yerini doldurdum mutluyum da eksikligini hissetmiyorum cunku şuan ki halimiz onun yüzüne oldu kaç kere iletisime gecmeye calistim hep sirtini döndü bana hatri vardi bende ama saygı da hatr da bir yere kadar sadece eski zamanlarimizi onu yeni tanıdığım zamanlardaki mutluluğumuzu ozluyorum
2026-03-23 21:13:18
238
zibidi :
bız o sansı cok verdık
2026-03-23 18:17:23
244
siir :
bugun baristim
2026-03-26 21:57:04
26
meelisaa🐰 :
alaracoközlediöseni
2026-06-12 11:43:00
0
Nova :
ihanet etmeseydi suan çok farklı olabilirdik
2026-03-25 13:33:00
58
asl :
repostlamam ama burdayım
2026-03-26 18:06:48
47
🪷 :
onun kesfetine koy
2026-03-28 19:03:58
38
mina :
sadece anılarımızı özlüyorum gerçek karakterini gördükten sonra herşey bitti
2026-03-25 20:17:31
51
kullanmiyorumartij :
repostlayamam ama burdayum
2026-03-30 16:31:45
5
fruzestalia :
beni birakmasaydi sayet, suan eskisi gibiydik.bazen çaba tek tarafli olmuyor.ben sana on adim geldim sen bir adimi gelebildin mi?
2026-05-18 18:20:37
1
user2638191939 :
o kadar seyden sonra yazsa ozur dılese yıne affederim ben buyum cok seviyorum cunku kız kardesim gibiydi hala oyle
2026-03-24 21:49:41
26
nanmollarinna :
asla eskisi gibi olmaz
2026-03-26 05:07:51
7
Emine :
yok ben affederim
2026-03-23 13:47:41
10
ɴ ִ🇹🇷 :
Ben salağım affederim 🥰🥰
2026-03-31 19:47:31
8
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟 :
affederim ozledim zaten
2026-03-24 19:34:09
20
Tecem :
ne kadar yeni arkadaş edinsekte yeri dolmuyor ya..
2026-05-28 17:54:53
1
Züleyyyy :
ne kadar yerini doldurmuş olsamda hatta daha büyük bir yerini doldurup ondan daha değerli bir arkadaşa sahip olsamda maalesef içimdeki özlem duygusunu bastıramıyorum. Sadece bir kez bile olsun veda ederken sarılmak isterdim. Onu okulda istediği zamanda sırtında taşırdım onun eğlenmesi için istediğini çoğu zaman yapardım ve çok saçma bir nedenle onun yüzünden yollarımız ayrıldı ve ahirette Allah'ın bunu sormasını istiyorum. Hiçbir zaman o şeyi neden yaptı anlayamadım. İlk güvenmiyorum diyerek başladı. Bence beni kendine bağladı kurnazca. Ama ben onunla ayrılınca daha dikkatli olmaya çalıştım. Ve şu an onun yerinden daha büyük bir yere sahip birisi var. Onunla kız kardeş gibi herşeyi konuşabiliyorum. Herşeyimize saygı duyuyoruz. Beni canlandıran da o gibi. Şunu anladım. Birisini ne kadar özlersem özleyip hayatım ona bağlı olamazdı. Ve 3 günlük arkadaş 3 yıllık arkadaşın yerini alabilirdi.
2026-05-17 20:35:13
4
Deniz🎀 :
repostlayamadım ama burdayım
2026-04-13 19:40:24
3
İlayda :
Öf repostlayamam ki
2026-04-09 15:51:12
2
Rojin :
gizli repost
2026-04-08 21:55:53
2
𝐍𝐃 :
😔
2026-03-28 08:30:01
5
은채 :
Dolmuyo btw
2026-04-18 10:04:37
2
To see more videos from user @e1sqll, please go to the Tikwm
homepage.