@schashahinaz: #serumfoundation #alhaalfacosmetics #alhaalfafoundation

𝙎𝙘𝙝𝙖 𝙎𝙝𝙖𝙝𝙞𝙣𝙖𝙯 ᥫ᭡
𝙎𝙘𝙝𝙖 𝙎𝙝𝙖𝙝𝙞𝙣𝙖𝙯 ᥫ᭡
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 12 March 2026 16:05:31 GMT
137047
589
64
181

Music

Download

Comments

sitiaishah94_
Aisha Apparel :
mmg best fd ni dh inc collagen dah.. tkpyh pakai bedak dh.. skin pun jadi lawa 😍
2026-05-23 13:17:33
2
mirhsyfqh
nas :
Saya pakai found cub code ivory, kena amek code apa klw AA? Full corage tk serum found nii
2026-07-29 23:52:20
1
tuannoorashikin
Ku Ashikin Shimah :
cantik gila....finishing..sy dab ngn jari je letak skit derma 1titik..perghhhhh lawaaaaaaa weh..pores tutup hbis..pdahal sy letak skit je fd ni
2026-06-19 00:56:55
2
zue765432
zue765432 :
sapu pakai tgn je ke..
2026-06-27 17:22:19
0
usermamamuda17
Mama Muda :
kulit kuning langsat pakai kod ape ye
2026-08-10 11:51:03
0
laurahananiyahlau
lauramaluhuamui :
kenapa saya beli pakai bercapuk
2026-05-25 07:47:10
0
haz_suree
Su Ree :
jika sy guna compact powder foundation warna AA20 medium light, utk ni guna warna apa sesuai
2026-04-06 10:03:54
2
vivienvievie3
VivienVieDante :
mmg best sy dh grab medium .mmg mgoda giler
2026-05-05 07:21:02
0
lyezzalyezza
Yuyu sayang :
camne nk tgk warna dia
2026-06-04 02:46:49
1
roslanmohamad573
fakrulgussss :
saya punya kulit code dark. tpi pakai waktu p kje balik kje muke gelap weh... adakah saya kne pakai medium
2026-05-11 09:58:50
1
puteriwalid97
Faizanis :
Kalau compact powder pixy sy pakai code 05 natural white, collagen serum tu pakai code apa?
2026-05-24 05:07:14
1
nhnhnhnh00
nh♥️ :
kalau y propolis sy pakai kod 60 edel… ni kne ambik kod ape ye
2026-04-10 15:44:49
2
mummycomelll
❤️‍🔥MummyComellll❤️‍🔥 :
kalau pakai serum fd nie kena pakai sunscreen lg tak?
2026-04-03 09:26:27
0
queenmel77
Queen Mel :
sejak jumpa fd ni saya tak cari lain dah
2026-03-13 11:14:23
3
inaimani
Ina Imani :
best btl yg ni
2026-03-14 15:40:31
1
junemr7
June_MR :
Haritu dah habis takde stock, terpaksa beli fd yg botol kecik tu…
2026-03-13 16:31:21
1
schashahinaz
𝙎𝙘𝙝𝙖 𝙎𝙝𝙖𝙝𝙞𝙣𝙖𝙯 ᥫ᭡ :
finally restock gais! 😍
2026-03-12 17:42:51
1
tuannoorashikin
Ku Ashikin Shimah :
LG satu nk share sy ptut pkai kode 30 tp stock xde so sy ambk KOD 10..tak kelabu weh..helokkkkkk..klu fd lain ambk yg cerah sgt sah kelabu dh muka sy ni .
2026-06-19 00:58:08
1
ichahzaf
@Kam :
best serum fd ni..
2026-04-04 11:47:27
0
khamisahsulaiman7
1611 :
Asalamualaikum dekat brunei ada jual ker
2026-08-07 01:43:22
0
laurahananiyahlau
lauramaluhuamui :
Dan tak tahn lama
2026-05-25 07:47:32
1
amysapuan1986
Mizz e :
bila color medium nk restock
2026-08-06 08:46:39
0
viekhan
Viez :
Bestttt wey
2026-04-30 06:24:20
0
chefnormah
Mencari Berkah :
Macam ok
2026-04-26 09:30:59
1
_undefeated0
️ :
😁😁😁
2026-03-14 22:51:22
0
To see more videos from user @schashahinaz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About