Bilmiyorum artık nasıl anlatılır ama içimde uzun zamandır taşıdığım çok büyük bir yorgunluk var. Her gün gülüyorum gibi yapıyorum, normal davranıyorum ama aslında içimde kopan şeyleri kimse görmüyor. Kendimi bazen o kadar yalnız hissediyorum ki sanki etrafım insan dolu olsa bile kimsem yokmuş gibi geliyor. Sürekli güçlü olmam bekleniyor ama insanın bir noktadan sonra gücü kalmıyor.
Bazen sadece biri gerçekten “iyi misin?” diye sorsun ve cevabımı gerçekten dinlesin istiyorum. Çünkü içimde biriken şeyleri anlatmaya çalışınca ya anlaşılmıyorum ya da abartıyormuşum gibi hissettiriliyor. Bu da insanı daha çok içine kapatıyor. Herkes bir şeylerle meşgul ama ben kendi düşüncelerimin içinde kaybolmuş gibiyim.
Kendimi başkalarıyla kıyaslamaktan yoruldum. Sürekli birilerine benzetilmekten, yeterli görülmemekten, kırılmaktan yoruldum. Belki dışarıdan belli olmuyor ama bazı sözler insanın içinde çok derin iz bırakıyor. İnsan bazen sadece sevildiğini, değer verildiğini hissetmek istiyor. Ama ben çoğu zaman bunu hissedemiyorum.
Bazı geceler saatlerce düşünüyorum. Neyi yanlış yaptım diye kendimi suçluyorum. Neden böyle hissediyorum diye düşünüyorum ama cevabını bulamıyorum. İçimde bir boşluk var gibi ve ne yaparsam yapayım dolmuyor. Yoruldum sadece… Her şeyi içimde taşımaktan, susmaktan, güçlü görünmeye çalışmaktan çok yoruldum.
Belki bir gün her şey düzelir bilmiyorum ama şu an sadece anlaşılmaya ihtiyacım var. Birinin gerçekten yanımda olduğunu hissetmeye ihtiyacım var.
2026-05-25 18:54:29
2
YASİN🐦🔥 :
bende paylaştık bunun gibi ama benimkiler tutmuyo neden
2026-05-02 19:34:23
2
b1tagbatu.media :
“kimsenin en sevdiği değilim,kaybetmekten korktugu biri de olmadım aralanınan,özlenen,merak edilen hiç değilim, bensiz herşey olabiliyor. dünya bensizde dünyaydı darılmadım.:
2026-04-30 14:20:33
1
❤️🩹 :
Kimsenin kaybetmekden korktugu biri olmadym💔
2026-05-17 22:32:38
1
To see more videos from user @mat.lyrics1, please go to the Tikwm
homepage.