Dit was mijn leraar Nederlands op de middelbare school. Dat waren de leukste lessen 🤣👌🏽
2026-03-09 21:29:57
369
Remco :
ik vindt die reacties zo leuk van mensen die daar serieus op in gaan hier
2026-03-10 07:13:31
73
User1928883939 :
2026-03-11 07:14:40
8
🦘gabbertjevanhetzuiden🎠🎡 :
Wie is dit
2026-03-09 20:21:18
23
Praktijk Natuurlijk Normaal :
🤣iszo
2026-05-19 07:51:09
1
Gw_0416 :
de beste cabaretier samen met Ronald goedemondt
2026-03-10 10:50:51
11
pinch of joy 💚 :
Ik zeg altijd : kijk ik heb lijken op men tafel staan😂
2026-03-10 06:06:10
10
🏁 :
Ik vind bloemen en vreselijk kado. Heb er alleen werk aan.
2026-03-10 09:06:20
7
roelaspers :
Deze gast is echt ram goed 😂😂👍👍
2026-03-09 22:31:21
9
Cemile :
ha ha..hier zit wat in wat je zegt 😁nooit zo bekeken 😃
2026-03-10 13:59:58
7
Detail4U :
hij is echt goed🤣🤣💯
2026-04-07 16:54:40
1
Carlos :
geweldig 👌🏼🥀🥀🥀
2026-03-09 20:19:54
7
Bas van Engelen :
😂😂😂😂😂😂 geweldig deze man 😂😂😂😂😂
2026-04-18 20:31:33
1
Dutchie Girl :
😂😂Als bloemist vindt ik dit te grappig.😁😁😁
2026-04-01 05:23:53
2
Renate W :
hahahaha 🤣🤣
2026-03-20 16:44:14
1
Tiemes Johan :
waar
2026-04-08 13:11:51
2
betsie timmerman :
Geen idee wie dit is. Maar grappig is hij in elk geval niet
2026-03-19 23:08:38
1
Foofje :
whahahahaha 'je bent 'm aant opbaren' ik kom niet meer bij!😂🤣😅
2026-03-14 22:05:48
1
Pina Amenta :
Geweldig 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-03-12 22:30:51
1
💝 Jans ME-time 💝 :
Hahaha geniaal 🤣
2026-03-10 19:44:25
2
biskitty :
Juist, precies hoe ik het ervaar. Ik geef ook liever een zelfgemaakt cadeau dan een plant of bloemen. Ik wil ze zelf niet in huis. Breekt mijn hart, bloemen op vaas te zien afsterven.
2026-03-14 12:35:16
1
Luci Vocht310 :
hihi
2026-03-11 08:10:36
1
passion4dogs&cats :
ahhh daarom hou ik niet van bloemen 😂
2026-03-10 20:16:53
2
To see more videos from user @gabber.013, please go to the Tikwm
homepage.