Ben icdim , çok kotu oldum . O kadar çok fazla . Tansiyonum kalkdi . dilim uyusdu kendimi çok kotu hiss etdim .
2026-03-09 01:11:35
9
Seba Nehmedova :
Karanfili fazla tüketmek olmaz,çünkü tansiyonu muazzam düşürüyor.
2026-03-28 04:59:02
8
💫Tly💫 :
Ağrı kesici özelliği de var mide gazı için iyi sanki çünkü ben içtim faydasını gördüm
2026-03-09 13:04:17
3
Nərmin squşika🛍️🎁🎊🩷 :
Azərbaycan tərcüməsi nedi bilen var
2026-03-28 08:58:39
1
Adanalı haktan :
çağla şikel hacmı takmış benmi öyle sandım
2026-03-22 20:13:16
4
user12345 :
hər gün dəm caynikimə at cayla dəmləyirəm 4-5 dənə
2026-03-27 06:13:08
5
elif :
tansiyon düşük olanlar icmesin çok düşürüyor
2026-03-29 01:31:50
3
SevgiliKaren :
Naçizane bir tavsiye. O kadar çok karanfilin beklediği suyu ben içemedim
Başka bir Hoca da tavsiye etmişti 8-10 ay önce. Mümkün değil , o kadar yoğun oldu ki. Sonra sadece 2 diş karanfil ile denedim. Onu içebildim