المستفز بينزل استريم سنيب فا كان بيبوس ع الليف وهوا بيلعب تمام هوا قال انو بيلعب ايباد ب موس وكيبورد ومعاه pc لما يكون نازل استريم ع سرفر موبيل بيلعب ايباد ولما يكون نازل استريم ع حد pc بيلعب pc بس مش اكتر
2026-06-26 18:26:07
2
KORONA :
يجماعة المستفز بيلعب محاكي وايباد ودا السبب بتاع الشبكة او البطارية
وغير كدا اي اكبر دليل انو بيلعب الاتنين
هو انو بينزل علي سيرفير محامي زي سبايسي وسعدولا
وانو بينزل علي سيرفر ايباد زي بورش فا هو بيلعب علي الاتنين وبيستخدم ماوس وكيبورد علي الايباد وبيستخدم اكونتات غريبة علشان الحساب لو خد بان ميبقاش حسابة هو الشخصي وبردو مش بينزل علي حد بحسابة الشخصي علشان محدش يكون عارف انو نازل استريم من الناس اللي بتتفرج علي الايف لان الناس اللي بتنزل استريم علي الاستريمر لو شافو اسم المستفز في الجيم فا هما هيسيبو الاستريمر ويقعدو يدورو علي المستفز ودا من اكبر الحجات اللي بتخلية يلعب بحسابات مختلفة
واحلي تحية لاخونا المستفز
وعايز اقول حاجة المستفز هو فعلا مستفز بس مش بسبب لعبو بسبب انو مش بينزل فيديوهات كتير ودي عقلية حلوة جدا منو لية
لانة لو بينزل كل يومين او غسبوع فيديو احنا هنزهق وعدد اللي بتفرجو علية هيقل اوي فا دا سبب انو مش بينزل فيديوهات كتير ودي حاجة جمدا جدا وتسبتلك قد اي المستفز زكي جدا
2026-04-01 09:17:22
22
M|T. :
من ورا الشجره كان فاتح الاستريم اصلا
2026-06-03 17:22:59
18
𝓜𝓚_𝓔𝓨𝓐𝓓 :
ياقلبي المستفز بيلعب ايباد ورابطه على Pc وكمان هو عندو برنامج اكستريم سنايب
2026-03-09 02:39:59
146
hamzagg(الاحتياطي) :
انا لعبت مع واحد محاكي وانا موبايل
2026-06-24 21:56:45
0
ُحــمــاديُ. ُبومـريـزيـقُ :
انا معاك
2026-06-23 19:34:08
0
𝙈𝘼𝙃𝙈𝙊𝙐𝘿🦇" :
طيب وبعدين يعني؟
2026-05-19 12:20:02
0
12:00AM :
انحنا عاجبنا المحتوى اكثر من كونه لعيب ولا غيره
2026-06-12 00:55:54
4
Leen :
احسن منك
2026-06-24 11:17:44
2
🇵🇸 :
بطل بقي حقد بقي
2026-04-18 00:22:54
11
🥇🤙 :
المستفز بيشغل الايباد بماوس و كيبورد و يلعب بيهم في سيرفر تلفون و حكايه البطاريه و علامه النت البطاريه عادي جدا لان في لاب توب ممكن يكون بيستعمله و مش حاطت بطاريه و بيستعمل الشحن وقتها هيبقي باين انو 0% بس لو ببطاريه هيبقي مليان 100% و نفس الكلام ع علامه الوايفاي
2026-03-09 06:36:34
25
BLACK FIRE :
انتا بتفتي لي
2026-06-04 12:40:13
6
hema :
شكرا يا اسطى اللي انت عرفتني الحقيقه والله
2026-04-01 19:30:51
6
𝑜𝑚𝑖𝑔𝑎 :
طب و فين المشكله هو بيعمل كدا عشان ينزل استريم سنايب علي الناس عشان ينزل فيديو عشان يضحكنا و مش شرط يكون هاك ممكن يكون برنامج استريم عادي
2026-06-02 07:42:51
5
yNARUTO :
ودي علي عين الصقر بقا😂😂😂
2026-03-08 17:23:44
7
هيما 🤴 :
ي حبيبي هو بي يلعب اي باد. وي كمبيوتر وتلفون
2026-04-05 11:28:36
5
𝐕𝐌𝐀 | 𝐆𝐄𝐍𝐄𝐑𝐀𝐋 :
هقولك بقا بيعملها ازي يخش الجيم من علا ال ايباد او الموبايل ولما الجيم يدخل بيروح يفتح الحساب علا المحاكي وي انا وي صحابي ينهملها لما ننزل استريم علا حد
2026-03-09 03:45:39
7
بلووو♥️✨ :
يعني مش بيتابع الايف
2026-06-12 23:54:11
1
انا مش نتون :
والله انا ما اهتم المهم يضحكني
2026-05-15 20:26:20
2
MOHAMMED :
دا انتا غلاوي اوي
2026-06-01 06:55:49
2
Omar :
يسطا مش مهم الي انت بتقوله المهم ان الفيديوهات بتاعته بتضحكنا
2026-05-30 10:35:18
2
[LV99]OMAR :
ياسطا هو مرات بيلعب علي المحاكي ولو عاز ينزل علي الأيباد بيقوم يوصل الأيباد بالكيبورد والماوس وكأنه بيلعب محاكي
2026-06-20 09:08:53
2
ميدو هواري :
ستريم سنايب
2026-06-24 12:04:40
1
🔥⚔️ 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕚𝕔𝕙𝕚𝕚 ⚔✝️ :
يسطي هو قال بنفسة انو ايباد و بيحط كيبورد
2026-06-14 20:04:01
2
To see more videos from user @chipsy_up1, please go to the Tikwm
homepage.