انا عندى Adhd ودايما بفكر اغلب الوقت في حاجات كتير ومينفعش افضي دماغى ابدا
2026-03-16 01:35:15
205
Mohamed AL Mahdy :
مساء الفل عليكى وكل سنه وانتى طيبه،، بس اسمحيلى ليه وصلى احساس ان انتى بتتكلمى عن الاضطراب الى عندك ب نوع من الفخر والتميز، المفروض دى مشكله وعايزن نعالجها مش نفتخر بيها،
ثاتيا تفتكرى كم حد ممكن يتحمل كل المشاكل دى عشان يكون فى حياتك سواء قريب، صديق شريك. معلش على سؤالى ده.. ايه مقابل الطرف الثانى فى اى علاقه ليكى ب الحدود والالغام الى حاطها دى. علينا ليه بكل ده...سورى يعنى...،
حضرتك محتاجه تعيدى طريقه تفكيرك و طريقه تعريفك للناس،وفى النهايه اتمنالك الشفاء من كل اظطراب ومرض واتمنالك حياه سعيده مع ناس سعيده كل واحد منهم بيحاول يطور نفسه ويحسن عيوبه قدر الامكان عشان يسعد نفسه ويسعد الى حواليه
2026-03-18 07:25:21
8
sami jaafar :
أنا عندي كثير من أعراض adhd بس انا مرتب كثير و أحب أغير المقاهي و المطاعم و أحب الموسيقى في سيارتي و لا أحتمل silence و ما بهتم بعيد ميلادي
2026-03-19 19:12:15
28
Yam 🦆 :
أنا عندى ADHD مشغله الفيديو ومش سامعة تقريبا . أنا عندى ADHD ونسيت عايزه اقول اي وانا بكتب . أنا عندي ADHD وانا overthinking وقلوقة جدا جدا ومزاجية
2026-03-28 12:03:32
8
dodo..🦋🩷🧿 :
شوفي انا نفس الاعراض الي عندي نفس الي انتي تحكي عنه بس عمري ماعرفت اني انا عندي adhd 🥺🥺🥺
2026-03-15 22:42:36
17
H :
اي الدكتور الي يشخص Adshd
2026-04-17 03:42:40
8
9137121113s :
حلوه هنساك انت والعيد ميلاد
2026-04-14 19:59:36
8
Roka🌟 :
نص الكلام انا والنص لا شككتيني ف نفسي
2026-03-29 16:35:28
9
زهرة الجادرية :
يلهووووي اني مريضه
2026-05-07 21:11:15
1
Rana :
انا
2026-03-25 10:52:28
1
جوليا التركماني :
طيب أكثر شي متعب التفكير حتى وانا نايمه احس عقلي وقلبي وكل جسمي شغال وكأني مانمت واقوم تعبانه وش العلاج