Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@justanamta_: No oven❌ no problem✅ 200 rupees mai ye itni sari fudge brownie ghar par banaen kion k homemade is the best 🫠❤️ Follow: @justanamta_ #tiktokviral #explore #Recipe #foryou #foodvlog
justanamta_
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 25 February 2026 13:26:33 GMT
365249
7978
94
1885
Music
Download
No Watermark .mp4 (
13.48MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
12.05MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
$ :
sis plz tell me the name of vanilla essence which u have used?
2026-04-17 17:45:27
0
abeer.fatimah_ :
chocolate ki jagh coco powder use kar sakte hai.???
2026-02-26 14:13:52
7
it's-sananaz :
sis kia dairy milk chocolate dal skte hen
2026-03-06 08:08:31
3
hobi :
app ye jo beater istemal karte hay to ye kitni time main beat hojata hay
2026-02-27 08:55:06
1
Muneeba Shehzadi :
sister preheat kitni dair k liye krna ha...? or humy kesy pta chaly ga k milk chocolate ha kindly kisi ik chocolate ka nam bta den Jo use kry hum...🤗
2026-03-10 11:07:39
0
Motivational Hub :
me sam ko bnauge banege to sahi na ?
2026-02-26 12:24:02
2
23_april_26🤌🏻🥹 :
ap mujhe reply nh krahi Baki sab ko Krrahi h 😳m NY apsy much lpoucha h please bata dyyy👀
2026-02-27 15:55:52
0
Queen👑 :
1/4 cup ke smj ne ai sis pliz sai sy btay
2026-02-28 10:02:16
0
🌈Laiba Abbaxi♈ :
Apny jo chocolate use ussy kia keh kr mrkt sa lyn ?
2026-02-26 09:34:33
0
Miss pretty ❤️👥 :
coco pwder miss kar sakhtia ha
2026-05-04 15:18:25
0
who I am 🫢 socho socho :
plz ye bata dein ke zyada milk chocolate se achi bn ti hai ya dark is liye ke flacks nh ate mere
2026-02-27 12:56:31
0
Tommy shelby :
cocoa powder dal sakte he instead of chocolates
2026-02-26 11:28:34
1
EMAN Queen 👑💖 :
ap chocolate kaha say lati ho
2026-02-26 07:00:19
0
ebUuu🌼 :
550 ki tu khali crave chocolate 😅200 mai ni bnti
2026-02-26 14:05:23
0
Hira :
sis meri brownies sides c bhot hard hojati hn uski kya reason ho skti ha
2026-04-19 18:37:19
0
Cookie Bites🎀😋 :
cake pan kon SE size Ka use Kiya ap NY ??
2026-02-26 10:58:10
0
Farhan Fawaad :
you are so sweet
2026-03-06 12:17:49
0
Mehak Imran :
maida kitana Dala tha
2026-02-26 18:18:05
0
ع🦋 :
ye chocolate ke price kia hai jo khuli hoi milti hai ??? or kaha se milti hai???
2026-02-27 19:12:28
0
lishba :
api agar mold na ho?
2026-02-27 15:49:47
0
Anam Zohaib :
chocolate syrup use kr sakhte hn
2026-04-15 16:51:48
0
cake delights by Bint-e-Faisal :
2026-04-22 08:19:00
0
cake delights by Bint-e-Faisal :
many baking sikhi hy sis but ap ki brownies achi bani hy
2026-04-22 08:18:41
0
SSK Bakers by Zainab :
kindly grams me bta dyn recipe
2026-04-16 18:01:37
0
✨ᏃᏋᎩᏰ~🍷🔪 :
yar download to on karen
2026-04-19 13:30:39
0
To see more videos from user @justanamta_, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Hmm...!🌚🤌
#penampakan #hororindonesia #matabatin2 #fypシ #ghoib
#edit #deathnote #lightyagami #fyp
কি আছে জীবনে আমার #tiktok vedio#for you##
yang punya pacar tetap waspada🗿#wanstory#random#katakata#kece#fyppppppppppppppppppppppp
Im OBSESSED 😭 #MentalHealth #journaling #mindfullness #mindsetshift #aitherapy #therapy
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy