@koolfmmy: Momen raya di hospital. Pakcik ni siap ajak semua nurse makan-makan di wad, dah macam open house kecil-kecilan😆 Seronok para nurse dapat sama-sama rasa kemeriahan raya walaupun di hospital, suasana tetap meriah walaupun terpaksa bekerja di hari raya ✨ #MalaysiaDahKool Sumber: Threads hajaaarasbolah
Terima kasih buat doktor dan SN di IJN yang menjaga papa sepanjang raya ni… sebab tanak bagi papa bersedih kami adik beradik buat ‘openhouse’ sebab ni raya pertama buat kami jauh dari kampung… tolong doakan papa kami… semoga prosedur angio berjalan lancar hari ni 🤲🏻
ank sya dllu sakit lama ddk wad..bila balik kuar wad..selang bberapa hri sya bwkkn ole² setia sorg dlm wad tu pada nuse..mereka suka d hargai..kadang2 bgi je biskut tin..bila shif mlm mereka bleh mkn sama² utk ilang mengantok..mcm2 cara utk hargai mereka..
2026-03-23 14:51:48
44
Ummu Saedain :
IJN ke ni
2026-03-23 15:53:38
4
Rheaneez :
Sportingnyer pakcik tau menghargai nirse yg merawat biskita..smoga slalu dlm lindungan Allah dan cepat sembuh ye pakcik🥰
2026-03-24 04:40:56
18
nursecare :
ini baru betl kaya... sbb kaya dengam budi bahasa..menghargai org yg merawat dia...
2026-03-23 13:21:06
12
fisha :
Allahuakbar terharunya…penghargaan buat staff…betapa dia menghargai yg merawat selama berada d wad🥰🥰🥰terima kasih byk2 pakci…
2026-03-24 05:40:02
5
✧R̥e̥d̥🌷W̥h̥i̥t̥e̥ Ro̥s̥y̥ ♡ :
bestnya. kongsi rezeki. walaupun menu sikit sikit semua dapat merasai kan.
2026-03-23 09:55:59
19
_iLiyã§•87•KãyB33_ :
ni (tape klate) nurse jawab " oooooo " slmt hriraya nurse , bnyak korbankan masa tenaga bekerja sampai kena tunggu giliran bercuti sempena hriraya🥰🥰🥰
2026-03-24 13:07:31
6
🤍Cik Wan Sherenna Sahar🤍 :
Selamat hari raya utk semua frontliner yg btugas dwaktu syawal
2026-03-24 06:09:45
5
ABBY AR NUENG ❤️ :
Tu pesakit & ahli keluarga HARGAI petugas hospital sama 🥰🥰
2026-03-23 14:20:41
6
🐦🔥C🅾️FFE BR🅾️WN🐦🔥 :
macam uniform nurse ijn kl
2026-03-24 04:57:02
2
Nuraizah :
hptl swasta boleh laa nihhh
2026-03-23 09:09:46
5
rahmanhen52 :
nie hospital swasta kot kalau hospital kerajaan tak boleh rasa nya ..😁😁😁
2026-03-28 01:09:29
3
Bilalkhan :
kena tapai Klate xlena nak tido.tringat😜
2026-03-24 13:33:06
1
Ina_shaQ camp🖤⛺️ :
Wahhh bestnye.. dpt la nurse rase beraya walaupun tgh bertugas👍
2026-03-25 05:52:00
2
TCe YULI :
ya Allah..semoga semua petugas d hosp dan klinik dberikan kesihatan dan imuniti badan trpaling kuat😅 serta dmudahkan urusan dan semoga semua pesakit cepat sembuh
2026-03-28 08:17:52
2
zrinanaim :
Alhamdulillah same2 beraya
2026-03-28 05:50:27
2
Mak Amal 03 :
kenangan bad adik amal 2018 sambut hari raya di hospital.... meriah..... drp pagi sampai ke ptg.. eh malam pun ada yang berkunjung terima kasih Staff HPSF & kawan2 sekasut & family ayah amal meriahkan Aidilfitri kami....
2026-03-27 11:31:29
1
Rosman :
Alhamdullilah..meriah nya menyambut Syawal walaupun di Hospital sambil bertugas..
2026-03-24 02:12:09
2
Smokey Bandits 79 :
alhamdulilah...rezeki
2026-03-23 09:04:44
2
kak izan :
nie kt ijn kn...staf ijn baik² sungguh...
2026-03-24 05:48:13
1
CendolSimpangTiga :
🥰🥰🥰 adik bongsu pun bekerja SN pd hr raya..moga menceriakan mereka semua
2026-03-24 04:13:29
1
ALEC & DAISY :
Salah 1 cara meraikan mereka yang menjalankan tanggungjawab kemanusiaan .. Da macam family .. Mereka juga perlu di raikan sepertimana kita meraikan
2026-03-24 07:11:43
1
🍃noorsyahadahyusri🐱 :
bestnyaaaa.... saling meraikan... 🥰🌹
2026-03-23 14:38:44
1
To see more videos from user @koolfmmy, please go to the Tikwm
homepage.