Mutton Handi 1 kg Rs 5000 Chiceken Handi 1 Kg 2000
2026-03-19 14:35:40
3
Ateeq Mirza :
sabit pyaz aa yeh kasy khaa lyty ho 😂
2026-03-18 12:49:45
5
Black Heart🖤 :
talha Bhai ye Jo apko Galat comment kr rahy inhy ni karny chahiye but Bhai Jan ap please price lazmi share kar diya Kary ta k Jo Banda be Khany jay apny paiso ka astimate Laga k jay ok thank you ❤️❤️
2026-03-19 05:10:19
3
MR HASSi SHAIKH :
talha Bhai mujhy bhe khela den Boht Dil krta ha esy khany ko😁
2026-03-18 11:28:26
3
Annie :
fsd m mutton 😁
2026-03-18 14:32:00
7
i_umerzaman :
kindly location b bta diya karen yar
2026-03-19 10:16:02
1
Fakhri :
price mention kr dyn …. Or order pehly krna hga?
2026-03-19 06:05:49
1
Haji Ali. :
ya Allah isko b maff kr mujhy be.😁
2026-03-18 10:58:30
1
Ghufran Ali :
atna bhonk lya r price batayi ni
2026-03-18 11:35:09
18
i m r a n :
mutton 4000kg
2026-03-18 18:21:07
0
sheikh sami :
next level bhai 🥰
2026-03-18 16:48:06
2
Tahir Maan :
rate to bata do yr
2026-03-18 18:07:27
1
M Faran :
next lavel
2026-03-18 11:43:11
1
Wolf boys :
price Kya ha
2026-03-18 11:26:30
0
🥷🏻Ayaan Omii🤴 :
Recommended good taste
2026-03-20 04:58:42
2
💕Abu,Hassan,💕 :
Good
2026-03-18 21:43:46
1
i m r a n :
lovely taste
2026-03-18 18:20:24
1
zaidi 1986. :
شہر سے دور کون جائے
2026-03-18 11:11:34
0
💓fatima Ali💓 :
کھانے سے پہلے فوڈ لیب سے چیک کروا لیں
2026-03-18 11:09:43
0
zameer rahat khan 😍💝 :
waj wa bhai kya bat hain ya kha hain batana
2026-03-18 19:16:20
1
Malikchaman143 :
location
2026-04-24 12:45:18
0
Amir Ramay :
location?
2026-05-07 08:44:04
0
Mian Ikrash :
🥰🥰🥰🥰🥰 level ha bro is ka
2026-05-05 09:50:25
0
user748959629 :
کیا ہوم ڈیلیوری سہولت ہے ؟؟
2026-05-05 19:48:13
0
To see more videos from user @sheikhtalhavlogs, please go to the Tikwm
homepage.