@chipsy_up1: المستفز #اقوي_لاعب_في_التيك_توك😂 #الشعب_الصيني_ماله_حل😂😂 #ببجي_موبايل #شبسي #شبسي_ببجي #مستفز #مستفز_ببجي_ملك_البصل

شبسي
شبسي
Open In TikTok:
Region: EG
Sunday 08 March 2026 17:19:49 GMT
180417
3942
359
280

Music

Download

Comments

11eyad38
الأسطى فلاش :
هفضل احبه بردو
2026-06-02 19:47:12
135
eino067
Eino :
المستفز بينزل استريم سنيب فا كان بيبوس ع الليف وهوا بيلعب تمام هوا قال انو بيلعب ايباد ب موس وكيبورد ومعاه pc لما يكون نازل استريم ع سرفر موبيل بيلعب ايباد ولما يكون نازل استريم ع حد pc بيلعب pc بس مش اكتر
2026-06-26 18:26:07
2
korona516
KORONA :
يجماعة المستفز بيلعب محاكي وايباد ودا السبب بتاع الشبكة او البطارية وغير كدا اي اكبر دليل انو بيلعب الاتنين هو انو بينزل علي سيرفير محامي زي سبايسي وسعدولا وانو بينزل علي سيرفر ايباد زي بورش فا هو بيلعب علي الاتنين وبيستخدم ماوس وكيبورد علي الايباد وبيستخدم اكونتات غريبة علشان الحساب لو خد بان ميبقاش حسابة هو الشخصي وبردو مش بينزل علي حد بحسابة الشخصي علشان محدش يكون عارف انو نازل استريم من الناس اللي بتتفرج علي الايف لان الناس اللي بتنزل استريم علي الاستريمر لو شافو اسم المستفز في الجيم فا هما هيسيبو الاستريمر ويقعدو يدورو علي المستفز ودا من اكبر الحجات اللي بتخلية يلعب بحسابات مختلفة واحلي تحية لاخونا المستفز وعايز اقول حاجة المستفز هو فعلا مستفز بس مش بسبب لعبو بسبب انو مش بينزل فيديوهات كتير ودي عقلية حلوة جدا منو لية لانة لو بينزل كل يومين او غسبوع فيديو احنا هنزهق وعدد اللي بتفرجو علية هيقل اوي فا دا سبب انو مش بينزل فيديوهات كتير ودي حاجة جمدا جدا وتسبتلك قد اي المستفز زكي جدا
2026-04-01 09:17:22
22
malekelturky
M|T. :
من ورا الشجره كان فاتح الاستريم اصلا
2026-06-03 17:22:59
18
king_eyad85
𝓜𝓚_𝓔𝓨𝓐𝓓 :
ياقلبي المستفز بيلعب ايباد ورابطه على Pc وكمان هو عندو برنامج اكستريم سنايب
2026-03-09 02:39:59
146
hamzagg260
hamzagg(الاحتياطي) :
انا لعبت مع واحد محاكي وانا موبايل
2026-06-24 21:56:45
0
basharfadl862
ُحــمــاديُ. ُبومـريـزيـقُ :
انا معاك
2026-06-23 19:34:08
0
hamo___85
𝙈𝘼𝙃𝙈𝙊𝙐𝘿🦇" :
طيب وبعدين يعني؟
2026-05-19 12:20:02
0
2603_f1
12:00AM :
انحنا عاجبنا المحتوى اكثر من كونه لعيب ولا غيره
2026-06-12 00:55:54
4
leen45408
Leen :
احسن منك
2026-06-24 11:17:44
2
kokey908
🇵🇸 :
بطل بقي حقد بقي
2026-04-18 00:22:54
11
fixed_1ad0m
🥇🤙 :
المستفز بيشغل الايباد بماوس و كيبورد و يلعب بيهم في سيرفر تلفون و حكايه البطاريه و علامه النت البطاريه عادي جدا لان في لاب توب ممكن يكون بيستعمله و مش حاطت بطاريه و بيستعمل الشحن وقتها هيبقي باين انو 0% بس لو ببطاريه هيبقي مليان 100% و نفس الكلام ع علامه الوايفاي
2026-03-09 06:36:34
25
blakefire3
BLACK FIRE :
انتا بتفتي لي
2026-06-04 12:40:13
6
hema64047
hema :
شكرا يا اسطى اللي انت عرفتني الحقيقه والله
2026-04-01 19:30:51
6
omiga.v.1
𝑜𝑚𝑖𝑔𝑎 :
طب و فين المشكله هو بيعمل كدا عشان ينزل استريم سنايب علي الناس عشان ينزل فيديو عشان يضحكنا و مش شرط يكون هاك ممكن يكون برنامج استريم عادي
2026-06-02 07:42:51
5
aura_youseef
yNARUTO :
ودي علي عين الصقر بقا😂😂😂
2026-03-08 17:23:44
7
ebrhim504
هيما 🤴 :
ي حبيبي هو بي يلعب اي باد. وي كمبيوتر وتلفون
2026-04-05 11:28:36
5
taigaregebt
𝐕𝐌𝐀 | 𝐆𝐄𝐍𝐄𝐑𝐀𝐋 :
هقولك بقا بيعملها ازي يخش الجيم من علا ال ايباد او الموبايل ولما الجيم يدخل بيروح يفتح الحساب علا المحاكي وي انا وي صحابي ينهملها لما ننزل استريم علا حد
2026-03-09 03:45:39
7
arjxrvd
بلووو♥️✨ :
يعني مش بيتابع الايف
2026-06-12 23:54:11
1
user2614861536656
انا مش نتون :
والله انا ما اهتم المهم يضحكني
2026-05-15 20:26:20
2
mohammed35848237e
MOHAMMED :
دا انتا غلاوي اوي
2026-06-01 06:55:49
2
omareg34
Omar :
يسطا مش مهم الي انت بتقوله المهم ان الفيديوهات بتاعته بتضحكنا
2026-05-30 10:35:18
2
omar.nada25
[LV99]OMAR :
ياسطا هو مرات بيلعب علي المحاكي ولو عاز ينزل علي الأيباد بيقوم يوصل الأيباد بالكيبورد والماوس وكأنه بيلعب محاكي
2026-06-20 09:08:53
2
medoohawary
ميدو هواري :
ستريم سنايب
2026-06-24 12:04:40
1
mario.marcos39
🔥⚔️ 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕚𝕔𝕙𝕚𝕚 ⚔✝️ :
يسطي هو قال بنفسة انو ايباد و بيحط كيبورد
2026-06-14 20:04:01
2
To see more videos from user @chipsy_up1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About