Thank you for thsi video sis. Saya la tu kening macam sinchan
2026-02-17 02:39:31
22
🐾 :
kening saya bnyk bulu lebih kt bawah tu, saya da concel pun tetap nampak jugak, cmne eh nak bg clear mcm org lain tpi tk cukur🥲
2026-03-08 15:26:19
17
raynie :
kening tebal tanpa conceal
2026-03-15 18:07:12
6
cinderella :
Thanks sis💖 this is really helpful
2026-02-15 11:41:07
0
AINAA BEAUTY K.KANGSAR / AIKA :
Yg jenis kening tak berapa nmpak mcm mne?
2026-02-20 02:47:02
1
🔥 holo ⋆. 𐙚 ˚ :
omg how you tau yang I am looking for an eyebrow tutorial
2026-02-14 11:59:57
0
꒰ঌ•𝒮𝓌𝑒𝑒𝓉 𝒫𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒𝓈𝓈 :
Thank you❤️❤️❤️
2026-02-14 11:59:48
0
𝓕𝓲𝓪𝓪 :
thank you akak, saya dah reti lukis kening !!!!
2026-03-07 17:14:07
0
kaknoraisyah_ :
ada cara lain tak nak bg nampk kening cantik tak pelik selain kena pakai eyebrowe thingy?
2026-02-17 15:57:49
2
samuraicat :
sis edit pakai apps apa??
2026-02-14 12:05:40
0
🍓 mulberry 🫐 :
kening Kita mcm awk. botak separuh 😂
2026-03-06 09:24:09
1
Ismahani.Ishak :
tq² sis..♥️
2026-03-01 00:02:23
1
-farah shop- :
kenapa Bru sekrg ajar 😔
2026-03-23 11:31:41
0
Jajana229 :
Mudah nya step awakk.. tqqq zunairaa 😍
2026-02-17 06:39:49
1
☕'Ñ'🍫 :
baru jumpe kening sama,baru blh belajar 😂
2026-03-29 11:04:27
0
aisyahaqil8 :
Mohon share ilmu perkongsian terima kasih.
2026-04-05 09:42:42
0
🐲AA_HitamManis🐉 :
ajar cara pkai wax pls pulak if kening mcm tu jugak plsss
2026-04-14 10:43:35
0
Ina :
Selama ni tk pernah fhm cara lukis kening wlpn berpuluh video tgk 🤣.... Alhamdulillah yg ni senang fhm... Tq girl 🥰
2026-03-18 03:26:42
1
Kay :
thank you kak
2026-03-12 23:59:41
0
ERNY :
Tq tips🥰
2026-03-15 22:36:38
0
Ariana Husof :
the best explanation and how to do 🥰. tq girl
2026-03-19 23:13:44
0
🧸ྀི :
jadi selama ni sya lukis mcm bulu kening ssinchan sbb sya ikut kening asal la yek , baik sis noted with thankyou sbb ajar ❤️🤏🏽✨
2026-03-15 03:23:58
0
adri... :
Ads tak tutorial pakai cusion foundation tapi guna darker tone supaya faham dan tahu
2026-04-10 11:25:39
0
あなた :
Tapi kalau kening terlalu tebal sampai kalau ambik colour brown pekat pun tak nampak, and sampai concel pun susah nak buat, kalau boleh saya tak nak cukur kening. Nak huat cam ne kan😭
2026-03-18 00:47:10
0
Aesthetiqks Design Studio :
Aaaa thank youuu. Kening saya la camni 😭
2026-02-19 17:34:07
0
To see more videos from user @zunairalizan, please go to the Tikwm
homepage.