@araashi15: Patutla ramai hype this cushion😍 #timephoria

Araashi15
Araashi15
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 27 February 2026 08:23:43 GMT
478091
2239
78
236

Music

Download

Comments

mochibreads._
chocomints :
Tips dari saya pastikan prep kulit dengan skincare dan tunggu 5-10 minit baru apply foundation ni barulah makeup korang stay sampai ke malam! Jangan sapu tebal sangat sebab dia already full coverage tau!
2026-03-07 12:27:10
82
biskutsuji_19
سوسو :
Ni code apa eh
2026-02-27 09:30:41
1
melur3979
Bunga3979 :
sis pkai code apa
2026-06-01 08:29:59
0
hnisnjwa
hn :
after makeup tu lipp from where & what code 🥹
2026-03-06 06:01:21
0
cutiterokalocal
Purple💜 :
Pkai loose powder dan compact powder x
2026-03-13 15:23:21
2
geroboklala
Norazila@Lala :
lps pakai ni pakai loose powder x sis
2026-03-05 07:57:47
0
alexfamly
fizenjop shop :
knp ek sya pakai beberapa jam nanti mesti akn melekat di tudung. kulit Sya MMG berminyak tp pakai time phoria dia x minyak cntik ja UTK beberapa jam.
2026-04-12 09:27:54
0
anasselek
nass :
kena prep Dak muka
2026-03-04 13:43:25
0
zalinakhatim
ZALINA KHATIM :
Kulit mcm nabila razali pakai kod apa
2026-03-10 22:45:36
1
nadiah_othman
Nadiah Othman | Pharmacist :
Finishing tu matte or glowing?
2026-03-14 07:36:57
1
yatie2025
Atie :
Awk kod apa
2026-03-13 08:56:05
1
malahamzah253
Mala Hamzah253 :
klu dh guna cushion ni dh tk pyh pakai primer ke
2026-06-25 15:07:14
0
avrtwq
III :
Hi pkai lipstik apa
2026-05-03 15:57:45
1
nrfrlianabtwhb
FARLIANA :
Share la tuto makeup ni . Cantikk sangat sis
2026-03-05 12:34:54
0
teeranordin
Teeranordin.my :
Knp sy susah nak blend ehh. Dh pakai moisturizer dah
2026-03-10 14:17:26
2
asdi_lyn
Nur Azlin Samsuddin :
kalau sy pakai gtg code buttercreme, timephoria guna code apa ya
2026-04-05 00:19:33
1
munirahabdaziz
Munirah OCOC :
kalau pakai skintific code 02 nak tukar timephoria ni code apa eh please korg? 🙏🏻
2026-03-19 04:10:48
1
ct.fsh
CT ᥫ᭡。 :
Cantiknyaaaa bulu mataa
2026-03-10 21:38:29
1
cdscdy
cdscdy :
awak,kalau g2g saya amik kot ginger,kalau pakai dekat kulit tak ada beza, so sy kena ambik code apa kalau timephoria ni?
2026-03-06 16:56:02
0
forever_younggg_
For_everyyoung :
awk pakai ni code apa?
2026-03-06 04:49:57
1
rosecamelia21
Hati Lara🥀 :
cushion paling best especially utk oily skin.. dah berbekas dah beli.. mmng love🥰
2026-03-09 00:57:31
2
ieradiera
ieradiera :
Aishh dia keluar fyp ni pulak. Aku dah serasi dgn g2g tp mcm nak try ni gk 😂🤣
2026-03-12 09:20:54
1
arrakeysha
Umieynick🤍 :
Mantapp👍
2026-03-05 14:40:53
2
aisyahsaz7
aisyahsaz :
cantiknyeee
2026-03-07 23:06:59
1
noorasmat2
noorAsmat :
klu kulit berminyak ok tk ye
2026-03-04 05:35:33
1
To see more videos from user @araashi15, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About