@ieyraibrahimm: pergi mcm mcm klinik tak sembuh .. last skali cuba cream ni alhamdulillah masalah gatal ank dh lega #TikTokShopBazarRamadan #fyp #creamgatal

ieyraibrahimm
ieyraibrahimm
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 02 March 2026 06:09:32 GMT
7515988
19290
360
3662

Music

Download

Comments

ammaricanodaniello
ammaricanodaniello :
saya ade eczema and bila pakai ni tak rasa gatal and nak garu pun…and kulit dah tak kering macam dulu
2026-03-24 17:34:57
32
shah_ai1
🍁 :
betul jadi ke 😭 sapu byk ubat dh ni
2026-03-03 09:52:21
17
mhmn666
ꪑⅈꪀ :
kak jadi ke ubat ni ?
2026-06-22 11:23:46
0
kusyazwani96
kusyazwani :
Jadi kejap ja… pastu mai balik kurap tu…
2026-07-22 12:52:16
0
eidwanfirash
BawangNipis :
Sumpah menjadi ! Tak tipu . Tp kene consistent, kasi 3 hri baru tgk hasil.
2026-03-22 14:29:58
13
cewekpopers1
@Princess🍓 :
dh beli
2026-06-20 07:03:30
0
syasyasky
RARA77 :
Ruam pempers boleh ke
2026-05-28 07:23:22
0
xieyn.loyal
𝙓𝙞𝙚𝙮𝙣𝙉𝙞𝙘𝙝ʚ♡⃛ɞ :
untuk dewasa bole ke
2026-05-31 01:36:35
0
helmieahhok
Helmie Ahhok :
boleh hilang kan terus atau hnya sementara
2026-06-17 01:20:41
0
cutesy_002
𓂃♡ᵑ𝖆ᵑ𝖆᠂ 𓏲࣪ :
aku pakai dekt jerawat lusa lesap terus tanpa tinggal kesan😂 bagus sejuk
2026-03-18 22:56:35
5
tqahhhhhh_
tqahhhhh_ :
hilang ke parut tu?
2026-06-25 05:23:23
0
syahirahhasan_official
S E R A H A S A N :
cara pakai mcm mana? pakai masa flare je ke?
2026-06-16 12:52:32
0
st.zhrhsfrhsm
mommy Az 🖤 :
boleh hillangkan parut jerawat tak???? anyone???
2026-06-21 14:11:37
0
miss.ezrin
Ezrin :
bagus cream ni..
2026-06-12 02:36:03
0
eydamh
Eyda.Mahidin :
untuk kudis² gatal jadi ke..
2026-06-21 05:45:03
0
lalalalalalalal4._
nate :
kalau kuat berpeluh boleh pakai ke😭
2026-06-03 04:18:49
0
shuhadottttt
Shuhadot RacunTiktok ᡣ𐭩 :
Ieyra krim ni bgus untuk eczema tak ?
2026-06-23 17:53:08
0
natasyah0055
ca :
menjadi kee korangg
2026-05-29 17:55:18
0
paktamgym
PAKTAMGYM :
xde cod yerr??
2026-05-20 15:35:33
0
kingtruck77
Penggali Kubur :
kalau untuk panau boleh ke.? ke tak sesuai untuk panau.?
2026-06-01 18:30:19
0
atehsepul89
A T E H :
pnh pakai tp gatal2 berulang naik smula..sbb apa ye?
2026-06-05 18:49:27
0
morriscynthiaa
ɪɴᴅᴀɪ ᴍᴀɴᴊᴀɴ :
mmg berkesan ubat ni pharmacy adeje jual
2026-05-31 03:40:42
0
matkepok
•MatKepok• :
Klw utk baby boleh tk ,bb ada ekzema +g6pd
2026-05-27 09:51:27
0
sergioaqil
GamBoss :
Macam mana ubat ni boleh rawat kurap?Bukan takde anti kulat ke?Yang ada hanya ada anti radang😁(tanya dengan nada lembut)
2026-03-28 09:19:40
0
To see more videos from user @ieyraibrahimm, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About