@meranam_linaj: harga from 80++ jadi murah hari ni😭🔥 #vcmoisturizer #skintificVC #skintificvc

lina
lina
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 26 February 2026 05:19:18 GMT
266998
1000
39
143

Music

Download

Comments

norra.hashim
NoyaChooKhoo :
muka adik dh mmg bersih licin..jual ap2 Prodak mmg menjadik..klau muka kasar..pori2 terbuka .jeragat boleh menjadik ke?..(tanya nada relax).....sebb dh mcm2 guna Prodak..
2026-04-15 08:33:22
3
shamdnor3
Shahiz_M :
Kalau kulit kering, sesuai ke?
2026-03-16 20:07:13
1
idasya80
idasya80💝 :
sy ada moisturizer pdrn klau nk pakai yg ni cmna
2026-03-31 09:33:13
1
mhafiz658
St inaya😘 :
Guna malam ke siang kak
2026-03-01 06:29:26
2
noorazlindannuri73
Noor Azlin 9573 :
SELAMAT PAGI😍😍😍
2026-07-03 01:52:03
0
salmatyie_75
sharipahosman♡ :
jeragat blh ke
2026-03-13 07:18:22
0
tokmadhia
ZA..Kita milik ALLAH :
cantik sgt..kulit muka dh cantik
2026-03-24 13:26:59
1
sharifahrapiah
rafiah :
kalau dh ada jeragat, payah juga nk hilang. saya consistent guna skintific serum dan moisturizer 377 darkspot, jeragat tk hilang cuma pudar je
2026-04-25 06:01:39
1
overload7777
⏤͟͟͞͞★overload⁷⁷⏤͟͟͞͞★ :
maaf sis nak Tanya lelaki boleh guna ke
2026-04-02 05:35:46
0
azrinajon
Azrina :
lawo kulit
2026-03-06 02:43:51
0
umiana90
umiana :
sya ada moisturizer dark spot..blh ke pkai yg ni
2026-04-17 05:57:38
0
wanna_pamoga2
Wanna_Pamoga :
ada sikit2 jeragat. saya pkai skintifik retinol. bole ke pakai vit c ni
2026-03-15 12:56:45
0
lilyrushaida
Candy@Corner :
Cantik ya muka sis
2026-04-01 12:38:44
0
cempakasari_01
cempaka sari :
Cantiknya skin sis🥰🥰🥰
2026-04-01 00:24:13
0
user8388524095821
Tokzam :
umur mcm apa?😁😁😁
2026-02-26 05:38:30
1
myrany04
myra04 :
kulit sensetif blh pki kh?
2026-03-15 05:20:11
0
sg100villa
Innallillahiwainnalhirojiun :
kulit kering boleh pakai ka?mcm2 laa,Saya pakai moisture yg biru tu..nk pakai juga yg ni
2026-03-17 23:50:02
0
norzia_azie
norzia_azie :
👍👍🌹💚
2026-05-04 17:03:01
1
fyd.nor.faridah
fyd nor faridah :
Sebenarnya, kulit awak dh mmg cantik dah punnn
2026-08-23 01:46:35
0
rosanie3
Ros Anie :
Kali pakai 1 sekali dah cantik, sgt tak lojik.
2026-07-03 01:53:22
0
norliachehamid
kaklia sweet shoppee :
cantiknya kulit sis.... spill skincare ..bole ke☺️
2026-03-07 08:10:58
0
iskandarkecik82
iskandar kecik 130 :
😊😊😊
2026-02-26 09:33:21
2
inara20177
Hana :
😳😳😳
2026-03-20 19:06:31
0
mawar.putih6248
Mawar Putih :
😂😂😂
2026-05-16 13:32:32
0
yayan.nenek
Masni Hussen :
🥰🥰🥰
2026-07-05 11:00:57
0
To see more videos from user @meranam_linaj, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About