@justanamta_: No oven❌ no problem✅ 200 rupees mai ye itni sari fudge brownie ghar par banaen kion k homemade is the best 🫠❤️ Follow: @justanamta_ #tiktokviral #explore #Recipe #foryou #foodvlog

justanamta_
justanamta_
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 25 February 2026 13:26:33 GMT
365249
7978
94
1885

Music

Download

Comments

jsbsb.ssjjs
$ :
sis plz tell me the name of vanilla essence which u have used?
2026-04-17 17:45:27
0
abeer.fatimah_
abeer.fatimah_ :
chocolate ki jagh coco powder use kar sakte hai.???
2026-02-26 14:13:52
7
sanaaimran120
it's-sananaz :
sis kia dairy milk chocolate dal skte hen
2026-03-06 08:08:31
3
user73485557069366
hobi :
app ye jo beater istemal karte hay to ye kitni time main beat hojata hay
2026-02-27 08:55:06
1
muneebashehzadi67
Muneeba Shehzadi :
sister preheat kitni dair k liye krna ha...? or humy kesy pta chaly ga k milk chocolate ha kindly kisi ik chocolate ka nam bta den Jo use kry hum...🤗
2026-03-10 11:07:39
0
fashion_hubbb
Motivational Hub :
me sam ko bnauge banege to sahi na ?
2026-02-26 12:24:02
2
23april2026.0
23_april_26🤌🏻🥹 :
ap mujhe reply nh krahi Baki sab ko Krrahi h 😳m NY apsy much lpoucha h please bata dyyy👀
2026-02-27 15:55:52
0
stylishprincess_7777
Queen👑 :
1/4 cup ke smj ne ai sis pliz sai sy btay
2026-02-28 10:02:16
0
laiba.abbaxi2
🌈Laiba Abbaxi♈ :
Apny jo chocolate use ussy kia keh kr mrkt sa lyn ?
2026-02-26 09:34:33
0
its.me69350
Miss pretty ❤️👥 :
coco pwder miss kar sakhtia ha
2026-05-04 15:18:25
0
lazygurl09
who I am 🫢 socho socho :
plz ye bata dein ke zyada milk chocolate se achi bn ti hai ya dark is liye ke flacks nh ate mere
2026-02-27 12:56:31
0
shelbyt01
Tommy shelby :
cocoa powder dal sakte he instead of chocolates
2026-02-26 11:28:34
1
eman.queen0290
EMAN Queen 👑💖 :
ap chocolate kaha say lati ho
2026-02-26 07:00:19
0
ebuuu123
ebUuu🌼 :
550 ki tu khali crave chocolate 😅200 mai ni bnti
2026-02-26 14:05:23
0
hiras_kitchen
Hira :
sis meri brownies sides c bhot hard hojati hn uski kya reason ho skti ha
2026-04-19 18:37:19
0
cookie.bites15
Cookie Bites🎀😋 :
cake pan kon SE size Ka use Kiya ap NY ??
2026-02-26 10:58:10
0
farhanfawaad
Farhan Fawaad :
you are so sweet
2026-03-06 12:17:49
0
mano143maan
Mehak Imran :
maida kitana Dala tha
2026-02-26 18:18:05
0
maya.qureshi2
ع🦋 :
ye chocolate ke price kia hai jo khuli hoi milti hai ??? or kaha se milti hai???
2026-02-27 19:12:28
0
alishba8027
lishba :
api agar mold na ho?
2026-02-27 15:49:47
0
anam.zohaib26
Anam Zohaib :
chocolate syrup use kr sakhte hn
2026-04-15 16:51:48
0
cake.by.bint.e.faisal
cake delights by Bint-e-Faisal :
2026-04-22 08:19:00
0
cake.by.bint.e.faisal
cake delights by Bint-e-Faisal :
many baking sikhi hy sis but ap ki brownies achi bani hy
2026-04-22 08:18:41
0
ssk_bakers_133
SSK Bakers by Zainab :
kindly grams me bta dyn recipe
2026-04-16 18:01:37
0
zanabuu_2013
✨ᏃᏋᎩᏰ~🍷🔪 :
yar download to on karen
2026-04-19 13:30:39
0
To see more videos from user @justanamta_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About