samsung a21s 5 6 yıllık telefonumla bakişiyorum telefon artik bana diyor ki beni ne zaman birakmaya düşünüyosun
2026-03-04 18:48:26
37
𝐀𝖑𝖎 :
şahsi düşünceyi bi kenara bırakalım mesela populerlik için de telefon alan çok fazla insan var, mesela iphone 17 pro max tasarım olarak felan çok güzel ama 16 ile arasında çok devrimsel bir fark olduğu söylenemez, ama nedense insanlar deli gibi 17 pro max aldı hatta alamayanlar turuncu kılıf, kapak takmak istedi
2026-03-04 18:17:30
6
𝒜𝒵𝒜𝒟𝟸𝟷 :
mi a 2 vardı bende bataryası elimde patladı ve mi 15 aldım 7 yıldanda çabuk deyiştirmem
2026-03-05 10:24:45
2
AllanurCIK :
o sirada 2008 in nokiyasini kullanan babam 😅
2026-03-06 15:02:47
0
Memduh Karakecili :
6ay oldu mi14t alalı mi 15ultra alacam
2026-03-07 22:56:16
0
Yavuzd :
Onun için iphone 7 den 17 ye geçtim😄
2026-03-19 13:22:22
1
TİKTOK MHC :
Bende iphone 8 plus ile takılıyorum işte (11 kez tamir gördü)
2026-03-06 14:37:26
1
ismaylmammedofff17 :
Samsung Galaxy S25 Ultra kullanıyorum mutluyum
2026-03-05 15:58:49
1
ziyasko :
bu sadece iPhone ve Samsung'da böyle Çinli markalarda geçerli değil
2026-03-06 06:58:30
0
Dünyam Akdeniz :
bozulunca devam aynı telefon
2026-03-07 10:08:21
0
ases237u0 :
Bu adam aaacaccayip iyi videolar yapıyor 🔥🔥
2026-03-06 18:28:42
1
Recep Cıbır :
6 yıldır aynı telefon🤣
2026-03-23 15:18:19
0
𝖀𝖓𝕵𝖚𝖘𝖙 :
1 telefonu 6-7 yıl kullaniyorum
2026-03-05 09:01:10
6
mrtcanmmm :
kural basit, 3 nesilde bir değiştir.
2026-03-18 18:11:17
2
ledefleur :
Arttırıyorum 8 yıldır değiştirmediğim samsung s8 plus ile izledim şu anbdkdkdkdjdjd ama ekran gidici az daha dayansın
2026-03-14 21:17:31
2
Edi Nededi :
bu iPhone fanları hem şey diyo "iPhonelar 6-7 sene dayanıyor o yüzden aldım" hem de her sene bir üst iPhone modeline geçiyor.
2026-03-13 07:22:43
0
hayriye4950 :
ben iphone 11 kullanıyordum s24+'a geçtim.5 sene kullandım bunu da bi 5 sene kullanmayı düşünüyorum.
en iyi telefon iPhone çünki satınca para eder kullanınca güncelleme alır.
2026-03-05 09:20:19
1
ahmedy yusuf :
keriz çok dünya da😂😂😂😂
2026-04-20 08:01:17
1
Tuncay144 :
7 yıllık mi9 lite kullanıyorum mi 17 ultra almaya değer mi 😁
2026-03-05 06:26:13
0
pubuk mobil :
abi ben galaksi a15 kullani yorum ben simdi galaksi a56 gejejem nedensiz
2026-03-05 08:41:16
0
Erenhacettepeisteyenoğulları :
İphone 13 kullanıyorum ve halen her şeyimi karşılıyor daha en az 2 3 sene kullanmayı düşünüyorum
2026-03-05 03:25:48
1
Səxavət :
15 pro max büyük, ağır ve ihtiyacım olmayan özellikleri kapattığım telefondu düz 15’e geçip arta kalan parayı ihtiyaçlarıma yönelttim ve haala dinamik ada ve typC sahip bir telefon kullanmış oluyorum. Bir sonraki telefonum düz 17 haki yeşili ola bilir.
2026-03-21 23:53:18
0
To see more videos from user @emirhangtech, please go to the Tikwm
homepage.