@dr.cardin: “Ye, kita kawan” - Adrian @mshaffuan @Adilah Amir @Kahoe 🕊️ كاهوي @nicholaschin_dop #drcardin

Dr. Cardin
Dr. Cardin
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 14 March 2026 08:00:00 GMT
7234793
686415
3950
143679

Music

Download

Comments

ashzyy67
Bare Minimum :
Aku kawan dengan wanita ni dh 4 tahun, aku dengan dia kawan baik sangat, setiap masalah dia aku dengar, setiap kali dia susah, aku tolong dia, dia pun buat benda yang sama, start tu aku ada mula rasa sukakan dia.5/9/2025 aku beranikan diri untuk confess kat dia, and dia kata ayat yang sama "kita kan kawan je, aku tak anggap kau lebih, aku terdiam, and tersenyum, aku hilang dari dia, tepat pada bday dia 11/12/2025, dia hantar surat jemputan kahwin, and aku pergi dengan hati yang terbuka, bukan sebagai sesiapa, hanya sebatas kawan.
2026-03-14 15:00:39
11697
nnisaruary
terungberlada :
jual kasut ke jual perasaan
2026-03-14 09:43:14
57878
mailownerkacak
kacakhawauuu :
mksud yg dr cardin hendak sampaikan mungkin "Carilah kasut yang selesa dipakai, sebab ia akan menemani kita sepanjang jalan"🗿
2026-03-14 12:26:02
43015
mydinmalaysia
Mydin Malaysia :
TAK SEMUA YANG KITA SAYANG AKAN JADI MILIK KITA. JAGA DIRI, CINTA❤️
2026-03-16 02:15:26
7957
my.lauraaaaa
laura. :
done cancel order😔
2026-03-14 12:51:39
7422
hasunae
🦩 :
tengah rasa sekarang ni. loveyou hari hari tetiba tadi cakap kita kan kawannn😭
2026-03-14 10:03:23
5652
l3monadematcha
She :
From stranger to stranger.
2026-03-14 10:55:18
2933
mcalaee_
c :
JUAL KASUT DAHLAA ALAA 😭
2026-03-14 11:47:58
7960
mshaffuan07
mshaffuan :
terima kasih dr cardin kerana bagi saya peluang 🙏🏻🥹
2026-03-14 13:51:48
2571
miruuuu001024
(-…..-) :
lol lll lllllll we tlllllllllplp
2026-09-05 20:23:20
1
myrapidkl
Rapid KL :
Hmmm macam ni ke kawan😔
2026-03-14 15:05:44
3553
cidamilya
cida 𝜗𝜚 ࣪˖ :
lain mcm punya marketing
2026-03-14 13:54:19
2173
ghy87s
azura :
jual jelah kasut kenapa nak kena main jiwa pulak ni
2026-03-14 13:45:00
469
pmpuansolehah
Pch1000 :
kata "kawan" ni sangat sedih
2026-03-14 08:39:21
513
ihyaaaazarith
qilaaila :
JUAL KASUT DEDIAM BOLE TAK BUAT ORANG NANGIS KENAPA😭
2026-03-14 12:35:51
640
haziemr
Haziem R :
Siapa dah order kasut. Tolong cancel lahh
2026-03-14 13:52:25
120
sunnysun__00
Sunny 🌞 :
Selesa ke? yee selesa sangat. Tapi tak yakin berapa lama boleh tahan. Ni bukan pasal kasut...
2026-03-16 05:33:44
88
itsme.duntez
️ :
benda paling takut, bila dah selesa dengan seseorang tiba2 kena friendzone 😭
2026-03-17 02:13:09
217
cxdinn
￴￴ ￴￴￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴￴￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ :
dan kubis ikan masak kangkung pakai bawang
2026-05-01 00:35:46
10
delulume21
teerakkk ♡ :
jual kasut je la ehh , jangan jual memori
2026-03-14 13:07:19
61
danial_nyaa7
Danial Hafiz :
Dah tau kawan jgn bagi harapan
2026-03-14 12:39:51
108
cucujiran
Jude :
Tlg bro tgh sedih ni minta discount 90%
2026-03-14 11:23:09
540
nish04__
Account not found :
dan kubis ikaaann,masak kangkung pakai bawang
2026-05-17 10:47:37
5
ybacapp
YB ACAP :
selepas aku bagi dr cardin kat ex aku terus dia mintak putus 🙂‍↕️story ni relate sgt tapi nak wat cana cinta tak harus dimiliki
2026-03-14 09:01:26
770
To see more videos from user @dr.cardin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About