السلام عليكم يا دكتور ..
من فترة طلعلي وصبغات منطقتين تحت عيني اعلا الخد لونهم مختلف عن الوش ومش راضين يختفوا فاستخدمت حاجات كتير ودا دمر بشرتي وحاجز البشرة اتمني من حضرتك لو تقولي علي روتين للبشرة الدهنية غسول ومرطب وحاجة للتفيتيح وللنضاره يعني اشتريهم وارمي ال عندي ومنتجات ياريت في السعودية شكرا جدا لحضرتك مقدما
وكل سنه وحضرتك طيب
2026-05-30 00:28:45
0
Alzain🌸 :
ينفع للاكزيما ؟
2026-03-25 13:41:04
1
رؤوفه الصالحي :
دمرلي بشرتي حرفيا حبوب واحمرار كانت بشرتي بتجنن حاليا بعاني عشان ترجع متل ما كانت للأسف
2026-03-20 21:37:14
12
Yasmina 🎀 :
طلعلي حبوب وحساه تقيل على وشي
2026-05-31 14:25:22
0
Dr.ola kamel :
السهل الممتع ♥️♥️♥️
2026-03-18 21:37:53
1
soukaina :
هو للبشرة الجافة جدا و الحساسة جدا و المدمرة لاينفع للبشرة الدهنية يسبب حبوب
2026-04-06 19:13:05
1
. :
انا بشرتي جافة ومعرضة الحبوب جدا هل استعمل لكريم ام الجال الجديد