Tips dari saya pastikan prep kulit dengan skincare dan tunggu 5-10 minit baru apply foundation ni barulah makeup korang stay sampai ke malam! Jangan sapu tebal sangat sebab dia already full coverage tau!
2026-03-07 12:27:10
82
سوسو :
Ni code apa eh
2026-02-27 09:30:41
1
Bunga3979 :
sis pkai code apa
2026-06-01 08:29:59
0
hn :
after makeup tu lipp from where & what code 🥹
2026-03-06 06:01:21
0
Purple💜 :
Pkai loose powder dan compact powder x
2026-03-13 15:23:21
2
Norazila@Lala :
lps pakai ni pakai loose powder x sis
2026-03-05 07:57:47
0
fizenjop shop :
knp ek sya pakai beberapa jam nanti mesti akn melekat di tudung. kulit Sya MMG berminyak tp pakai time phoria dia x minyak cntik ja UTK beberapa jam.
2026-04-12 09:27:54
0
nass :
kena prep Dak muka
2026-03-04 13:43:25
0
ZALINA KHATIM :
Kulit mcm nabila razali pakai kod apa
2026-03-10 22:45:36
1
Nadiah Othman | Pharmacist :
Finishing tu matte or glowing?
2026-03-14 07:36:57
1
Atie :
Awk kod apa
2026-03-13 08:56:05
1
Mala Hamzah253 :
klu dh guna cushion ni dh tk pyh pakai primer ke
2026-06-25 15:07:14
0
III :
Hi pkai lipstik apa
2026-05-03 15:57:45
1
FARLIANA :
Share la tuto makeup ni . Cantikk sangat sis
2026-03-05 12:34:54
0
Teeranordin.my :
Knp sy susah nak blend ehh. Dh pakai moisturizer dah
2026-03-10 14:17:26
2
Nur Azlin Samsuddin :
kalau sy pakai gtg code buttercreme, timephoria guna code apa ya
2026-04-05 00:19:33
1
Munirah OCOC :
kalau pakai skintific code 02 nak tukar timephoria ni code apa eh please korg? 🙏🏻
2026-03-19 04:10:48
1
CT ᥫ᭡。 :
Cantiknyaaaa bulu mataa
2026-03-10 21:38:29
1
cdscdy :
awak,kalau g2g saya amik kot ginger,kalau pakai dekat kulit tak ada beza, so sy kena ambik code apa kalau timephoria ni?
2026-03-06 16:56:02
0
For_everyyoung :
awk pakai ni code apa?
2026-03-06 04:49:57
1
Hati Lara🥀 :
cushion paling best especially utk oily skin.. dah berbekas dah beli.. mmng love🥰
2026-03-09 00:57:31
2
ieradiera :
Aishh dia keluar fyp ni pulak. Aku dah serasi dgn g2g tp mcm nak try ni gk 😂🤣
2026-03-12 09:20:54
1
Umieynick🤍 :
Mantapp👍
2026-03-05 14:40:53
2
aisyahsaz :
cantiknyeee
2026-03-07 23:06:59
1
noorAsmat :
klu kulit berminyak ok tk ye
2026-03-04 05:35:33
1
To see more videos from user @araashi15, please go to the Tikwm
homepage.