTatam๐Ÿงธ :
brand baru ke ni sis ,nmpk best nak try juga
2026-02-11 07:00:41
0
adik_youuu
Adik You :
wow bila blend jadi watery eh ๐Ÿ˜ mesti cepat je absorb ke kulit kan
2026-02-11 05:25:34
0
nvrhidayah5
๐“ท๐“ฟ๐“ป๐“ฑ๐“ฒ๐“ญ๐“ช๐”‚๐“ช๐“ฑ ๐™š :
bestnya tekan mcm tu je untuk pakai , kulit pon mkin moist ๐Ÿฅฐ
2026-02-11 03:20:30
0
teahros
๐š›๐š˜๐šœ๐šŽ :
moisturizer elformula ni mmg best tau pakai, ingredients diaaa bestt
2026-02-11 04:06:18
0
awra.hidayah
MadamQueen :
comelnya bekas dia..๐Ÿฅฐ cam best tu ada Nia & ceramide
2026-02-13 09:35:38
0
yayahhradin
yayahh :
Uu yg baru lahhh elformula punya mmg best best weh
2026-02-11 05:49:08
0
mamyshimaa
Mamy Shimaa :
Wahh ni yg baru tu kan ๐Ÿ˜
2026-02-11 01:59:32
0
nom_nom_baba
๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ Nom Nom Baba ๐Ÿ›โœˆ๏ธ๐Ÿ’ผ :
smooth and light texture moisture gel elformula ni
2026-02-11 01:38:23
0
kakzyrazain
kakzyrazain :
banyak benefit la. kena try ni
2026-02-16 11:08:38
0
mariny423
@mariny423 :
mudah meresap dalam kulit ni
2026-02-11 02:28:26
0
call_mesisbella
call_mesisbella :
Tak pernah try ni lagiโ€ฆ mcm nk cuba la๐Ÿ˜
2026-02-11 02:20:37
0
aedlnbsri
littlegirl แฐ.แŸ :
kena rajin pakai hariยฒ kalau nak cepat berkesan
2026-02-11 02:01:24
0
stanfornurhan
dumpling. :
selain ceramide, ingredients apa lagi yg ada dalam moisturiser ni?
2026-02-10 13:06:36
0
To see more videos from user @masitahmzln, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About