@najwa_nazam: Replying to @꧁༺ɴᵉᵛᵉʳ_ɢɪᴠᴇ ᴜᴘ༻꧂ Miss v bau ikan masin n gatal merenyam wajib tengok feedback dekat bag kuning #sabunmissv #femininewash #pencuciwanita #pencuciwanitaviral

NajwaNazam | LiveHost
NajwaNazam | LiveHost
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 06 March 2026 03:41:06 GMT
1130925
5931
132
802

Music

Download

Comments

m.eka0979
MIKA29 :
alhamdulillah sampai umur dah 47tahun sya tak perna ada keputihan sbb sllu amalkan air rebusan daun sirih selepas period 😊
2026-03-11 23:19:35
23
yeeszemun
mun mun :
saya pakai yg warna pink tu dulu miss v saya tak ada sekarang dah keluar bau busuk 😭
2026-04-21 08:04:22
4
bibiynaa3
𝐚𝐢𝐞𝐧𝐣𝐞 :
Umur 17+ bole pkai tk
2026-04-30 10:00:56
1
jxylyn_0
𝓙𝓪𝓬𝓴𝓵𝔂𝓷𝓷𝓮 :
Pink tu boleh guna siang ngan malam ke sis?
2026-04-27 05:48:05
2
jonny.diana
Hezron gugu :
saya beli warna pink ..tulisan Thailand kat botol tu Selamat kah mahu guna tu
2026-04-28 14:56:52
1
shyaaa9718
Arshaya🦋 :
Halal kah sis
2026-03-10 07:10:08
4
nr.ftyh
𝓕𝓪 。.✿ :
Umur brape bleh pkai
2026-07-24 08:54:54
0
_.putkitty
💞 :
boleh ketatkan ke
2026-05-01 21:20:27
0
sofeeeaa0407
Sofeeeaa :
Orang pregnant boleh pakai tak?
2026-05-03 12:56:39
2
mizzrina83
Mizzrina :
Sy dh guna rasa mcm bnyk plk keputihan..sblm ni xde..dh guna tiba2 ada keputih..xsesui dgn Sy kot
2026-03-31 06:35:48
2
rfdhrsli
guluuu :
brpa kli pkai bru nmpk kesan
2026-04-30 09:53:23
1
y4y4naa
🚫 :
time period bole pkai ke ??
2026-04-23 04:46:53
0
forgetaboutaerin
^᪲᪲᪲rinny :‹ :
nak tanye kalau umur 13-14 bole pakai ke
2026-05-07 22:40:41
0
ferarisujon2
🍃𝐬𝐮𝐣𝐨𝐧🍃ˢⁱˡᵉⁿᵗ ᵏⁱˡˡᵃʳ🍃 :
pink satu boleh pakai,,
2026-06-03 15:12:04
0
jojoseven_7
Jo7o :
Yang hijau tu bole cerahkn tak
2026-06-03 13:52:22
0
user5237480041587
someone :
Time period boleh pakai ke?
2026-04-29 10:25:31
1
nrlasykn7
Nrlasykn! :
Preggy blh pkai x ?
2026-04-30 06:34:48
0
najwa_nazam
NajwaNazam | LiveHost :
Pakai ni auto suami melekat xde bau kepam lagii
2026-05-28 08:19:57
0
yong7988
🥀𝓡𝔂𝓭𝓮𝓻_𝓡𝔂𝓵𝓪𝓷❣️ :
ibu mengandung boleh pakai?
2026-04-23 14:41:00
0
pinahh235
⭒๋𐙚 :
umur berapa baru boleh pakai
2026-04-19 23:56:30
1
senhoritaalyani
~AN RACUN TIKTOK~ :
boleh pakai hari hari ke.
2026-04-10 23:43:03
0
itsmyseraa
saraaa :
untuk yg bujang boleh ek pakai?
2026-04-29 18:07:13
0
zuraidahzue82
Zuraidahzue82 :
Sya dh guna..bli yg pakej 2 botol pink,sedap pki..xrasa gatal2 dh..yg paling best..sja try pegang bawah dh xde bau masyam dhhhh,seriusss bli lh..xnyesal dpt bli 2btol yg pink tu,stu botol 200ml,jenis foam
2026-05-13 01:34:25
0
n.zilla98
N.Z I L L A 🦋 :
klau takde masalahh , nak pkai pink bole ke
2026-04-16 05:31:02
0
To see more videos from user @najwa_nazam, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About