Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@cokimdaily_79: Chọn màu tóc hợp với makeup ( Tập 1 ) Có bà nào hoạ mặt xong không biết chọn màu tóc nào hợp với tông makeup không vậy thì để tui lo ! ##TocGiaCoKim##xuhuong##viral##makeup
𝐂ô 𝐊𝐢𝐦 𝐃𝐚𝐢𝐥𝐲 ☘️
Open In TikTok:
Region: VN
Friday 20 March 2026 04:54:54 GMT
17538
192
12
26
Music
Download
No Watermark .mp4 (
8.07MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
5.62MB
)
Watermark .mp4 (
8.62MB
)
Music .mp3
Comments
han han :
trời ơi chị ơi em nhìn chị đội bộ nào cũng đẹp hết á
2026-04-25 02:21:41
1
M59 :
Bộ này nhiu jay shop?
2026-03-20 11:17:43
1
Nguyen Kim Dung :
Lúc này không thấy em live 👍👍👍
2026-03-20 05:37:57
1
Ngọc Mai :
Muon dat hang sao vậy chị
2026-03-20 18:39:06
1
Mac Yen :
Ib ah
2026-04-02 17:49:06
0
To see more videos from user @cokimdaily_79, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
DO IT #fy #fyp #foryou #foryoupage #
#dbz #dbs #gogeta #vegito
🐦 Corrupião ou João-pinto? Apesar de muito parecidos, essas aves possuem características únicas. Você conseguiria diferenciá-las? 👀✨#Corrupião #AvesDoBrasil #passaros #aves #curiosidade
เลือกเทรดตามความถนัด มีแผนรับมือตั้งsl tp เทรดแบบสบายใจอย่าเครียดกำไรตามมาแน่นอน#ระบบแม่ปลา #เทรดกราฟเปล่า #สำนักแม่ปลาปากกาเขียว #ลูกศิษย์แม่ปลาปากกาเขียว
عارف يعني إيه تلاقي قلب "بيحبك" في كل حالاتك؟ يعني إيه تمروا بكل العواصف، وتتخانقوا لدرجة إنكم تحلفوا إن خلاص دي "النهاية"، وبعدها بشوية تلاقوا نفسكم بتجروا لحضن بعض تاني وكأن مفيش حاجة حصلت؟ إحنا جربنا كل الفصول مع بعض.. جربنا لهفة البدايات اللي كانت بتطيرنا من الفرحة، وجربنا مرار البعد اللي كان بيخنقنا في نص الليل، وشوفنا "الشوق" وهو بياكل في روحنا وإحنا بعاد، وشوفنا "الزعل" وهو بيحاول يبني سور بينا.. بس في كل مرة، كان الحب هو اللي بيكسب في الآخر. أنا النهاردة مش بس بحبك، أنا ممتن لكل لحظة "تمسك" شفتها منك. ممتن لأنك كنت السند لما الدنيا كانت بتهد فيا، ولأنك كنت الأمان اللي بهرب ليه من خوفي. الحب اللي بينا مابقاش مجرد كلمة بتتقال، ده بقى "عِشرة" وتفاصيل محفورة في الروح، بقى صوتك اللي بيطمن قلبي، ووجودك اللي بيحسسني إن الدنيا لسه بخير. إحنا عدينا بمراحل كان ممكن أي حد غيرنا يسلم ويمشي، بس إحنا اخترنا "نحارب" عشان بعض، اخترنا نصلح اللي اتكسر بدل ما نرميه، وأثبتنا إن اللي "عايز" حد بجد، بيخلق من المستحيل ألف طريق عشان يوصله. أنا لسه بحب البحر وبموت فيه، بس المرة دي أنا مش بتفرج عليه من بعيد، أنا "عايش" جواه ومطمن لأن إيدك في إيدي. وغلاوتك عندي، مفيش حد في الدنيا يقدر ياخد مكانك، لأنك الوحيد اللي فهمت طبعي، واستحملت نكدي، وفضلت شايفني "الأحلى" حتى وأنا في أسوأ حالاتي. إحنا اللي كسرنا قاعدة "الفراق"، وإحنا اللي هنكمل الحكاية لآخر العمر، لأن اللي ربنا جمعه بحب صادق، مفيش بشر يقدر يفرقه. #ريبوست
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy