@melikeyyd0: @edayy adlı kullanıcıya yanıt veriliyor bide yagları karıstırıp maske yapıyorum bazen onları cekemedim #fyp #saçbakımı #haircare reklam değil
keratin kullandıktan sonra saçımızi maşayla şekillendirirsek saçımız tutuyor mu
2026-03-22 11:13:40
289
𝑮𝒆𝒄𝒆 ᯓᡣ𐭩 :
güzel tarak önerisi verirmisinizz
2026-05-23 10:32:41
0
lina :
sacin nasıl yanmıyo yada hiç kırığın yok
2026-03-22 14:42:24
54
Trvgkm :
Merhaba sacın cok guzel bende sana bır ıkı soru sormak ısyıyorum unarım hemen cevap verırsın bende sac maskesı almak ıstıyorum pantane alcam senın dedıgınımı yoksa pantane nem serısı yada baska bı keratın serısınımı alsam bılmıyorum bıtde benım sacım ılk yıkıyıp kurutunca galan cok guzel zaman gectıkce nemı cekıyor ve gun ıconde cok kuruyor bunun ıcın ne yapabılırım ve cok cok begendıgın urun onerılerı soylermısın bu kurulul ıcın eksıgım yok ama yınede alcam
2026-05-18 17:11:38
0
User :
Saç rengin ne diye geçiyor biri söylesinnn
2026-05-24 19:57:21
2
𝐵𝑢𝑠𝑒 :
Isı koruyucu önerin 220 derecede düzleştiriyorjm morfose kullaniyodum bence o kadar iyi değil
2026-03-22 13:36:39
6
yesillaayy :
Keratınııı yapıp kuruttuktan sonra duzlestırıyoruz ya o esnada ısı koruyucu sıkıyomuyuuzzz
2026-05-07 06:32:46
1
olalala11 :
moremo saç yağı güzel mi
2026-04-05 13:39:56
1
Calista :
Ya dökülmeyi nasıl durduracağım
2026-05-21 19:42:44
0
Tiktokhizmetleriyardımmerkezi :
Tarak nerdrn aldın ve rossmandan hangi taragi alcan acaba anlmadımda🥰
2026-05-06 15:47:28
0
tacmiin :
keratini nerden alıyosunuz ve sacım dalgalı benım kabarık yapsam yıpranırmı veya dalgalarına bısı olurmu
2026-03-22 11:29:17
12
Nyl :
boya acici yapmayin her gun isi koruyucuyla isi uygulayip yag bakimini ihmal etmeyin boyle olur BOYA ACII YAPMAYIN AMA
2026-03-22 10:12:49
17
bellikiistemissinkanka :
Abla hacı şakir kullanıyorum nem etkisi görürmüyüm