zaten insanın başına encok sevdiklerinden gelmiyrmu fazla değer vermiyceksin fazla değer kişiyi degersizlesdirir bu bı gerçek😔😔
2026-02-24 06:20:21
26
yorgun kız :
ama hep yarıda kalıyoruz😢
2026-02-24 06:26:27
24
SUÇ ORTAĞIM🫵 :
Artık hiçbir şeyin ortasında değilim...
Savaşların, beklentilerin, kalabalıkların uzağında...
Sadece kendimin kenarındayım...
Ve orası öyle sessiz ki…
Kendimi bile fısıltıyla anıyorum artık..
2026-02-24 12:35:14
10
dnz1616 :
Ve ben çok yoruldum 😔
2026-02-24 08:37:08
20
nurettin karakaş :
Yoruldum çok yorgunum
2026-04-03 07:36:20
3
elis lina :
Bende geçen yıllarıma üzülüyorum 🥺🥺
2026-03-06 17:21:28
11
djkdkdkdkdm :
hep yarı yolda bıraktılar 😥
2026-02-24 11:56:44
5
SERAY AKGÜN 1990 :
Öyle Oldu Bee Usta 🚬 🥹 Üzülüyor İnsan Emeğin Boşa Gitmesine 🥲
2026-02-23 21:14:35
5
𝓐𝓼𝓲… :
Ben kötü birisi degilimmmmm😭😭😭😭😭😭😭
2026-02-24 14:37:21
6
Emine :
AYNEN MALESEF ÇOK DOĞRU
2026-02-24 12:21:19
5
Nermin :
Aynen
2026-02-24 10:37:32
5
QuBa_Urek_077 :
zatən insanları sevdiyleri üzür
2026-04-05 20:06:58
2
ÖZLEM❤️ :
Aynen öyle 😢😢😢😢😢
2026-02-24 11:28:33
5
🖤Yasemin🖤 :
Ben🥺
2026-03-05 03:00:01
2
Nergiz :
aynen
2026-02-23 16:34:59
7
Yildiz Rizeli 53 34 :
yaşamış biri olarak çok katılıyorum👍👏👏
2026-02-24 01:33:53
6
ozlem :
aynn oyle
2026-02-24 08:15:21
2
oktayatila7 :
canımsın güzel insan
2026-03-16 21:38:25
2
secil_6016 :
aynen oyle
2026-02-24 13:23:15
2
Nazan Kizir :
Aynen öyle
2026-02-25 14:34:50
2
Fevziye Gökalp :
Aynen öyle
2026-02-24 09:19:42
2
gül :
aynen öyle 😭😭
2026-02-24 07:06:50
2
To see more videos from user @___e.s.r.a.m___, please go to the Tikwm
homepage.