@user795607397: مدرسة المشاغلين | الحلقة 06 | فهد القرني محمد قحطان محمد الاموي محمد البعداني محمد الزرقاوي#مدرسة_المشاغلين #مسلسلات_رمضان2026 #اكسبلورexplore #دروب_المرجلة #اكسبلورexplore

(ايمن حمير الذنبي)🔥🔥😜
(ايمن حمير الذنبي)🔥🔥😜
Open In TikTok:
Region: SA
Monday 23 February 2026 17:19:54 GMT
19125
677
44
134

Music

Download

Comments

user29777811936925
. :
كيف حلوه او لا
2026-02-24 09:44:41
4
user8768129250326
بن الخلاقي :
هههههه
2026-08-09 20:46:59
0
user6142860805720
لا تحزن وربك الله :
كامله
2026-02-27 05:15:02
1
user2632987655878
ابو محمد :
😎😎😎😎
2026-03-06 09:53:31
1
reem.alyaman8
Reem ALYAMAN :
😄😄😄😄😄😄
2026-02-26 21:48:46
1
c..r..716
C. R. 7 :
☺️☺️☺️☺️
2026-02-24 01:27:22
2
user90861223723
ابن البريهي :
🥰🥰🥰
2026-02-23 22:31:13
3
hffjjfx
ملك الضلام :
😶
2026-02-24 01:32:22
2
user9097750114169
اليمن بلادي :
🥰🥰🥰🥰💞
2026-02-23 23:34:03
2
user390122168119
معمرادم معمرادم :
🥰🥰🥰
2026-02-24 05:42:08
2
khaldflalah
™!YEMEN :
🥰🥰🥰
2026-02-23 23:39:05
2
user263430169714
محمد منصور العليمي :
😅
2026-02-23 20:13:03
2
user91435016955072
حفيد ال المنتصر 🫡 :
🥰🥰🥰🥰
2026-02-23 20:05:02
2
user1859703703450
محمدصادق1 :
😄😄😄
2026-02-24 02:13:14
2
user7437763928070
جبران محمد :
♥️
2026-02-23 23:50:24
2
dghadh735
Dgh Adh :
🤣
2026-02-23 21:08:03
2
user8820738518016
ابن الجنوب :
2026-02-25 00:02:31
1
user8820738518016
ابن الجنوب :
😉
2026-02-25 00:02:30
1
user16815325658763
احمد الحريري :
😳😳😳
2026-02-25 20:44:41
1
user6362491515666
سليم محمد علي محمد حميدة :
🥰🥰🥰🥰
2026-02-26 08:12:47
1
user8820738518016
ابن الجنوب :
🥰
2026-02-25 00:02:29
1
user8820738518016
ابن الجنوب :
2026-02-25 00:02:28
1
user7155115683823
عاشق الاحزان :
🥰🥰🥰🥰🥰
2026-02-24 14:32:02
1
To see more videos from user @user795607397, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

