bu adama laf söyleyen ben galataraylıyım demesin aq şuanda şampiyonlar liginde bu adam oynadayfı Manchester dan 2 yemezdik..
2026-02-17 13:00:51
73
🥀💔 :
5-2 LAAAAAAAAANNNNNNDJD
2026-02-17 19:37:34
19
omer_sahin01 :
nankör olmayalım iki şampiyonlukta büyük pay sahibiydi savunmada çok sağlamdı kaya gibiydi hem apodan hemde sanchez'den defansif anlamda çok daha iyidi
2026-02-17 10:00:44
61
greymostwanted :
Olm maci yendik bu videoyu gördüm yine üzüldüm mk
2026-02-17 22:53:47
7
💛GS❤️64🇹🇷 :
özledim yaa🥺 nezaman Osimhen Victor diye anılsa aklıma Victor Nelson denilcekmiş gibi geliyo😔
2026-02-17 20:58:17
4
Sercan5289 :
nelson adamsın. okanı affetmeyecez. özledik kral seni.
2026-02-17 20:20:32
10
彡๛WACRO๛彡 :
kınalı kuzum benım yaa 🥺😔
2026-02-17 06:44:26
44
WSC EFLATUNU :
süper kupa da yaptığı hata sonra kolay olay toparlanmadi....
2026-02-17 16:23:03
5
Eda :
çok özledik çooook
2026-03-23 23:54:14
3
sertac tatlısoz :
boey yerine bu alınsaydı tekrar geri keşke.
2026-02-17 12:18:42
9
Mu®ta._.za :
bidaha Galatasaraya dönmiyeceğim dedi
bizi istemeyeni bizde istemeyiz
2026-02-17 19:48:04
7
Fatih....34 :
iyi gün taraftarı ve Okan yüzünden elimizden gitti adam
2026-02-17 10:45:53
7
İSMAİL :
yakışıklı bir oyuncuydu
2026-02-17 08:28:00
7
gamerchan :
özledim yalan mı söyleyeyim
2026-02-18 17:10:47
4
E :
Zamanında takımda çok önemli bir rolü vardı iyi ayrılalım çok isterdim
2026-02-18 20:42:20
2
alperenntn0_ :
kimse bilmesin ama seni davinsondan cok sevdimm
2026-03-11 11:39:05
1
Yakup Kara :
yazık ettiler dediğim tek oyuncu ☺️çok severdim Nelson u.
2026-03-01 03:58:28
1
Ahmet BERK :
Beşiktaşın bizi 5-0 yenmesinin mimarı bu adam duygusala bağlamayın
2026-02-22 13:33:54
0
mehmett1.3 🪳 :
Haksızlık yapıldı ama yedek kaldığı için maç satıyodu sonradan
2026-02-17 17:04:50
2
llhiranuqr :
şu adamı doğru düzgün baş tacı yapamadik
2026-02-18 15:15:30
3
Ceren✶ :
ona hala çok üzülüyorum
2026-02-18 12:47:51
2
To see more videos from user @swazreet, please go to the Tikwm
homepage.