@shintaro_tkd: CAN I INTERVIEW YOU IN JAPANESE? 🎤🇯🇵 スウェーデン出身の女性、渋谷に現る 🇸🇪🔥 A woman from Sweden appears in Shibuya 🇸🇪🔥 🇸🇪🤝🇯🇵🔥 渋谷スクランブル交差点で出会った、 スウェーデン出身の女性。 A woman from Sweden I met at Shibuya Scramble Crossing. 日本語を勉強しているのか聞くと、 「はい」と答えてくれました。 When I asked if she was studying Japanese, she answered, “Yes.” そして次の質問。 「日本語はどれくらい勉強していますか?」 Then I asked another question. “How long have you studied Japanese?” 彼女の答えは、 「1週間。」 Her answer was, “One week.” まだ1週間なのに、 日本語で会話してくれました。 Even though it had only been one week, she spoke with me in Japanese. 👇 コメントで教えてください あなたはどれくらい日本語を勉強していますか? 👇 Tell me in the comments How long have you been studying Japanese? 「日本語が上手」とは、完璧に話すことではなく、 こうして勇気を出して日本語で話してくれる人たちのことです。 Being “good at Japanese” isn’t about perfection — it’s about having the courage to speak like this. #streetinterview #shibuya #japanlife #learnjapanese #japan

shintaro_tkd
shintaro_tkd
Open In TikTok:
Region: JP
Saturday 14 March 2026 10:42:00 GMT
112792
6157
71
209

Music

Download

Comments

bruhkomigen67
bruhkomigen67 :
SVERIGE MENTIONED LESS GOOO
2026-04-02 02:39:16
312
__.mikkiiii__
Michaela ♡ :
Going with EF to japan in September🥰
2026-04-01 13:11:36
7
rxzaez
𓆩𝔯𝔞𝔢𓆪 :
Im jealous that shes already in japan only after one week of studying😭
2026-03-14 11:07:40
221
ch0cooo
Kajsa :
GO FANNY GO OH YEAHH THATS MY FRIEND 🗣️🗣️🗣️🗣️🗣️
2026-04-02 19:15:51
14
neptunus__07
Neptunus :
2026-03-19 14:12:37
8
ghjjjjhhffg
Rubbe :
That is impressive i am Swedish as well.
2026-04-02 15:39:35
16
khonmoonoi
khonmoonoi :
And an IKEA-sign in the background 😁🇸🇪
2026-04-22 01:54:01
7
nakkikeitto
nakkikeitto :
öö
2026-03-20 22:06:42
17
antronix_33
Antronix 🥐 🐾🩷 :
correct answer to "you're amazing" is 「いやいや全然」
2026-04-02 09:19:44
3
latenytefeelings
Late night feelings :
ganbatte!❤️💪
2026-03-19 00:58:45
4
0bbai
Obbai :
OMG FANNYDHSHDBWB😭😭❤️❤️
2026-03-20 22:24:07
7
deman270
デスモンド 🇬🇭 🇯🇵 :
すごいですね
2026-03-14 13:01:10
2
newpeshawar01
Japan 🇯🇵490 :
so cute
2026-03-15 17:15:44
2
theusernameistakennohell
Carl Öberg :
ikea
2026-04-01 20:48:15
0
kft499
Kaung :
Very すごい😂
2026-03-14 15:30:29
4
linnsen_04
Troll Totten :
Varför tar alla EF 🥲 hade jag tagit EF hade det gåt på Ca 263 380 kr (boende + skola + mer) för 1 år i Japan. Med Avista betalar jag Ca 130 000 kr istället (boende + skola + mer)
2026-04-28 21:51:05
2
lovily_makeup
Lovily_Makeup :
She s SO cute!
2026-04-17 08:07:53
1
jonas.reinaldo2
Jonas Reinaldo :
彼女は かわいいね
2026-03-25 22:23:08
1
christian.godin6
Christian Godin :
わたしは2008から日本に日本語を勉強して楽しかった。このインタビューをみっていろんな思い出がでてきってありがとう
2026-04-14 22:26:30
0
lillyzaw
🌀 :
Omg
2026-04-05 23:40:25
0
jordanaikins
Esi :
wow she is so good after one week 🥰🥰
2026-04-23 10:22:47
0
johanna_liljegren
🐦‍⬛Johanna😛🐦‍⬛🥝 📚🎹🎬 :
Im also from sweden. I would love to study japanese in Japan
2026-04-21 06:25:39
0
m01ku
★ :
im also swedish
2026-04-26 19:42:47
0
lillyzaw
🌀 :
Cute
2026-04-05 23:40:50
0
driftvolvo740gl
The blue devil😈 :
black clover och yugioh är dom bästa anime😍
2026-04-04 22:25:03
0
To see more videos from user @shintaro_tkd, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About