@meiysmn: Some of my favorite shades from their melting lip balm collection 🎀 #timephoria #meltinglipbalm #lipbalm #glossylips #lipgloss

✧ 美 Mei ˚♡
✧ 美 Mei ˚♡
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 28 February 2026 13:32:08 GMT
4832907
41621
140
5720

Music

Download

Comments

lya_fauzi
LyaFauzi24 :
Tolong laaaaa..!!! Bibir satu je..!! Smua mende nak beli.. lawo pulak tuu.. aaaargh~ i am obsessed dgn lipbalm & liptint mcm ni
2026-05-08 08:40:32
585
zettyali_
Zetty🍉 :
sumpah tak kedekut glitter dia 😭
2026-03-02 07:12:08
541
iamtohmato
tohmato :
is it halal?
2026-08-07 11:31:01
1
fer.com404
*FER* :
transferproof ?
2026-03-25 15:29:25
9
yu.ting_z
Yu Ting :
someone pls help me, saya pernah pakai member punya and warna dia cantik tapi saya tak ingat code, dia warna pink kemerahan gitu, (saya nk cari yg warna merah oren) lepastu dia berangin,mcm ada mint, x de gliter,
2026-05-01 23:38:36
18
.maistwin
⃟ :
hi sis, nak minta tolong bole? ada tak colour melting lip balm time phoria warna mcmni: muted mauve/ rosy pink/ pink nude
2026-04-15 07:56:52
19
_nrawnii
𝔰𝔢𝔯𝔢𝔦𝔫 ⋆˚࿔ :
timephoria apa je tk lawooo 😭
2026-03-01 04:47:57
66
fedishiand
🐨 :
what code is appropriate for men?
2026-06-03 18:09:28
0
xx_xy09
rr_zz :
transferproof takk ??
2026-07-08 02:08:56
0
nad_biha
bihaa 🐈 :
Semua ada glitter ke ada code tertentu je yee
2026-05-01 01:30:26
5
namebee93
𝓃𝒶𝓂ℯ𝒷ℯℯ⋆‧°𓏲ּ𝄢 :
kak..record pakai hp apa??? cantikk
2026-06-29 11:00:32
0
simplykierah
kierawr🐾 :
Time phoria sthapppp😭😭banyak sangat nak kena beli ni
2026-06-28 12:23:47
1
elssssse
E :
Yg first tu code apa?
2026-07-01 04:26:23
0
dhieaaaa
𝒹𝒽𝒾𝑒𝓎𝒶𝓈𝒶𝓇𝒶 :
aku bru je lepas beli lips tatto nya 🥰🥰
2026-06-28 03:37:17
1
xiaochubeauty_mystore
Xiaochushop :
Warna lip glosari ni sangat cantik,textre lembut
2026-06-19 14:44:59
1
hqseller
HQseller :
hi which code color ala² oren sikit?
2026-05-08 10:09:33
0
lyaasoocool
*ੈlyaacore🕊️✩‧₊˚ :
weeeee comell
2026-05-08 09:36:31
0
ciellapicks
ellahu :
Cantikknyaaa🤩
2026-05-01 23:05:15
2
hawaqawiya2802
Hawa02 :
alahhh cantiknya shade dia😭❤️
2026-05-10 15:53:44
3
fasukacheese
FA | TiktokShop🛍️ :
Aku beli timephoria ni asik hilang je🗿🗿🗿
2026-04-30 01:17:06
3
d_nile119
Raisya^°^Alisya :
Pengsan weyh tgok warna dia 😭❤️
2026-04-02 10:01:29
1
yoyo.kiee
🍀nurul :
warna orange brown red ? any suggestions
2026-04-23 12:11:49
0
lipasmasaklomakk
faa :
mcm mana nk tutup balik😭
2026-05-13 11:57:22
1
shopw.mraa
✧ࣶᭂ 𝓜 𝓡 𝓐 🇵🇸 ̥⋆*。 :
lawaaa gilss code diaa 😭😭
2026-03-02 07:35:03
0
protonbyrozanahalim
protonbyrozanahalim :
Lebih2 pulak timephoria ni. Dia nak saga duit gaji saya ke 🥺
2026-05-10 04:24:00
1
To see more videos from user @meiysmn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About