ali koc cikip da yapi diyince dalga geciyordu millet bi de
2026-03-08 20:46:13
46
Selami cengiz55 :
Daha yıllar önce lucesku söylemişti
2026-03-08 19:25:22
57
harun :
Beşiktaşlılar kazansaydı bunların hiç birini takmazlardı böyle bir takım çünkü kendi pozisyonlarını görüyorlar ama bizim pozisyonlarımızda bin türlü bahane uyduruyorlar
2026-03-08 18:36:54
9
μsȶǟyemre』🦅 :
Adamların helal kupası yok gerçekten
2026-03-09 13:38:00
39
savaş :
gerçekten yok
2026-03-08 19:34:58
7
Asensio 21 :
Şaşırdıkmı
2026-03-09 09:24:27
5
Yasin :
GS liyim doğru diyon GS den 2-3 kişi daha atılmalıydı AMA Altını Çizerek Diyorum BJK den de 2-3 kişinin Oyundan atılması lazımdı Gs nin penaltısınıda yediler
2026-03-08 20:40:54
7
💙FenerKolik💛 :
zaten VAR var ama Şikesaraya var
2026-03-08 13:38:03
41
SBAXXE🇹🇷 :
bize 8 sarı kart 1 kırmızı kart 1 penaltı verilmedi şiketas
2026-03-08 18:11:51
8
hezret :
Jorge jesusu herkes eleştirmişti zamaninda bu söylemleri için, hadi şimdi buyrun
2026-03-08 22:37:54
4
bjkninmessisi :
cok iyi soylemis Adam anlamamisiz
2026-03-12 19:50:15
3
Ali reiss64 :
Bu federasyonun Galatasarayla ne tür Bi ilişkisi var şike olayına beraber mi girdiler
2026-03-09 20:53:03
2
3️⃣ :
🤣
2026-03-08 20:04:19
1
userr 2026 :
malesef
2026-03-08 19:23:36
2
ahmet caner :
Jorge Jesus son sözü söylemiştir. Fazla söze gerek yoktur
2026-03-09 06:37:45
3
bircannnn :
beşiktaş kazansaydı gs neler konuşurdu, sergen konuştu diye yine hatalı biz olduk.
2026-03-09 11:54:07
1
promesfedaisi :
haklı
2026-03-09 20:40:51
1
Babapruna1 :
2026-03-09 13:03:39
1
İbrahim. noir :
Adam haklı o günden bu yana süper ligi takip etmiyorum 😂😂
2026-03-08 20:12:00
1
To see more videos from user @fenergozde, please go to the Tikwm
homepage.