kana rajod akong sabon since 2025 hangtod karon wala jod ko ka mix lain sabon
2026-09-02 01:51:50
1
Nellyjane nomasnero :
wlay cash on delivery dam..?
2026-06-13 01:50:16
1
Nisha_🥀 :
MILKY GLUTA WHITE SOAP is 100% legit. basta sa main account kalang mag order.
this is my soap since 2024 until now binabalik balikan ko parin dahil super legit na nakakaputi at ang bago nya. sarap kainin kasi amoy gatas piro wag nyong kainin haha.
2yrs na akung user ng sabon na ito.
2026-04-11 08:07:32
51
Loue Jane H. Sarong AGI :
effective ba sa olive skin?
2026-04-12 13:56:56
6
lynxluvlace :
sa kadaghan nga whitening soap maglibog nalang jud ta unsay i use ani hehe
2026-04-08 00:10:29
12
e.shang :
3months nako nagamit wala padin😭😭
2026-02-26 22:24:49
7
@loopyluvvi :
pila ka months gamit before makita ang result?
2026-03-30 14:05:25
7
️ :
age limit
2026-04-16 09:05:42
5
🫦लसरउ🫦 :
totoo bayan nakakaputi
2026-02-20 10:50:07
17
Cee🍒 :
maka ingon jud ko nga super legit. diri rajud ko namuti og samot, naa to time naligo mi’g sapa pag uli nako perti na nako ka itom haha mao to gi gamit nako ni nga soap 1week lang ni balik na dayon akoang skin color.
2026-02-22 03:48:15
7
uknown :
tinood jud te 1week palang nako ni puti nako
2026-03-19 00:21:53
5
️ :
proven and tested jud ni must by tagsa rako mo review, naka try ko ana nakahurot kog iska karton apil na ang lotion niya superr effective mo gawas ko gani ko na alaan nakog nag pa injek aguy intawon HAHAHA balik rako ani puhon for now disa ky wapay budget😭
2026-03-18 12:28:34
5
Nicholay_sweet18 :
umitim ako nang shbra jan 😭
2026-03-12 15:39:25
6
LynEric :
yes totoo Po Yan..te Yan din Ang gamit ko kaso malapit na ma ubos😭😭
2026-08-07 08:42:23
3
Bhonienay🇵🇭 :
ang kinis 🥰
2026-07-26 11:39:50
1
Quenie joy☺️ :
Tinuod na te MO affect na
2026-02-20 10:57:02
5
Jheje Guinita :
try ko to
2026-06-03 13:11:31
2
PISCES :
Pila ka bulan mk effect dai???
2026-06-07 20:54:09
3
:) :
what do you mean sa consistent mima, everyday use?
2026-08-29 07:33:25
1
shann :
yes ma 1 month palang Akong gumagamit Neto nag whiten na Yung skin ko, Hindi pa nmn sobrang puti pero sinasabi ko Ng ibang nakakakita na pumuti dawpo Ako😫💞
2026-06-08 11:46:34
1
🌼MOMMY GLAD SHOP 2nd acct🌼 :
natry ko n dn😍
2026-07-26 08:18:47
1
anna :
2weeks pakung gagamit pero kita na kaayu nko ang results grabe JD ka nindut
2026-06-07 00:32:57
0
MAEYANG💖😊 :
legit tong soap na ito gamit ko din and Ang bilis nya talaga makaputi kaya sa tuwing nag oouting kami at nagbabago kulay ko ito gamit Kong sabon Kasi Ang bilis nya makaputi talaga .
2026-07-31 04:13:24
3
cheng2x 🌺 :
mo abotay pa ako a dai 🥰 kay basin mo puti pako ana nga sabon 🥰 the milky white
2026-06-09 01:13:01
1
Althea Abong :
yessss teee legit jud ni, 1week pako ga gamit pero naa najuy results, dli pamn as in puti but namaknit najud akong skin🤭
2026-08-17 05:41:01
1
To see more videos from user @mhemeeeeeee, please go to the Tikwm
homepage.