valid ke menangis sebab friendship? 😭 kalau orang tanya kenapa aku boleh menangis sebab friendship, mungkin sebab friendship ni bukan sekadar friendship bagi aku. sebab aku tak tahu nak explain macam mana friendship ni. kita kenal tiba tiba tahun 2017, kau murid baru sekolah tu dan kebetulan kita sekelas masatu, nak dijadikan cerita kita sekampung dan rumah kita dekat, kita selalu bersama, pergi mana mana selalu sekali dan akhirnya kita jadi makin rapat. pergi sekolah sama sama, naik bas trip pertama, kau sanggup pergi ke bas semata mata nak dapatkan seat daripada tunggu bas depan rumah 😂 balik sekolah pula tunggu trip kedua sama sama. first time aku ajar kau naik motor sampai kau hampir masuk longkang rumah orang pun aku masih ingat sampai sekarang 😭 kita dah lalui macam macam. jatuh bangun, susah senang, gelak sama sama, pernah gaduh, pernah tiba tiba senyap tanpa reason. sejak aku pindah shah alam masa form 4, kita mula makin kurang rapat. awalnya masih call dan text, lepas spm masih contact each other, aku sambung belajar and then kau pulak sambung belajar jugak dekat melaka, sampaikan intern aku, aku balik johor intern dekat sana sebab nak dekat dengan kau, habis intern kita masih jugak keep in touch together but slowly kurang text sebab bila dah besar masing masing dah ada life sendiri. jadi tiada masa untuk each other dan tambah pula ldr, nak jumpa pun makin susah sampai akhirnya kadang pernah lost contact berbulan bulan, malah bertahun tahun. kadang kadang bila bergaduh masing masing ego tinggi, dua dua taknak mengalah 😭 akhirnya itu salah satu buatkan kita tak chat makan berbulan bulan. tapi ada satu fasa dalam hidup kau yang sampai sekarang aku tak pernah lupa. ketika kau sambung belajar, one day kau dapat tahu berita yang ayah kau dah tak ada. aku masih ingat betapa sedihnya aku untuk kau. insan yang paling kau sayang, yang bergelar ayah, telah pergi meninggalkan kau buat selamanya. aku tahu waktu tu dunia kau hancur sehancur hancurnya. mungkin tak ada kata kata yang mampu betul betul gambarkan sakit yang kau rasa masa tu, sampai akhirnya kau buat keputusan untuk tak teruskan lagi pengajian diploma kau. walaupun masa tu kita dah tak serapat dulu, aku tetap sedih tengok kau lalui semua tu. dari jauh aku cuma mampu doakan kau, semoga kau terus kuat walaupun kehilangan orang yang paling kau sayang. aku mungkin tak ada di sisi kau waktu tu, tapi kau tetap ada dalam doa aku. tapi aku jugak rasa sebak, walaupun kita dah jauh sekalipun, kau masih ingat aku. kau cari aku dekat tele sebab kita dah lost contact waktu tu, kau chat aku, jemput aku masa tunang dulu walaupun sayangnya aku tak dapat hadir. dan sekarang kau masih jemput aku untuk big day kau. bila kau cakap kau jemput orang orang yang penting dalam hidup kau, termasuk aku, aku terus menangis 😭 sebab aku ingatkan mungkin aku dah tak ada tempat dalam hidup kau. dulu aku pula yang jadi orang tengah antara kau dengan dia. siapa sangka akhirnya dia tu jugakla bakal jadi suami kau, selepas ribut dan badai selama 9 tahun +- korang together 🥹 aku rindu sangat friendship kita. aku masih sayang kau dan semua kenangan kita. mungkin kita dah tak boleh kembali exactly macam dulu, tapi aku harap kita boleh mula semula perlahan lahan. tak perlu paksa apa apa, asalkan kali ni kita tak hilang lagi. and after all these years, she’s still the same. tak pernah berubah. masih orang yang sama yang aku kenal dulu, masih ingat aku, masih hargai friendship kita dan masih nak aku ada dalam hari paling besar dalam hidup kau 🥺 insyaallah aku akan cuba ada untuk hari nikah dan sanding kau. aku nak tengok sahabat lama aku akhirnya jadi pengantin. terima kasih sebab masih simpan aku dalam hidup kau walaupun kita pernah hilang contact begitu lama. aku sayang kau. semoga pilihan hati kau ni jadi pilihan yang kau syukuri sampai bila bila. semoga bahagia selalu bakal pengantin, see you soon 🤍 last but not least, thankyou for everything cinterrr @amani ♡❤️ sincerely;  ecah🌷 #Love #friendship #xyzbca #fyp
