@emirhangtech: Son çıkan telefona ihtiyacınız yok. #apple #iphone17pro #samsung #iphone #keşfett

Emirhan Gültekin
Emirhan Gültekin
Open In TikTok:
Region: DE
Wednesday 04 March 2026 14:46:56 GMT
24706
1102
151
72

Music

Download

Comments

_muhammed_6931
_Muhammed_ :
samsung a21s 5 6 yıllık telefonumla bakişiyorum telefon artik bana diyor ki beni ne zaman birakmaya düşünüyosun
2026-03-04 18:48:26
37
ali_cnkr1
𝐀𝖑𝖎 :
şahsi düşünceyi bi kenara bırakalım mesela populerlik için de telefon alan çok fazla insan var, mesela iphone 17 pro max tasarım olarak felan çok güzel ama 16 ile arasında çok devrimsel bir fark olduğu söylenemez, ama nedense insanlar deli gibi 17 pro max aldı hatta alamayanlar turuncu kılıf, kapak takmak istedi
2026-03-04 18:17:30
6
bir_quliyev021
𝒜𝒵𝒜𝒟𝟸𝟷 :
mi a 2 vardı bende bataryası elimde patladı ve mi 15 aldım 7 yıldanda çabuk deyiştirmem
2026-03-05 10:24:45
2
sharekaro122
AllanurCIK :
o sirada 2008 in nokiyasini kullanan babam 😅
2026-03-06 15:02:47
0
memduh.karakecili5
Memduh Karakecili :
6ay oldu mi14t alalı mi 15ultra alacam
2026-03-07 22:56:16
0
yavuzd58
Yavuzd :
Onun için iphone 7 den 17 ye geçtim😄
2026-03-19 13:22:22
1
tiktokmhc34
TİKTOK MHC :
Bende iphone 8 plus ile takılıyorum işte (11 kez tamir gördü)
2026-03-06 14:37:26
1
ismaylmammedofff17
ismaylmammedofff17 :
Samsung Galaxy S25 Ultra kullanıyorum mutluyum
2026-03-05 15:58:49
1
ziyasko
ziyasko :
bu sadece iPhone ve Samsung'da böyle Çinli markalarda geçerli değil
2026-03-06 06:58:30
0
muharrem54cavas
Dünyam Akdeniz :
bozulunca devam aynı telefon
2026-03-07 10:08:21
0
ases237u0
ases237u0 :
Bu adam aaacaccayip iyi videolar yapıyor 🔥🔥
2026-03-06 18:28:42
1
recep147
Recep Cıbır :
6 yıldır aynı telefon🤣
2026-03-23 15:18:19
0
unjust_strafer
𝖀𝖓𝕵𝖚𝖘𝖙 :
1 telefonu 6-7 yıl kullaniyorum
2026-03-05 09:01:10
6
mrtcanmmm
mrtcanmmm :
kural basit, 3 nesilde bir değiştir.
2026-03-18 18:11:17
2
ledefleur_
ledefleur :
Arttırıyorum 8 yıldır değiştirmediğim samsung s8 plus ile izledim şu anbdkdkdkdjdjd ama ekran gidici az daha dayansın
2026-03-14 21:17:31
2
edi.nededi
Edi Nededi :
bu iPhone fanları hem şey diyo "iPhonelar 6-7 sene dayanıyor o yüzden aldım" hem de her sene bir üst iPhone modeline geçiyor.
2026-03-13 07:22:43
0
zikkimindibiniye
hayriye4950 :
ben iphone 11 kullanıyordum s24+'a geçtim.5 sene kullandım bunu da bi 5 sene kullanmayı düşünüyorum.
2026-03-09 09:58:04
1
bidakkakomik
BiDakka :
Poco x8 pro max aldım. Bozulana kadar devam. 😌
2026-04-23 08:19:16
1
muhammetbayar11
mami :
İphone 16 proyu 17 proya değiştirmeye niyetleniyodum tamda savah sabah moralimi bozdunuz
2026-04-05 08:24:19
0
alihanifazada
Ə𝒍𝒊 :
en iyi telefon iPhone çünki satınca para eder kullanınca güncelleme alır.
2026-03-05 09:20:19
1
ferid_beyoglu..34
ahmedy yusuf :
keriz çok dünya da😂😂😂😂
2026-04-20 08:01:17
1
mt9sp
Tuncay144 :
7 yıllık mi9 lite kullanıyorum mi 17 ultra almaya değer mi 😁
2026-03-05 06:26:13
0
pubuk.mobil12
pubuk mobil :
abi ben galaksi a15 kullani yorum ben simdi galaksi a56 gejejem nedensiz
2026-03-05 08:41:16
0
eren_ay23
Erenhacettepeisteyenoğulları :
İphone 13 kullanıyorum ve halen her şeyimi karşılıyor daha en az 2 3 sene kullanmayı düşünüyorum
2026-03-05 03:25:48
1
sako_045s
Səxavət :
15 pro max büyük, ağır ve ihtiyacım olmayan özellikleri kapattığım telefondu düz 15’e geçip arta kalan parayı ihtiyaçlarıma yönelttim ve haala dinamik ada ve typC sahip bir telefon kullanmış oluyorum. Bir sonraki telefonum düz 17 haki yeşili ola bilir.
2026-03-21 23:53:18
0
To see more videos from user @emirhangtech, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About