Cantiknya la dia niii🥰. Kita yang perempuan pun obses dengan dia😭😭😭
2026-03-02 09:08:17
96
Princess of Zali :
memang cushion timephoria best, dh beli. tapi yang ni belum beli..nak try la
2026-03-02 09:13:26
32
iDaisy :
Awak cantik nye skin , pakai skincare apa ?🥺
2026-03-02 08:16:09
78
selflovemama :
Genuine question! From your contents I can tell you wear makeup quite often, how do you prevent breakouts?
2026-03-04 16:58:38
5
ctea.aj :
Bila nak kawen
2026-03-02 08:55:23
9
Shopping shop aleeya :
Cute
2026-04-14 14:24:57
2
izajaini7 :
excited jadi first 😬 btw cantiknye 🫶🏻❤️
2026-03-02 06:57:28
17
☆ :
cantiknya parisa ardina ni macam bidadari sudah aku liat...
2026-04-21 09:12:37
6
aa.dessert :
Eee kita yg perempuan tu suka tgok dia cantik bebeno ap lg sam lim 😂😂
2026-03-03 02:28:11
7
herry :
nnt kahwin tlg bimbing salem tu dgn baik ya sis..
2026-03-02 23:31:00
9
umi aishah :
muke u da nak same sam Lim
org tua2 ckp kalau muke same jodohnye hingga akhir hayat semoga Allah permudahkan urusan semua nye aamiin allahumma aamiin 🤲
2026-03-04 04:22:15
11
Men Natta :
Mirip kak tasya revina🥰
2026-03-04 01:19:20
15
𝓗𝓪𝓼𝓷𝓲𝓼𝓱𝓪 𝓱𝓪𝓵𝓲𝓶ོ☼ :
lawa
2026-04-11 01:05:27
3
🌸Genovia Aurora🌸 :
Kakak cantik pls tell me where u buy contact lens and code apa? 🥹
2026-03-02 08:49:25
6
sunflower80 :
cntk🥰🥰🥰
2026-04-11 04:18:32
3
ANNASYA_SHOP🛍️ :
cntik
2026-04-12 01:16:53
1
𝙻𝚒𝚗🦄🍑 :
Cantiknyaa❤️
2026-04-14 12:48:15
2
thelicious :
cantiknye u..lawa gileeee skin
2026-04-16 06:40:16
4
nurbaiti Aja :
warna apa KA chusion nya
2026-04-17 03:45:10
2
Juliana | LiveHost :
Whats your lash design babee
2026-04-17 01:44:50
2
lidya linur :
aku sudah beli dan sangat bagus muka jadi glow n bekas flek hitam di wajahkupun ketutup sempurna. sedia,in refilnya juga dong 🥰
2026-03-09 04:44:16
4
Taksukamanis :
Sama makeup x makeup sbb Kak dah cantik Kalau pun x makeup 🥲😍🫶🏼
2026-03-28 03:10:43
3
To see more videos from user @parisa.ardina, please go to the Tikwm
homepage.