@gabber.013: #humor

🦘100%gabber 013🦘
🦘100%gabber 013🦘
Open In TikTok:
Region: NL
Monday 09 March 2026 15:43:37 GMT
565690
24941
165
10204

Music

Download

Comments

sv220392
S4A - :
meer oppervlakte om water op te nemen misschien.
2026-03-09 19:42:52
254
kobayashi_studios
kobayashi :
Niet helemaal mijn tempo
2026-03-10 16:42:53
238
marilynhall1985
Marilyn Hall :
Dit was mijn leraar Nederlands op de middelbare school. Dat waren de leukste lessen 🤣👌🏽
2026-03-09 21:29:57
369
_r_e_m_c_o_
Remco :
ik vindt die reacties zo leuk van mensen die daar serieus op in gaan hier
2026-03-10 07:13:31
73
niemannd34
User1928883939 :
2026-03-11 07:14:40
8
trailerboy013
🦘gabbertjevanhetzuiden🎠🎡 :
Wie is dit
2026-03-09 20:21:18
23
justjolanda
Praktijk Natuurlijk Normaal :
🤣iszo
2026-05-19 07:51:09
1
gw0416
Gw_0416 :
de beste cabaretier samen met Ronald goedemondt
2026-03-10 10:50:51
11
pinch.of.joy
pinch of joy 💚 :
Ik zeg altijd : kijk ik heb lijken op men tafel staan😂
2026-03-10 06:06:10
10
paulinevanberkel
🏁 :
Ik vind bloemen en vreselijk kado. Heb er alleen werk aan.
2026-03-10 09:06:20
7
roelaspers
roelaspers :
Deze gast is echt ram goed 😂😂👍👍
2026-03-09 22:31:21
9
cemile8674
Cemile :
ha ha..hier zit wat in wat je zegt 😁nooit zo bekeken 😃
2026-03-10 13:59:58
7
detail4u
Detail4U :
hij is echt goed🤣🤣💯
2026-04-07 16:54:40
1
maotje076
Carlos :
geweldig 👌🏼🥀🥀🥀
2026-03-09 20:19:54
7
basvanengelen1
Bas van Engelen :
😂😂😂😂😂😂 geweldig deze man 😂😂😂😂😂
2026-04-18 20:31:33
1
dutchie_mirjam
Dutchie Girl :
😂😂Als bloemist vindt ik dit te grappig.😁😁😁
2026-04-01 05:23:53
2
renate_33
Renate W :
hahahaha 🤣🤣
2026-03-20 16:44:14
1
tiemesjohan
Tiemes Johan :
waar
2026-04-08 13:11:51
2
mevrouwtimmerman
betsie timmerman :
Geen idee wie dit is. Maar grappig is hij in elk geval niet
2026-03-19 23:08:38
1
foofje0
Foofje :
whahahahaha 'je bent 'm aant opbaren' ik kom niet meer bij!😂🤣😅
2026-03-14 22:05:48
1
pinaamenta
Pina Amenta :
Geweldig 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-03-12 22:30:51
1
chronisch_ambitieus
💝 Jans ME-time 💝 :
Hahaha geniaal 🤣
2026-03-10 19:44:25
2
biskitty2
biskitty :
Juist, precies hoe ik het ervaar. Ik geef ook liever een zelfgemaakt cadeau dan een plant of bloemen. Ik wil ze zelf niet in huis. Breekt mijn hart, bloemen op vaas te zien afsterven.
2026-03-14 12:35:16
1
lucivocht310
Luci Vocht310 :
hihi
2026-03-11 08:10:36
1
passion4dogs_cats
passion4dogs&cats :
ahhh daarom hou ik niet van bloemen 😂
2026-03-10 20:16:53
2
To see more videos from user @gabber.013, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About