Aaslam u Alaikum skinpections brightening serum ka review Kr dey and rills ka facial exfoliator worth buying
2026-03-17 00:07:19
0
sara Malik :
payal kaha sy buy ke apne
2026-03-17 10:43:54
1
Saad Hayat :
Could you please suggest just one cream that helps reduce wrinkles? I’m looking for something affordable but effective, not a full skincare routine.
2026-03-17 07:04:58
0
Apexora :
api wedding pa Jana ho ya koi function ky liya koi ak best foundation ya BB cream bta dy Mari warm undertone ha
2026-03-17 15:14:01
0
🕊️م :
Meray nose KY pas wala area Thora dark ha aur mouth KY pas b to Bata dain Kuch Mari age 16 ha aur Kuch moisturizer KY ilawa Kuch hydrating cream bata dain
2026-03-17 10:25:48
0
دبئی والے کی شہزادی :
meshy care
2026-03-18 15:25:52
0
Ayesha Jannat :
active acne hai face par or kharish hoti hai halki halki face par please 1 2 product bata dain reasonable
2026-03-17 04:59:50
1
sumaika_don_34 :
bacno serum ka review kr dyn...?
2026-03-17 09:34:14
0
Qur'an/قرآن :
klean ki sale kab lgy gye ??
2026-03-17 06:17:54
0
cutekitty🩷🐣🌹 :
Love you😘
2026-03-17 00:01:45
1
Abubaker Khan :
please please reply den.mere age 18 hein.mere face par Kuchh mahine pahle acne start Hui Hai abhi Abhi donon ice ke bich nose ke upar Chhoti Chhoti see acne hai skin Puri dry hai skin uttar rahi he cheek par redness hai Koi moisturizer Lagai ya face wash Karen to itching hoti hai please ap mujee achi products share karen.please please
2026-03-17 07:55:40
0
🦢 :
Zainab ap kitny Behan Bhai hin
2026-03-23 11:13:56
0
Blossom_rantss🧁 :
🥰🥰🥰
2026-03-17 12:43:24
0
M🚩 :
🥰🥰🥰
2026-03-17 10:28:29
0
Aden army💜🇵🇰 :
😍😍😍
2026-03-17 10:17:34
0
حراعلی💌 :
♥️
2026-03-17 00:06:14
0
sabir :
😳😳😳
2026-03-17 11:48:53
0
Ali malik :
🥰🥰🥰
2026-03-17 18:21:01
0
To see more videos from user @rx_meets_life, please go to the Tikwm
homepage.