@koolfmmy: Momen raya di hospital. Pakcik ni siap ajak semua nurse makan-makan di wad, dah macam open house kecil-kecilan😆 Seronok para nurse dapat sama-sama rasa kemeriahan raya walaupun di hospital, suasana tetap meriah walaupun terpaksa bekerja di hari raya ✨ #MalaysiaDahKool Sumber: Threads hajaaarasbolah

koolfmmy
koolfmmy
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 23 March 2026 08:09:11 GMT
456151
17123
116
456

Music

Download

Comments

wawaismail81
wawaismail81 :
Terima kasih buat doktor dan SN di IJN yang menjaga papa sepanjang raya ni… sebab tanak bagi papa bersedih kami adik beradik buat ‘openhouse’ sebab ni raya pertama buat kami jauh dari kampung… tolong doakan papa kami… semoga prosedur angio berjalan lancar hari ni 🤲🏻
2026-03-23 23:27:19
610
cemara1012
𝘤𝘦𝘮𝘢𝘳𝘢 :
Alhamdulillah... terima kasih doktor,misi & staf hospital
2026-03-24 03:26:39
29
fiona70777
mama ell :
ank sya dllu sakit lama ddk wad..bila balik kuar wad..selang bberapa hri sya bwkkn ole² setia sorg dlm wad tu pada nuse..mereka suka d hargai..kadang2 bgi je biskut tin..bila shif mlm mereka bleh mkn sama² utk ilang mengantok..mcm2 cara utk hargai mereka..
2026-03-23 14:51:48
44
ummusaedain
Ummu Saedain :
IJN ke ni
2026-03-23 15:53:38
4
user73922893
Rheaneez :
Sportingnyer pakcik tau menghargai nirse yg merawat biskita..smoga slalu dlm lindungan Allah dan cepat sembuh ye pakcik🥰
2026-03-24 04:40:56
18
nursecare92
nursecare :
ini baru betl kaya... sbb kaya dengam budi bahasa..menghargai org yg merawat dia...
2026-03-23 13:21:06
12
fisha173
fisha :
Allahuakbar terharunya…penghargaan buat staff…betapa dia menghargai yg merawat selama berada d wad🥰🥰🥰terima kasih byk2 pakci…
2026-03-24 05:40:02
5
roseminawhite1007
✧R̥e̥d̥🌷W̥h̥i̥t̥e̥ Ro̥s̥y̥ ♡ :
bestnya. kongsi rezeki. walaupun menu sikit sikit semua dapat merasai kan.
2026-03-23 09:55:59
19
_iliyaskyb33_87
_iLiyã§•87•KãyB33_ :
ni (tape klate) nurse jawab " oooooo " slmt hriraya nurse , bnyak korbankan masa tenaga bekerja sampai kena tunggu giliran bercuti sempena hriraya🥰🥰🥰
2026-03-24 13:07:31
6
wansherennasahar
🤍Cik Wan Sherenna Sahar🤍 :
Selamat hari raya utk semua frontliner yg btugas dwaktu syawal
2026-03-24 06:09:45
5
edda6042
ABBY AR NUENG ❤️ :
Tu pesakit & ahli keluarga HARGAI petugas hospital sama 🥰🥰
2026-03-23 14:20:41
6
f.gee1234
🐦🔥C🅾️FFE BR🅾️WN🐦‍🔥 :
macam uniform nurse ijn kl
2026-03-24 04:57:02
2
norizah485
Nuraizah :
hptl swasta boleh laa nihhh
2026-03-23 09:09:46
5
rahmanhen52
rahmanhen52 :
nie hospital swasta kot kalau hospital kerajaan tak boleh rasa nya ..😁😁😁
2026-03-28 01:09:29
3
matbuntal5
Bilalkhan :
kena tapai Klate xlena nak tido.tringat😜
2026-03-24 13:33:06
1
shaqcamps
Ina_shaQ camp🖤⛺️ :
Wahhh bestnye.. dpt la nurse rase beraya walaupun tgh bertugas👍
2026-03-25 05:52:00
2
tice.yuli
TCe YULI :
ya Allah..semoga semua petugas d hosp dan klinik dberikan kesihatan dan imuniti badan trpaling kuat😅 serta dmudahkan urusan dan semoga semua pesakit cepat sembuh
2026-03-28 08:17:52
2
zrinanaim
zrinanaim :
Alhamdulillah same2 beraya
2026-03-28 05:50:27
2
mak.amal03
Mak Amal 03 :
kenangan bad adik amal 2018 sambut hari raya di hospital.... meriah..... drp pagi sampai ke ptg.. eh malam pun ada yang berkunjung terima kasih Staff HPSF & kawan2 sekasut & family ayah amal meriahkan Aidilfitri kami....
2026-03-27 11:31:29
1
rosman906
Rosman :
Alhamdullilah..meriah nya menyambut Syawal walaupun di Hospital sambil bertugas..
2026-03-24 02:12:09
2
smokey.bandits.79
Smokey Bandits 79 :
alhamdulilah...rezeki
2026-03-23 09:04:44
2
kak.izan26
kak izan :
nie kt ijn kn...staf ijn baik² sungguh...
2026-03-24 05:48:13
1
cendolsimpangtiga
CendolSimpangTiga :
🥰🥰🥰 adik bongsu pun bekerja SN pd hr raya..moga menceriakan mereka semua
2026-03-24 04:13:29
1
bambamfamilia
ALEC & DAISY :
Salah 1 cara meraikan mereka yang menjalankan tanggungjawab kemanusiaan .. Da macam family .. Mereka juga perlu di raikan sepertimana kita meraikan
2026-03-24 07:11:43
1
syahadahyusri
🍃noorsyahadahyusri🐱 :
bestnyaaaa.... saling meraikan... 🥰🌹
2026-03-23 14:38:44
1
To see more videos from user @koolfmmy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About