valid ke menangis sebab friendship? 😭 kalau orang tanya kenapa aku boleh menangis sebab friendship, mungkin sebab friendship ni bukan sekadar friendship bagi aku. sebab aku tak tahu nak explain macam mana friendship ni. kita kenal tiba tiba tahun 2017, kau murid baru sekolah tu dan kebetulan kita sekelas masatu, nak dijadikan cerita kita sekampung dan rumah kita dekat, kita selalu bersama, pergi mana mana selalu sekali dan akhirnya kita jadi makin rapat. pergi sekolah sama sama, naik bas trip pertama, kau sanggup pergi ke bas semata mata nak dapatkan seat daripada tunggu bas depan rumah 😂 balik sekolah pula tunggu trip kedua sama sama. first time aku ajar kau naik motor sampai kau hampir masuk longkang rumah orang pun aku masih ingat sampai sekarang 😭 kita dah lalui macam macam. jatuh bangun, susah senang, gelak sama sama, pernah gaduh, pernah tiba tiba senyap tanpa reason. sejak aku pindah shah alam masa form 4, kita mula makin kurang rapat. awalnya masih call dan text, lepas spm masih contact each other, aku sambung belajar and then kau pulak sambung belajar jugak dekat melaka, sampaikan intern aku, aku balik johor intern dekat sana sebab nak dekat dengan kau, habis intern kita masih jugak keep in touch together but slowly kurang text sebab bila dah besar masing masing dah ada life sendiri. jadi tiada masa untuk each other dan tambah pula ldr, nak jumpa pun makin susah sampai akhirnya kadang pernah lost contact berbulan bulan, malah bertahun tahun. kadang kadang bila bergaduh masing masing ego tinggi, dua dua taknak mengalah 😭 akhirnya itu salah satu buatkan kita tak chat makan berbulan bulan. tapi ada satu fasa dalam hidup kau yang sampai sekarang aku tak pernah lupa. ketika kau sambung belajar, one day kau dapat tahu berita yang ayah kau dah tak ada. aku masih ingat betapa sedihnya aku untuk kau. insan yang paling kau sayang, yang bergelar ayah, telah pergi meninggalkan kau buat selamanya. aku tahu waktu tu dunia kau hancur sehancur hancurnya. mungkin tak ada kata kata yang mampu betul betul gambarkan sakit yang kau rasa masa tu, sampai akhirnya kau buat keputusan untuk tak teruskan lagi pengajian diploma kau. walaupun masa tu kita dah tak serapat dulu, aku tetap sedih tengok kau lalui semua tu. dari jauh aku cuma mampu doakan kau, semoga kau terus kuat walaupun kehilangan orang yang paling kau sayang. aku mungkin tak ada di sisi kau waktu tu, tapi kau tetap ada dalam doa aku. tapi aku jugak rasa sebak, walaupun kita dah jauh sekalipun, kau masih ingat aku. kau cari aku dekat tele sebab kita dah lost contact waktu tu, kau chat aku, jemput aku masa tunang dulu walaupun sayangnya aku tak dapat hadir. dan sekarang kau masih jemput aku untuk big day kau. bila kau cakap kau jemput orang orang yang penting dalam hidup kau, termasuk aku, aku terus menangis 😭 sebab aku ingatkan mungkin aku dah tak ada tempat dalam hidup kau. dulu aku pula yang jadi orang tengah antara kau dengan dia. siapa sangka akhirnya dia tu jugakla bakal jadi suami kau, selepas ribut dan badai selama 9 tahun +- korang together 🥹 aku rindu sangat friendship kita. aku masih sayang kau dan semua kenangan kita. mungkin kita dah tak boleh kembali exactly macam dulu, tapi aku harap kita boleh mula semula perlahan lahan. tak perlu paksa apa apa, asalkan kali ni kita tak hilang lagi. and after all these years, she’s still the same. tak pernah berubah. masih orang yang sama yang aku kenal dulu, masih ingat aku, masih hargai friendship kita dan masih nak aku ada dalam hari paling besar dalam hidup kau 🥺 insyaallah aku akan cuba ada untuk hari nikah dan sanding kau. aku nak tengok sahabat lama aku akhirnya jadi pengantin. terima kasih sebab masih simpan aku dalam hidup kau walaupun kita pernah hilang contact begitu lama. aku sayang kau. semoga pilihan hati kau ni jadi pilihan yang kau syukuri sampai bila bila. semoga bahagia selalu bakal pengantin, see you soon 🤍 last but not least, thankyou for everything cinterrr @amani ♡❤️ sincerely; ecah🌷 #Love #friendship #xyzbca #fyp

About