@chepuan_eyla: Biskut raya Mypride penjara kajang da landing dah.. walk in sahaja.. dibuka pada setiap hari dari pukul 9.00 pg hingga 4.30 ptg.. #raya #kuihraya #biskutraya #penjarakajang #MyPride

Eyla
Eyla
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 20 February 2026 06:48:18 GMT
187972
3666
378
5030

Music

Download

Comments

mamadaisy45
Daisy Love 😘 :
smlm dh pegi. beli satu jenis je. sedap weh.. pegi time duit tak brp ada.. 😭
2026-02-23 06:59:33
37
tiadapilihan66
Tanjamak01 :
karipap pusing dia rupa tak seberapa tp rasa dia mmg sedap sangat. isi penuh dgn ada daging ketul dn kentang dlm tu.
2026-02-26 06:43:38
53
_mijut_1109
Homo Sapiens ✨ Mieza✨ :
bila erk karipap tu ada.setiap kali pergi,,mesti habiss...lebihkan la stok
2026-02-26 02:44:18
46
wadi3311
Zetty @ 3311 :
macam mane nak.masuk penjara
2026-02-25 12:37:52
5
kaknon24
kak non24 :
kuih raya penjara kajang da ade ke tu
2026-02-25 06:26:26
5
f3nlin
Fenlin Zais :
ni kt penjara kajang yg kat masjid tu ke?
2026-02-26 05:43:15
6
user954250277
Kay Kay :
dari tahun lepas cari karipap kambing,asyik takde stock..buat 10 pack je ke tiap2 taun😁
2026-02-26 04:38:58
9
sakura_rose89
ROSE🤍❤️ :
karipap kambing ad x sis
2026-02-25 13:58:25
3
syahirahzulkiflii
Syahirah Zulkifli :
Harini buka tak ?
2026-03-01 02:08:31
0
zuraimahabdulkarim
𝓘𝓶𝓪𝓱𝓴𝓪𝓻𝓲𝓶 💕 :
setiap hari ke boleh masuk beli
2026-03-02 03:54:59
0
iedaanasir
ieda :
pernah makn karipap kambing.. sedap.. kirim kat kawn kerja dlm pnjara kajang.. 😂weeknd ni baru nk g dkt je dgn umh😁
2026-02-26 06:41:31
4
syuhaidahahmad501
syu :
apa yg sedap? boleh bagi cadangan? saya nak beli 2-3 jenis shj🥰
2026-03-01 01:51:43
0
hawa.ahmad842
Hawa Ahmad :
Cuma ada kat penjara kajang je ke? Kat Sg Buloh tak ada?
2026-02-28 09:41:17
0
jennajenna69
Jenn angelin :
nak tanya almond london berapa sebalang dgn dahlia
2026-02-26 07:11:40
2
wan.odiah
Wan Odiah :
boleh cod x
2026-03-01 07:28:00
0
kakyahracun
kakyahracun :
Durian ball sedap betul yeeee. Abg ipar wajib beli kt sini every year
2026-02-26 14:49:43
1
chiknanajer
ᰔᩚєнιк_ηαηαᥫ᭡ :
PS utk area Damansara ada ke?
2026-02-26 08:57:51
0
su_energy2
Su energy :
DKT mana ni
2026-02-25 09:54:37
0
rabbitketot
SH 🐰 :
Mmg boleh gi terus ke? Bilik apa yg jual ye? Maaf tanya sebab tak pernah pergi sana tp teringin nak try juga bawa mak
2026-02-26 13:13:42
0
aamommy1783
a'amommy1783 :
semua penjara ada jual bskut jugk ke mcm ni, bestnya klu dekat dgn tmpat saya, mst saya datang support bli🥰
2026-02-26 08:50:08
0
malabuyong
Mala :
biskut produk pride ni ada dijusl kat penjara tapah ke
2026-02-26 02:16:54
1
djouwe_alldudes
Djouwe Alldudes :
mypride ni ada beg kuning ke?
2026-02-26 18:39:45
0
nurashikinche
Nor Azizah che :
setiap hari buka ka? màsa tu bole tau x
2026-02-27 04:26:31
0
fatymah_65
Fatimahrahman :
Penjara penor kuantan x da jualan ke
2026-02-26 06:47:32
0
idora02
Ainul Idora :
Ahad buka tak jualan biskut raya?
2026-02-26 05:31:45
0
To see more videos from user @chepuan_eyla, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About