jangan gegabah wirid sama bacaan ini, gua pernah sakit hati sama mantan gua dan gua coba bacaan tsb pas solat tahajud gua sebut nyokap dan nama dia. kerjaan dia sama percintaan dia hancur dan akhirnya gua gak tega gua bantu dia buat bayarin kosanya bayarin biaya hidupnya karna ngerasa kasian. tapi akhirnya nyakitin lagi dan gak berani buat wirid itu lagi. sorry kalo belepetan ceritanya. pokoknya jangan dah kasian
2026-04-02 15:11:33
891
💞 Ny wana 💞 :
Tidak ingin kehancuran untuk mreka yg telah menyakiti ku... hamba hanya ingin kesuksesan...
2026-02-17 16:26:06
3082
istri Fir'aun ( Asiyyah) :
in nyata😭,dan SDH terjadi di hidupku setelah sakit bgtu sakit hanya bisa membalas dgn Al Jabbar,maka Allah tunjukkan kehancurannya 😭
2026-02-18 06:09:11
820
malaaa :
jangan sekali² merasa tersakiti dan ngamalin ini bahkan nyumpahin org, karna kita ga tau apakah kita jga adalah luka bagi orang lain. doakan saja dirimu dan takdirmu agar selalu dalam lindungan Allah
2026-04-03 07:46:03
280
NaiCha♒ :
"Khususon illa ruhi filjasadi, Ya Allah Ya Jabbar la illaha illa anta subhanaka inni kuntu minadzolimin innama amruhu idza aroda syai'ain, an yaqula lahu kun fayakun."bismillahirrahmanirrahim ya Allah matikan rasa ini 🤲🏼serla luaskan rejeki seperti air ZAM ZAM ,sehat jasmani dan rohani aamiin ya rabbal a'lamin 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
2026-03-24 09:36:30
151
iqy_Apriyansyah :
ku sebut namamu dalam tahajud ku melalui al jabbar yang ku langitkan🙏
2026-02-18 01:29:26
252
Raraaulia :
Ya alloh aku membaca ini untuk kesuksesanku tidak ada dendam apapun di dalam diriku. Sudah aku maafkan semuanya🥰
2026-02-19 07:53:19
396
Laa🦋 :
tiada kata maaf untuk nya setelah apa yg dia buat k hidup qu
2026-02-17 13:41:35
165
Najasmine :
aku hanya meminta agar sakit hati ku di ganti dengan rezeki yg berlimpah lagi berkah dan agar aku sekeluarga dilindungi dari keburukan nya.
2026-03-22 15:29:59
71
ihput :
aku pernah mengamalkan aljabbar , hancurnya sangat dahsyat , akupun merasa bersalah dan menyesal
2026-02-21 12:21:45
48
Random🤪 :
Jangan kotori hati kita yang sudah hancur dengan sumpah srapah atas kehancuran seseorang, biarkan Tuhan dan alam semesta yg menghukumnya, cukuplah kita bangkit fokus pd kesuksesan diri dg hati yg lapang
2026-02-28 21:56:53
45
Mas Dan :
padahal amalan ini untuk menenangkan hati serta memberi kesabaran agar kita bisa menghadapi masalah dengan kesabaran
2026-05-11 22:22:36
12
🥑 :
nyebut nama ga si itu kak, dimana nyebut nama nyaa??
2026-03-26 01:14:28
9
Ruby_13 :
ini dibaca sampe berapa kali sekali ucap ?? mau saya amalkan, Ya Allah lg sakit hati bgt sm orang 😭😭😭
2026-04-03 14:39:42
14
🅟🅐🅢🅐🅝🅖🅐🅝 romantis :
suami sedang cuek skrg. mnjalani hub hambar. ingin menarik ny kmbli seperti dulu gmn kak 😪
2026-04-04 11:49:01
6
lylaazaraa2 :
@malaaa: jangan sekali² merasa tersakiti dan ngamalin ini bahkan nyumpahin org, karna kita ga tau apakah kita jga adalah luka bagi orang lain. doakan saja dirimu dan takdirmu agar selalu dalam lindungan Allah
2026-04-08 01:26:30
8
tunggal eka :
pernah ngamalin ini, tp aq stop krna gak tega😭
gak nyangka bner² dahsyat hasilnya😭😭
2026-02-20 23:31:22
154
APRIL🍓 :
ku kembalikan rsa sakit inii yg sungguh aku tidak mampu memaafkan nyaa, mudahan berkatt sakit ini allah dtg kan kebahagiaan yg tak terdugaaa🤲🤲
2026-02-17 20:30:21
61
armaa :
"Khususon illa ruhi filjasadi, Ya Allah Ya Jabbar la illaha illa anta subhanaka inni kuntu minadzolimin innama amruhu idza aroda syai'ain, an yaqula lahu kun fayakun."
2026-02-19 02:40:59
71
Thaitheenn :
Boleh gak sik gw sebut nama suami ku 😭
2026-02-20 11:44:03
16
elfi :
Bukan ibunya saja yg tidak menyukai saya ya allah tapi anaknya juga, yang selama ini berpura-pura baik di depan saya🥺
2026-02-23 17:02:07
15
Mbak Utik :
Ya Jabbar untuk menenangkan diri gpp kk
2026-04-06 13:13:34
7
LeeYayaaShopp :
Minta maaf sy komen sini.Hari ni setahun dah sy xdpt tgk ank sy face to face..genab setahun jugak lepas sy kena halau blk semenanjung Kali yg kedua selepas xsampai 24 jam sy sampai rumah family suami di Sarawak..Kali pertama sy blk berpantang tanpa anak dgn keadaan luka luka jahitan bersalin normal masih belum sembuh..tidak dihantar oleh suami ke airport sibu ...Kali kedua sy dihalau blk ke semenanjung bersama semua baju baju sy..xdibenarkan juga sy nk bawa ank sy bersama ke semenanjung..suami ckp kita xberduit org buang...4 Hari je suami buat ayat sedih..pastu xde dah ..sampai lah 1 hari sy dpt tau dia buat akikah senyap senyap tanpa berbincang dgn sy dulu sebelum buat...sy tau pun melalui status ws dia..dia ckp sy xpenting...sy xperlu ada dekat sana..dia ckp akikah tu yg wajib utk anak..Lepas pada tu terus sy failkan cerai interim dan hadhanah..dan dia terus block sy dekat ws sampai hari ni xtau apa apa pasal ank....tlglah sy cuma minta doa dari sesiapa saja yg baca komen sy semoga sy dpt semula hak jagaan anak interim hadhanah 31/3 nanti..jiwa sy dah cukup sakit rindukan ank😢😢😢
2026-02-22 14:19:07
5
To see more videos from user @mr.all1704, please go to the Tikwm
homepage.