@missfayying: Rambut lembut masa tidur, bangun pagi terus senang urus. Night cream bantu lembapkan, kurangkan frizz, dan baiki rambut kering bila pakai konsisten. 💆‍♀️✨ #haircare #haircareroutine #HairCareTips #haircareproducts #lorealparishaircare

Miss Fayying
Miss Fayying
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 10 February 2026 13:15:33 GMT
2647118
34025
199
1618

Music

Download

Comments

1yinn._
1yinn._ :
rambut i wavy , agak ii bole dapat ke tak eh mcm rambut u ?
2026-02-22 03:28:25
356
sitihajar_mn
🫧 سيتي هاجر 🫧 :
confirm jadi eh ? I taknak rambut kembang je.. sayang nak potong rambut 😭 but if usually kembang, biasa potong je 😭
2026-02-21 03:53:29
66
sy40sya
@ :
klau pkai ni rambut jd straight ke? kitank beli tp tkut rambut kita jd straight🥹 kita tknk rambut curly kita hilang🥹
2026-02-20 12:11:43
472
cookiesfrappex9
cookiesfrappex9 :
macam mana nak pakai , kena bilas ke lepas tu
2026-02-11 01:45:14
59
aismochafrappe
putmeen :
Kalau just isi kt hjung rambut je tkleh kena rambut yg atas dkt kulit kepala , nti bukan yg bwah jeke yg lembut ?
2026-02-13 03:58:45
14
tan_sal
tansal :
dia ada efek meluruskan jgk ke? rambut i wavy but i don't want it to be straight, just nak bagi dia kemas je x kembang sgt
2026-07-14 06:14:09
2
drisyaaah
strawberryteaa :
Awak pkai camnee, dh brp bulan pakai?
2026-07-14 00:16:20
1
nailypulak
ⒷⓊⒹⒶⓀ ⓅⒺⓃⒹⒺⓀ :
Pakai straightener tak🥹
2026-02-13 04:22:24
25
syirwho
syirwho? 🫪 :
kalau basuh rambut kekal macam tu ke?
2026-03-23 01:21:15
0
trapped.sp4rks
zy :
untuk rambut senang gugur okay ke?
2026-05-30 09:19:56
0
mira.zainal8
MiRa ZaiNal :
utk lebatkn rambut anti gugur ada ke
2026-03-18 11:26:19
0
meyaashuuzz
meyaashuzzzz :
sis pakai setiap malam ke ?
2026-03-30 12:19:24
0
qaaz.laikha
𝓓𝓮𝓮𝓭𝓾𝓭𝓾 🦋 :
rambut i frizzy boleh ke guna
2026-04-24 01:31:04
0
luvlyammu._
11 :
LOREAL REALLY HELPED ME ALOTTTTTTTTTTTT
2026-02-13 09:19:01
9
auniamirah_11
auniamirah ☘️ :
boleh pakai bila2 ke? sbb rambut bila kering dia jd mengembang sbb rambut jenis kerinting🤣🤣🤣..stress nengok yer
2026-07-14 03:45:43
0
ms.ayien
ms.ayien :
tak sesuai dgn sy. rmbut kerap gugur. tp bagus klu pakai sblm syampu.
2026-07-28 03:38:55
1
naylora_
nay 🫶🏻🍜 :
byk yg ckp tkyah bilas.. kalau tk bilas nnti rambut ada apa2 efek tak? mcm licin tk berminyak ke? or else? btw nk review jujur pls sbb tgh dpt murah gila ni beli dua dpt rm11 😭🙏🏻
2026-06-05 18:30:32
1
unaa8832
unaa :
lurus kekal ke? kalau konsisten
2026-03-08 09:59:50
0
jiejah.93
Noor Azizah Ali :
betul ke menjadi sis.. comel nya rambut sis tu lurus je. mcm rebonding
2026-02-26 16:59:42
0
vnm29christien._
keenki. :
curly hair bole pkai kee?
2026-03-18 23:42:24
0
meowinbloom._
sallyy :
kalau rambut jenis kembang bole la ni ??
2026-03-28 10:32:20
0
yayxw02
★ :
you iron jugk ke rambut tuu
2026-03-07 14:26:46
0
innocent.h19
〜リス :
cuba tunjuk cara² nk buat rambut macam tu guna benda tu
2026-02-27 21:59:48
1
fffeellyy
FeliciaLilyne :
macam mana nak pakai , masa mandi atau lepas mandi
2026-03-13 01:14:36
1
To see more videos from user @missfayying, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About