داره چرا نداره دوست هایم خیلی خوب است همیشه به دردم خورده
2026-02-19 03:40:07
1
Aman :
سی دو سال بدون رفیق و به هیچ کسی وابسته نه شدم با تنهایی خود جور آمدم خوش حالم😁
2026-04-07 18:20:45
0
احمد فاریابی :
واقعا همین طور
2026-02-15 19:11:20
2
حسرت :
دقیقا همگی در روز بد معلوم میشه 😢😟
2026-03-21 07:31:17
0
wolfe :
شما دروست فرمودین 🥺😬
2026-03-28 02:18:50
0
🌹 :
دقیقا 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2026-02-16 23:40:19
0
صدای 👉من💗از 💗یاد🤲 تو ☝️ :
ماه بهترین رفیق دارم تا حالا از بودنش پشیمان نیستم با بودنش همه دنیاره دارم بودنش باعث افتخارم اس... ❤️دوستت ❤️دارم ❤️داداش❤️...
2026-05-05 04:32:12
0
دلــ🩷🤍ـــآرام :
اره😔
2026-03-23 02:08:18
0
♡wais🚸 :
دقیق
2026-03-29 15:53:11
0
auqabpaghman937 :
خوب سیی
2026-04-03 13:26:25
0
افغان 🇦🇫 :
هرکی هرجور هست هرکی رو رفیقی خودتون فک نکن، رفیقای ما بشتر از جانی مان ارزش داره🥰🥰
2026-02-18 15:39:33
0
سيد ولي :
صد درصد همین طور است 🥰🥰🥰
2026-03-17 04:41:05
0
فردوس جسور :
دقیقأ
2026-03-20 14:07:49
0
gturhxbbxbwfunabsjxn :
100فیصد
2026-02-17 10:21:09
0
Omid Amiri :
دقیقا 🥰🥰🥰
2026-02-17 18:38:29
0
Seynor Zohori :
دقیقا
2026-02-18 10:58:36
0
Mùśáŵéŕ Ĵàñ.👑 :
صد فیصد 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-02-16 14:24:49
0
☠️ سᬼࢪشᬼاࢪ0019 ☠️ :
دقیقآ
2026-03-13 04:30:38
0
شادخت مرسل :
دقیقاً
2026-04-10 16:46:31
0
janbaz sultani :
ده جگرت جانم پالوان
2026-02-17 17:20:33
1
🅗🅐🅢ⓐⓝ 𝕗𝔱 :
6 ماه رفتم زندان دوبی بخاطر ویزم یک کم مشکل داشت
بهترین رفیق دنیارو من داشتم ولی همونم نارفیق برآمد حتی یک بارم احوالم را نگرفت با وجود اینکه از هم دیگه 150یا 200 کیلو متر راه دور بودیم اون ابو ظبی من دوبی زندان
اونی که دلش برات در حقیقت میسوزه جلو آیینه میبینیش 🙌😔
2026-03-20 14:19:08
0
Changiz Terkaa :
Makho tahal Rafigh nadashtim Rafigh Ma Allah karrim asi 🌹🌹🌹🌹
2026-04-07 23:11:39
0
şahin beek :
دوراز رفیق با معرفت 80درصد همینطور است
2026-04-15 08:59:03
0
سرباز عدالت :
رفیق؟ اگه دیدیش سلام ماره برش برسان 😅
2026-03-24 15:09:10
0
رحمانی :
واقعین امتو است
2026-02-16 22:55:10
0
To see more videos from user @kunduzi_9, please go to the Tikwm
homepage.