@zzelfy: Rekomen bgt buat yg lagi cari rok duyung 🤍🤍🤍🤍 #rayapenuhrasa #rokmermaid #rokduyung #rokscuba #rokkondangan

zzelfy
zzelfy
Open In TikTok:
Region: ID
Saturday 07 March 2026 10:40:37 GMT
612552
3099
166
697

Music

Download

Comments

abecesampaizet
siapanamanya? :
belum dipake samsek ni, uk s maxxi
2026-05-11 12:11:30
3
usergdiei36pebdy70
Bang_Nyes :
bb 56 tb 157 ukurannya berapa k
2026-05-29 10:05:02
1
cholifaherman
City :
aq jg kekecilan barangkali ada yg mau
2026-06-13 03:39:19
0
cios448
Rapuh :
tb145bb39
2026-05-06 08:44:27
0
chintyaadnm
Chintyadnm🦋 :
BB 63 UK apa
2026-05-03 22:24:07
0
yojendeu
kicaumania :
ijin pl barangkali ada yg mauu
2026-05-08 09:18:55
1
styrax.dump
R :
maxi midi tuh maksudnya apa
2026-05-16 08:48:42
0
zhr_ndiva
D :
bb 65 ambil size brp kk?
2026-04-26 05:29:04
0
niyaputriii_
niyaputriutami :
bb 51 tb 161 ambil size apa ya kak??
2026-06-08 02:59:15
0
awa_aza2
awa_aza :
ka atasannya ada ga
2026-04-24 12:32:08
1
amianjanii
cantika🌻 :
kalo 153 44kg pake apa kak?
2026-06-02 10:33:38
0
aku_dina77
de'el :
spil atasan nya ka
2026-05-10 23:00:52
0
aisalmavisfk_
aisalmavisfk_ :
perbedaan maxi sm midi apanya kak?
2026-05-07 16:04:50
0
cho.colate005
chochocaramelpie :
Yang video slide ke dua warna apa yah kak
2026-05-15 03:32:40
0
aniq.cahya3
aniq cahya :
yg di pake midi apa max.
2026-05-10 03:23:04
0
dagaermanellies
Nadin :
kalau bb 41, tb 149cm, ambil UK apa ya kak?
2026-05-25 10:24:42
0
cellawww_24
cellawww :
kk bb 35 tb 150 ambil yg mana kk?
2026-05-05 13:09:53
0
arshaka.43
IbunyaArshaka :
Nitip ada yg mau kekecilan cod oyen UK s midi
2026-04-14 09:55:16
1
sitinurjannah288
jannah :
sama tunik kaya gini ccok gaa ya ka
2026-05-12 07:36:32
0
flower010_215
@_it'sme :
tinggi 155 BB 52 ambil apa kk
2026-05-08 09:32:14
0
blu3berrrryyy1
🫐 :
kak po nya lama bangett keburu lebaran
2026-03-10 01:20:15
2
counterpain15gr
Freeaakkk :
Tb 150 bb 46 uk apa ya
2026-04-28 11:02:54
0
messttzyxpy
messttzyxpy :
bisa dikirim keluar negeri gk kak?
2026-04-01 03:49:04
0
renirenhn
Reni179 :
kakak ambil yg maxi atau midi?
2026-03-21 14:14:06
0
pangillajariska
riskaaahhh :
ini PO kak??
2026-03-08 16:19:53
1
To see more videos from user @zzelfy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


"Erkek adam ağlamaz", "Güçlü ol", "Abartma geçer..." Daha çocukken ezberletildi bu cümleler. Acıyı saklamanın, kırgınlığı gizlemenin adına "büyümek" dendi. Düştün, dizin kanadı; "Sus, erkekler ağlamaz" dediler. Büyüdün, kalbin kırıldı, ruhun yoruldu; yine aynı duvarlara çarptın. Çünkü bir erkek acısından, yorgunluğundan bahsettiğinde insanlar duymak istemiyor. Dünyanın yükünü sırtında taşırken, yüzündeki o sessiz tebessümü "güçlü olmak" sanıyorlar. Oysa o sessizlik güçlü olmak değil; anlaşılamayacağını bilmenin verdiği o derin çaresizlik. Sustukça büyüyen, büyüdükçe insanı kemiren bir yalnızlık... Bir erkeğin en büyük yükü, güçlü görünmek zorunda olduğu için kendi içinde verdiği o görünmez savaşlardır. Kimseye anlatamadığın, "Nasılsın?" dendiğinde "İyiyim, uğraşıyoruz işte" diye geçiştirdiğin her anın arkasında koca bir fırtına gizli. Biliyorum, yoruldun. Her şeye ve herkese yetişmeye çalışırken, kendini en arkaya koymaktan yoruldun. Ama unutma; hissetmek, yorulmak ve bazen sadece durup nefes almak seni daha az "erkek" yapmaz, seni insan yapar. Dostum, eğer bu satırları okuyorsan ve şu an o sessizliğin içinde tek başına savaşıyorsan; yalnız değilsin. Farkındayım. Görüyorum. 👇 Sana sormak istiyorum: Sen en son ne zaman birine "Gerçekten iyi değilim" diyebildin? İçindeki o fırtınayı yük etmek yerine, buraya, yorumlara içini dökebilirsin. Kimse yargılamayacak, burası senin alanın. ⬇️ erkekler anlatmaz çünkü kimse dinlemez bir erkek acıdan bahsedince insanlar duymak istemiyor sustukça güçlü sanılıyor oysa sustukça yalnızlaşıyor çünkü çocukken sus ağlama dediler erkek adam güçlü olur dediler abartma geçer dediler ve o da sustu @smtmood

About