@afham.y: First time, kinda nervous 🤪 #saham #invest #melabur

afham.yusof
afham.yusof
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 06 March 2026 04:26:33 GMT
51535
2635
45
234

Music

Download

Comments

hujanao
azam :
Its definitely a good company, tapi entry price is key in investing. in terms of SHH, the valuation tinggi namampus. 67x P/E, higher than peers (IHH 30x, KPJ 37x). 67x P/E maksudnya youre paying RM67 for every RM1 of PAT/share… which is crazy. proceed with caution
2026-03-06 22:37:52
16
roostercros
User :
berapa specific ammount MYR bro letak
2026-03-06 04:46:08
12
arekiff
akif :
biasa company yg hot nie susah dapt
2026-03-06 09:22:04
11
haziq.nadzri
haziq nadzri :
Update bang
2026-03-12 05:02:14
1
tnadmm
Admm :
Kena ada CDS tk bro
2026-03-06 22:15:09
0
abdullah.idris82
Abdullah Idris :
Tuan ada banyak akaun ke?
2026-03-06 06:42:12
1
daddydon90
DaddyDon :
masih hold atau dah jual tuan?
2026-03-27 04:04:05
0
shah43975
Shah :
Minimum berapa?
2026-05-31 13:43:53
0
qowiy_98
Qowiy98 :
Dividen 30%?
2026-03-06 17:26:22
0
khai.azl
Khairul.Azlan :
All the best tuan 😬
2026-03-06 12:09:55
0
obara888
obara :
tuan... IPO Sushie ok kah Komen skek tq
2026-03-29 16:42:31
0
nqbhfzdn
Nqbhfzdn. :
Saya dh subscribe 3 lot, semoga ada rezeki di bulan mulia ni
2026-03-06 22:21:43
1
kacipberrr
Henomus :
bang next part, untung cane
2026-03-06 06:51:35
2
h.ximmmmm
Hazim Azlan :
Ipo mcm mana beli tuan ada tutorial tak? 🙏🏻
2026-03-06 13:12:00
1
malorexia
່ :
Tapi belum keluar lagi kan dapat ke tak request share tu
2026-03-06 09:50:12
1
jackcaptain27
Jack Captain :
Saya follow
2026-03-06 11:26:51
1
terskareggae.69
TerM :
hello tuan. boleh ajar invest kat MoMo ni?
2026-03-16 01:34:32
1
akmal.fazil
akmal.fazil :
Apa beza dengan kita invest dekat Moomoo tu ya?
2026-03-30 15:32:46
0
azuwapissalkakwa
Azuwa Pissal :
ok nk join
2026-05-30 06:51:34
0
missynida
Nida Hamid :
What do you think of REIT? Still learning and reading on it
2026-05-11 00:48:46
0
apanamaapanama
milolimautarik :
Kalau x buat acc cds dlm moomoo sbb dah ada acc cds under bank harimau, boleh guna ke acc tu?
2026-05-08 04:02:35
1
ayiettingtong
Ayiet Ting Tong :
mcm mana beli ipo
2026-04-05 14:18:21
0
wannnfaaeeeezzz
wwww :
Hntuk market malaysia mcm mna nk subscribe ? guna m+?
2026-03-26 19:15:26
0
_mdazwan
azveil :
macam mana nak tahu saham ipo untuk us stock dekat moomoo?
2026-03-21 11:07:12
0
leyyy_lanister
alexxx :
mana nk tau ya sama ada company tu ada bagi dividen ke tak?
2026-03-06 19:31:59
0
To see more videos from user @afham.y, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About