@acikkau25: Replying to @Puan irmaira harap jelas mana yang bertanya, kalau salah tolong betul @Jabatan Pendaftaran Negara 🙏🏻 #fotokenanganterindah #haripendattarannegara2026 #jpn #fotokenangan

Acikkau
Acikkau
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 05 March 2026 07:36:59 GMT
235987
8922
259
8210

Music

Download

Comments

clay_djays
ConFranCe :
sy dah mhon bln 10 hri tu.. smpai skrg xda smpai2.. mcm mn nk trace ye
2026-03-29 23:49:12
39
kakak_pm
🌸N A🌸 :
Saya apply 6/10/25 baru dapat email 18/5/26 yg lepas... so yg apply selepas tarikh saya ni kena sabar la menunggu.. permohonan terlalu banyak😂..syarat2 pun memang kena sabar...pasti akan dapat jangan risau..
2026-05-19 06:36:12
6
hadadesa
𝓼𝔂𝓾𝓱𝓪𝓭𝓪𝓭𝓮𝓼𝓪🕊️🇵🇸 :
dh mohon 25.10.25 . masih menunggu
2026-03-05 08:27:07
13
norazlinlin89
lin :
kena pergi Jpn ke mohon
2026-06-28 05:22:16
0
_syuhadaazzian_
syuhada azzian :
Mohon 29/10/2025 - status : baru 🫠
2026-03-30 16:02:56
5
buttercreamel
@Me^-^ :
dpt email Feb aritu kata diproses. xtahu bila dpt. ni dh mac
2026-03-06 00:13:31
7
mommytomato
shz.ira_muse :
sy buat yg family. nnti gmba ic mak & ayah dia amik yg 1st pic ic ke atau yg terbaru??
2026-03-31 13:20:45
1
rizqler
Rizq :
gambar kena bagi ke
2026-04-01 12:29:48
1
n.syahirara
n.syahirara🦢 :
Apa yg diperlukan masa mohon tu? Kena tahu number ic parent ke?
2026-03-05 13:40:57
6
kechik094
K€¢H|K21 :
Mcm mna jpn blh dpt gmbr yg lma² tu??mohon jelas kn
2026-04-19 22:57:27
0
life4happiness
Care For Life :
sy buat utk sahabat baik boleh x?
2026-07-02 10:53:45
1
untung.manyak
Untung manyak :
Total bayar semua skli berapa bang?
2026-06-28 01:26:19
0
amierabaharom
Amiera Baharom :
bang, ni ambil dekat jpn ke? ada kena bawa pape x masa nak ambil kat jpn putrajaya tu?
2026-06-03 02:46:06
0
wan.nurhamiza0
Wan Nurhamiza :
oo..jadi keno mohon bln 10 nanti la yee
2026-07-03 03:15:14
2
its_fienoah
its noah :
Sempat lah lagi buat,belom bulan 10
2026-07-02 03:26:45
1
yaya.anakhalim
Y A Y A ✨ :
Pickup kt mana eh kalau dah siap?
2026-04-27 04:25:53
0
itsmeneynaa_
Nèyn4__ 𐙚🍒 :
utk org yg dah mnggal n masih ada apa dokumen yg perlu di sedia kan ya? Mohon share❤️Tqqqq.
2026-06-28 11:26:51
0
miraasyfa._
𝙚𝙢𝙥𝙩𝙮𝙖𝙘𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩02. :
Yang baca komen ni bulan 10nanti panggil saya pakai like please 😭 nak buat untuk arwah atuk saya . 🥹
2026-05-13 18:58:15
5
glatoonkey2shima
Glatoonkey2 Shima :
kena bagi no ic ke yg kite nk buat foto kenangan
2026-07-04 01:02:07
1
rizuwanwan606
wnn :
mak aii shingga 6 bln.
2026-04-14 22:51:53
1
gerobok.yuyu
🩷itsYuyu88🩷 :
Boleh tahu berapa hrbln mohon. Sy mohon 1/10 pukul 6 ptg masih belum dpt lg. Status dlm proses nk masuk 7 bln dh ni
2026-04-23 13:29:13
0
si_katak87
Awan_Bintang :
kita dah sampai dah hari ahad.
2026-03-10 01:02:50
4
ht_azizul
HT_ZUL MOKHTER :
saya mohon dari bulan 10tahun 2025,,sampai skrg xde apa² info.. nak check camne.. sebab no apa² tak dapat pun
2026-05-10 00:11:49
0
nhidayahyusoff
nhydayah :
kene tahu no ic lama sekali ke?
2026-03-08 10:16:40
2
dribblack
Big Bang77 :
Utk atok kita yg tk pernah jumpa boleh ke?
2026-03-10 07:13:46
1
To see more videos from user @acikkau25, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About