Bab duit paling mencabar. Dua2 pulun kerja smpai sakit2 bdan. Tp masih ade yg kurang lg. 🥹
2026-02-23 03:38:47
658
m y r a ✿ :
betul dia satu je jangan disebabkan orang ketiga . selain tu , boleh lagi nak hadap . positive je maybe sebab syaitan saja nak kacau
2026-02-23 03:37:14
316
syaaaa ♡︎ :
Alhamdulillah tk diuji dengan orang ketiga tpi diuji dengan kewangan sngt2 beratt 🥲 tapi kita cuba kuatt tak lama lagi 🤲🏻🤲🏻 doakann saya ye semua 🥹
2026-02-23 04:50:24
226
🄼🄰🄲🄷🄸🄰🅃🄾 🅂🅆🄴🄴🅃 :
Dugaan bertunang sgat mencabar… sampai putus tp masih syg😭😭😭 i need my man…
2026-02-22 17:17:21
42
Z. :
Saya sampai putus dah bang 😌
2026-02-23 00:36:06
61
syaeffa1 :
betul ke ada dugaan masa bertunang takut la..
2026-03-31 08:35:11
1
aaishah :
Tunang plus ldr pstu lelaki malas dh nk layan fuh pstu dh putus dh skrg😂 tunang 2023 putus 2025.. Apa ii pun jgn tunang lama ii guys
2026-02-23 05:37:51
17
Adyen Hive :
Dugaan bertunang saya berkenaan duit 🥲 doakan saya semoga urusan saya dan tunang dipermudahkan. Tak lama lagi nak nikah 🥹
2026-02-23 12:35:01
19
ℤ𝕦𝕖𝕣𝕒𝕙𝕙 :
9tahun bercinta..
3bulan tunang ..putus ...
dugaan bertunang Hari Hari gado😂
2026-02-23 06:25:25
16
Faralin :
comment semua buat ak nk nangis takut semua ad 🙂 dhla rayake3 ni tunang ..2thun lps da tunang tpi gagal tlg doakan tuk sy klinih menjadi🥲penat da ni tk berharap lebih cukup tk diuji dgn org ke3 je💔
2026-03-19 23:36:20
1
🎀 :
Tpi ak xtunang pn slalu gaduuhhhh. 😅
2026-02-22 23:29:30
8
SALEHA🫶🏻❤️ :
Betul.. wktu tunang perit gila… mulut ckp putus tunang, tp hati tak mau putus.. xsenang nk hadap 8 bulan masa bertunang
2026-02-23 04:23:55
8
Miss Ra :
dugaan tunang saya ni saya akan ingt smpai bila2, saya hilang orang yg saya sayang smpai bila2. mama pergi selama nye.🥺🥺
2026-02-25 01:29:02
6
isma :
dugaan tpi sblm nk tunang pon mcm ii dugaan tu kira mcm mn 🤗
2026-02-23 03:38:31
12
Mierayodaaa 🕊️ :
Asalkan tak melibatkan perempuan lain & tak dibandingkan dengan org lain. Hurmm insyallah
2026-02-23 04:54:44
6
𝑞𝑖𝑠𝑦𝑎 :
Dh putus tunang sakit tkthu nk ckp
2026-06-08 13:20:37
1
jatii :
hurm ;) apa ni ngam ngam keluar ni. Sampai tahap rasa energy dh takde dh. Letih sangat sangat
2026-02-23 02:43:29
9
Miss Irwani :
Kami bkal brkhwin bln 12 ni..spnjng fasa prtungan ni xde la brgduh yg besar majuk2 gitu jer..cuma di uji ngn kwngn..smpnn x byk.. ntah laa.. kami relak je.. x lak serabut.. de rezki buat mjlis besar.. klu xde buat simple2 je.. moga Allah prmudahkn mjlis kami nnt..aamiin
2026-02-27 22:29:02
12
+6020696 :
Allahumma salli 'ala sayyidina muhammadin wa'ala ali sayyidina muhammad..
Baru putus tunang 29/4/26 semoga hati ini sembuh seperti sedia kala .. semoga dipermudahkan segala urusan Dunia Dan akhir .. Amin
2026-04-29 13:59:31
4
mbekk :
betul derr aku baru jerr putus 😭😭😭
2026-03-31 22:01:34
0
Nurul Izzah :
ujian tunang, stress dgn kewangan. stress dgn family. stress dgn diri sdiri. rasa nk giveup semua. nk ketenangan je skrg. nk bahagia cara sdiri.
2026-03-09 02:14:55
2
🫶🏻🅜🅘🅡🅐➒➊🫶🏻 :
Dugaan ak skrng bkn melibatkan krg ketiga tp keawangan..strunggle nya tunng ak cr duit utk halalkn ak😭tp ak sllu ckp dgn dia jgn cpt give kita kn kuat allh tgh uji kita..إن شاء الله penghujung akn ad manis buat kami..kalau gaduh msti punca dr aku..bgsnya tunang ak bila ak tgh mrh,pans dia akn cool kan aku..mntk maaf even tu bkn dr dia..moga allah mudhkn urusan tunang aku dlm mncri rezeki dan doak. Moga urusan kmi berdua dipermudhkn..
2026-02-26 17:42:52
3
Ibrahimovie :
Betull bang.. Saya pernah ape abg ckp tu.. Skrang alhamdulillah bang dah kahwin dah...🤲
2026-02-25 15:21:43
2
Ivy 🕊 :
patut ka tunang? or tkpayah 😭
2026-02-25 15:55:22
3
anonymous_ :
Tunang jee kerja, i tak kerjaa sebab kena teman nenek kt rumah .. komitmen diaaa hampir habis gaji dia .. saving kalau dapat 200 jee mesti habis 🫠 nak kawen hujung tahun, Ya Allah permudahkan urusan bakal suami ku ya Allah 😌 permudahkan segalanya supaya dia dapat jadi dan dapat jalankan tanggungjawab dia as anak, anak menantu dan suami untuk i 😌
2026-02-27 16:32:49
3
To see more videos from user @zuuk, please go to the Tikwm
homepage.