Oké bij spaarrekening was je mij kwijt...😅 Je geld verdampt op een spaarrekening he, dat weet je?
2026-02-22 14:37:48
29
Rebecca de Moor :
ik koop er elk jaar de kerst en paas boodschappen van, die zijn dan gratis
2026-02-22 16:58:12
31
brotay14 :
En dat je standaard veeeel meer betaald bij de AH dan bij andere winkels laten we buiten beschouwing? 🤣
2026-02-22 21:06:27
4
alwetende :
wij laten het een jaar staan voor de vakantie. misschien niet de slimste manier maar wel een lekker!
2026-02-22 16:39:03
9
AM van Vliet :
Ja goed dat je het zegt. Ik stort het in m’n lijfrente. Hiermee bovenop compound interest, ook nog eens fiscaal voordeel in box 1 en geen vermogensrendementsheffing in box 3 😎
2026-02-22 16:03:08
3
Nadean :
Die paar euro die je spaart is het niet waard 😂
2026-02-23 18:10:25
0
berner_Ayla :
Nou volgens mij krijg je gewoon bij elk vol boekje weer rente erbij hoor…
2026-02-22 15:46:19
3
anoniem :
ik houd het juist lekker op de winkelpas omdat ik het dan niet kan uitgeven zoals ander geld op de spaarrekening. het voelt als een extra buffer die er is maar waar ik juist niet gemakkelijk (niet vanuit huis bv) bij kan en dat geeft mij rust 😉
2026-02-24 16:17:23
3
leen3teen :
nog slimmer niet bij AH winkelen spaar je direct 🤪
2026-02-22 22:19:22
2
Maria Martha :
How op met mensen de illusie te geven dat ze wat winnen ( rente ) de enige investering die lekker loopt is een huis zonder dat heb je niets ik zou willen dat de middenklasse dat zou snappen ook een beetje geld is geen geld
2026-02-22 17:14:35
3
dreetje42 :
ik kan er makkelijker vanaf blijven als het gewoon op de ah app blijft staan dan op mijn spaarrekening😳
2026-02-22 17:08:51
5
Isabella :
Ik vind AH een hele dure supermarkt, ik bespaar veel meer door mijn boodschappen bij Dirk te kopen. 👌
2026-02-22 23:52:15
1
Tom Kleppe :
Bij PLUS krijg je volgens mij de meeste rente op koopzegels (50%). Je betaald €4,- voor een vol boekje en krijgt er €6,- voor terug 😁
2026-02-23 01:29:49
3
tinekenijenhuis :
Bij de ah zegels kun je voor een doel sparen. Ik spaar altijd voor de vakantie zo heb je een leuke extra.
2026-02-23 05:49:49
2
Liz Wang :
ik gebruik de volle boekjes voor kleertjes voor mijn 3 kleinkinderen 💙🩷🩷
2026-02-24 09:16:34
1
Rosemarijn Winter :
ik gebruik volle boekjes bij de dure decembermaand 🙈
2026-02-22 14:26:49
4
willeke.willemsen66 :
En met AH premium kan je 2X zo snel koopzegels sparen.
2026-02-26 03:31:36
1
Chiazaad23 :
Waar is de betaalde promotie logo?
2026-02-24 16:54:13
1
Patty Leonie :
Kan je het tegenwoordig op je rekening laten zetten? Das mooi voor de vakantie!
2026-02-22 20:57:28
0
yukpingnobre :
Koopzegels uitlaten betalen naar je spaarrekening naar je spaardoelen
2026-02-22 19:15:19
1
Marky Mark :
Of gewoon naar een winkel gaan die niet aan spaarpunten doet. Die winst die je maakt heb je al dubbel en dwars betaald met de dure producten bij zo'n appie
2026-02-22 17:18:07
1
Talitha :
Op dit moment wacht ik met uitbetalen omdat ik aan sparen ben voor iets.
2026-02-22 15:46:56
1
Stephan :
wij sparen gewoon deze zegels op totdat er 500/600 staat en dan uitbetalen.
en niet iedereen kan deze sparen. wij sparen dubbel zegels.
2026-02-22 18:49:06
1
Manon Van Trijp :
wij sparen door tot we weer op vakantie gaan. vorige keer had ik het na het uit laten betalen omgezet in centerparcs tegoed en als je dat van te voren koopt (we gaan daar toch eten en drinken) betaal je 50 euro krijg je 55 euro. en dit mag ke meerdere malen doen.
2026-02-26 09:16:49
0
Gali :
Het is ook geen samengestelde rente :-). Mja dit probeer ik ook al een tijdje aan andere spaarders in mijn omgeving aan te geven. Geweldige actie van AH benieuwd hoe hun werkkapitaal is gegroeid hierdoor.
2026-02-22 16:56:28
0
To see more videos from user @porterenee, please go to the Tikwm
homepage.