Ben bir öğrenciyim. Her sabah okula giderken aklımda sadece derslerim, hayallerim ve geleceğim olmalı. Ama son zamanlarda yaşanan olaylar yüzünden içimde bir korku da taşıyorum.
Okul dediğimiz yer; kalemin, defterin, bilginin olduğu yerdir. Silahın, şiddetin yeri asla olmamalı. Bizler eğitim almak, kendimizi geliştirmek ve iyi bir gelecek kurmak için o kapılardan içeri giriyoruz. Korkarak değil, güvenle girmek istiyoruz.
Kimsenin bir öğrencinin hayatını, umutlarını, ailesini ve geleceğini tehdit etmeye hakkı yok. Bu tür olayların bir daha yaşanmaması için daha fazla güvenlik, daha fazla önlem ve daha fazla farkındalık istiyoruz.
Çünkü biz sadece okumak istiyoruz. Güvende olmak istiyoruz. Yaşamak ve hayallerimize ulaşmak istiyoruz.
Sessiz kalmayalım. Bu bizim geleceğimiz.destek yayalım ve beğenin öne çıksın
2026-04-16 18:30:31
1
Nurella🌸 :
Bunu tekrar paylaşan kız kardeşime sesleniyorum hiç bir şeye karşı tek başına savaşmana gerek yok gerek olmadıda her zaman yanındayım her zaman dualarımdasın her ne kadar uzakta olsamda sana kızsam da küssem de ablan olarak her zaman senin yanındayım ben senin güçlü olmandan ziyada mutlu olmanı istiyorum ben ikimizin adınada güçlü olurum yeterki sen hep mutlu ol 🌸
2026-03-13 01:32:01
24
Mervecan :
Güçlü olmaktan nefret ediyorum keşke bende başka kadınlar gibi yapamam edemem deseydim hep 🥺
2026-03-03 17:56:41
6
selvislife_ :
bundan sonra kendime güçlüyüm kimse birşey beklemesin👊