oha asırı nostaljik hissettirdi gelecek neslin bilmemesi bu şahaserleri üzdü😔
2026-02-23 16:41:39
2259
drue ☆ :
2026-02-23 20:55:14
445
roni :
2000-2006 doğumlular olarak belki de son televizyonda çizgi film izleyen tayfa bizdik. 2010 sonrası doğumluların çoğu youtube dışında çizgi film bilmeyecek
2026-02-24 13:31:41
164
efe_bey :
"dün tarih oldu yarın ise bir bilmece ama bugün sana bir hediyedir bunun kıymetini bilmek gerekir"
2026-02-23 19:24:39
508
aknpla :
Allah kahretsin, şimdi 30 yaşındayım.. ve bu videoyu izliyorum, geçmişin canlı ve güzel renkleri yok, neşeli insanlar yok, mutlu haberler yok, kalabalık içinde herkes ıssız ve mutsuz, renkler soluk, nostaljiye özlem çok.. çünkü insan mutlu anları özler ve özlediği yerde olmak ister…
2026-02-23 22:57:43
136
DRYZE :
trotro bı ben mi izliyodum
2026-02-23 13:50:31
41
emin :
2004-2007 nesli iyi bilir
2026-02-23 19:21:18
21
𝘀𝗲𝘃𝗼 :
Savaş Satış repsotlamış
2026-02-23 17:02:52
26
miraculousstar0480 :
Sonunda jibber ve jabber bilen birisiii çok güzel bir çizgifilmdi😭😭
2026-02-24 05:05:56
10
𐱃𐰀𐰖𐰘𐰃𐰯 :
1. bin adı neydi
2026-02-23 07:17:23
6
𝓪𝔂𝓼̧𝓮𝓰𝓾̈𝓵 :
şunun adını hatırlayan varmıya
2026-03-29 09:29:41
5
pyu :
keske sadece su zamana geri donebilsem tum dertlerim yok olurdu
2026-02-24 08:02:36
17
ipek :
cok ozledım
2026-02-24 07:00:51
8
'🫂 :
arada beğenide izleyeyim
2026-02-23 22:25:14
5
etki97 :
agabe
2026-04-05 19:42:56
1
EnEs :
Eski gibi istiyorum..
2026-02-23 19:59:54
5
zeynepp :
2026-04-03 21:37:30
1
jsbs :
bu çizgi filmin ismi ne?
2026-03-20 21:54:44
4
jason :
Sona yaklaşıyoruz,yaklaştıkça hayatın tadı azalıyor.
2026-02-24 16:09:57
3
n :
bu hangisi
2026-02-24 09:50:06
3
ferid :
Gravity falls
2026-03-05 19:00:29
4
arda :
daha fazla büyümek istemiyorum
2026-04-02 07:49:30
3
user626262782 :
FLAP JACK BILEN BIRILERI!!!😭😭😭
2026-02-24 05:38:32
4
To see more videos from user @bettercallkrustykrab, please go to the Tikwm
homepage.