Thy 1 yıldır zarardayım anca kara geçtim şuan borcum yok en az 6 ay daha elimde tutacağım elimde
2026-02-15 14:45:40
4
Tan :
Hocam şunu mı anlamsız gerekiyor 0.50-0.75-0.95-1-1.5 kadar bizim için uygun olanlar mı olmalı kaçtan sonra rakamsal olarak tepkinli davranmalıyız
İşB almıştım 11 tl şimdi 17-18 geldi şu an of si birin biraz üstü.
ve bazı şirketler sağlam olanlar THY fiyat 350tl civarında 1.5 veya 2 olanlardan tehlikeli mı bizim için.
2026-02-15 14:05:42
2
koko :
Hocam hisse 2022 deki arz da hala ama pd/dd si 2,78 yani çok da anlamlı gelmiyor bana
2026-02-15 20:05:29
2
ahmet kara ay 34 :
erdal bey. çalışmalarınız mükemmel.mantıklı.sizden allah razı olsun.takipteyim
2026-02-15 13:25:35
5
Selim :
bakır hisseleri deniyor sarky Alves
2026-02-15 18:46:13
2
Ramazan Yazıksız :
Senin hakkın nasıl ödenir Allah razı olsun senden öğrendiklerimle çok kafam rahat…